Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle iski ihan hirvee stressi joulusta!

Vierailija
28.09.2014 |

Eikä, en ole ostanut ainuttakaan lahjaa vielä joululahjaksi! Täytyy ostaa lapsille, siskolle,vanhemmille ja miehelle. Täytyy ostaa kuusenkoristeet koska viime vuonna kuusi kaatui ja arvaatte varmaan, että lasiset kuusenkoristeet meni rikki.
Nyt jo melkein pitää alkaa ostelemaan ne lahjat, koska vihaan olla siellä jouluruuhkassa. Joka puolella soi järkyttävä joululaulu, ja joka vuosi tää joulu alkaa aina aikaisemmin kaupoissa. Nyt jo varmaan alkaa muutaman viikon päästä sateleen joululehdet postissa ja kaupoissa soi lapsikuoron laulama ellei jouluna ole lunta. Eihhh...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta? Mä oon sresssnnut heinäkuusta alkaen. 12 joululahjaa jo valmiina. Joulu on hirveä. Mulla ei ole rahaa jouluun ja ahdistaa.

Vierailija
2/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:11"]Nyt vasta? Mä oon sresssnnut heinäkuusta alkaen. 12 joululahjaa jo valmiina. Joulu on hirveä. Mulla ei ole rahaa jouluun ja ahdistaa.
[/quote] Niinpä. Jouluna menee ihan hirveänä rahaa kaikkeen turhiin lahjoihin ja ruokiin. Mä en oikeastaan ees haluaisi viettää joulua mutta perhe haluaa, joten tottakai minä sitten vietän myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Onneksi ei meidän suvussa lahjoja anneta, jotain pientä esim. Vanhemmille kukkia ja vanhemmat lapsille vähän rahaa, vaikka aikuisia ollaankin. Joulu on perheen aikaa ja silloin ollaan yhdessä, syödään kynttilän valossa jne. Miehen kanssa hommataan lahjoja toisillemme, muille en näe tarvetta. Jos olisi lapsia niin sitten tietenkin niille, mutta niitä ei vielä ole.

Ottakaa rennosti, ei se ole suoriutumista!

Vierailija
4/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä yhtään ihmettele vaikka kaupoissa alkaisi jo soimaan joululaulut lokakuussa.

Vierailija
5/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan olla jouluruuhkassa. Joululaulut soi, kaupat on koristeltu joulua varten ja ihmiset on ostamassa lahjoja. Ja silloin on paljon alennuksia! Mä ainakin ostan kaikki lahjat vasta vähän ennen joulua.

Vierailija
6/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en stressaa. En vietä joulua. Ihanan vapauttavaa. Kauppiaat vaan siinä rikastuvat.

Vierailija
7/11 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on hirvee. Loman jälkeen koulussa vertaillaan lahjoja, ja mää kun en köyhän perheen lapsena saanut mitään. 

Ahdisti. Enää ei onneksi tarvitse miettiä tuollaista, en vietä joulua. 

Vierailija
8/11 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä

Vierailija
9/11 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma valinta. Itse en jaksa joulua sen kummemmin viettää, nautin vain lomasta.

Vierailija
10/11 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä kun  suku tulee joulunviettoon ja odottaa, että kaikki on hommattu ja valmiina. Joka vuosi iskee stressi. Ja lahjatkin vielä.

Jospa nyt tänä Jouluna kaikki ois toisin.

Vierailija
11/11 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joulun vietto on OMA valinta! Miten joku voi olla niin lammas, ettei osaa sanoa ei. Meillä ei vietetä mitään kauppiaitten juhlapäiviä. En ole koskaan syönyt kalenterin mukaan. En paistanut kinkkuja, en torttuja en yhtikäs mitään ja silti meillä on yleensä huisin hauskaa. Mikään ei stressaa.