Ärsyttääkö miestänne teidän menkat?
Omani melkein mököttää, kun en tykkää harrastaa menkkojen aikana seksiä. :D Mulla on myös kovat alavatsakivut enkä jaksa ekan menkkapäivän aikana tehdä mitään ihmeitä. Jos siis osuu viikonlopulle, niin saan aina tuhahteluja miehen puolelta. Yrittää syöttää mulle sitten pakettikaupalla särkylääkkeitä.
Kommentit (38)
Kierukan jälkeen ei ole ollut.
Ennen ärsytti häntä ja minua. Meillä on kiihkeä seksielämä niin tietenkin vähän siksi molempia ja minua myös siksi että vuoto oli niin runsasta että vaikeutti elämää (siihen hoidoksi sainkin kierukan)
Toki joskus tykkäsin yllättää suuseksillä menkkojen aikaan kuten tykkään ilman menkkojakin.
Iso kiitos Mirenasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä koska saa silloin suihinottoja.
Ymmärrän miksi moiset alapeukut tuohon kommenttiin, mutta ihmettelen silti :D
Myös minun mies saa suihinoton silloin, joskus useammin, mutta eise tarkoita, että olisin miehen lelu.
Myös minä saan oman osani joku muu kerta minkäänlaista vastapalvelua ;)Alapeukut siksi, että lauseesta voi päätellä (ei ärsytä KOSKA) että suihinotto on jokin hyvitys, johon mies-raukka on oikeutettu, ettei sinun kuukautisistasi tulisi paha mieli. Viis naisen kivuista tai huonosta olosta.
Silkasta antamisen ilosta annettu suihinotto on toki kaikille osapuolille iloinen asia.
Tapailin joskus hetken aikaa miestä, joka oli sitä mieltä, että kuukautisten aikana siirrytään sitten vain b-rapun puolelle. Ei siirrytty, eikä kyllä pian siirrytty hänen kanssaan minnekään muuallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minun mies saa suihinoton silloin, joskus useammin, mutta eise tarkoita, että olisin miehen lelu.
Myös minä saan oman osani joku muu kerta minkäänlaista vastapalvelua ;)
Näin se toimii normaalissa hyvässä parisuhteessa. Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja mielestäni on ihanaa ottaa häneltä suihin. Meillä on seksiä 1-2 kertaa viikossa ja pahimman lorinan aikana otan häneltä mielelläni suihin ja tietenkin muutenkin, ei se ole minulta ollenkaan pois, päinvastoin!
Meille seksi on mukavaa rentoa yhdessäoloa ja sitä ei tehdä hampaat irvessä koskaan.
No ei todellakaan ärsytä kenenkään menkat. Ihme juttuja täällä taas.
-mies
Ärsyttää! Hitto kun rouvalla tuntuu olevan menkat kuukauden välein!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minä saan oman osani joku muu kerta minkäänlaista vastapalvelua ;)Alapeukut siksi, että lauseesta voi päätellä (ei ärsytä KOSKA) että suihinotto on jokin hyvitys, johon mies-raukka on oikeutettu, ettei sinun kuukautisistasi tulisi paha mieli. Viis naisen kivuista tai huonosta olosta.
Silkasta antamisen ilosta annettu suihinotto on toki kaikille osapuolille iloinen asia.
Tapailin joskus hetken aikaa miestä, joka oli sitä mieltä, että kuukautisten aikana siirrytään sitten vain b-rapun puolelle. Ei siirrytty, eikä kyllä pian siirrytty hänen kanssaan minnekään muuallekaan.
Ehkä hän voi siirtyä pysyvästi b-rapun puolelle jonkun sellaisen kanssa, jolla ei ole kuukautisia vaivoinaan :)
Ei ärsytä. Enkä minä ärsyynny niistä myöskään. En tee niistä mitään koko perheen yhteistä puheenaihetta, vaan ne vain kuuluvat tähän elämään. N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän voi siirtyä pysyvästi b-rapun puolelle jonkun sellaisen kanssa, jolla ei ole kuukautisia vaivoinaan :)
Vertaatko persettä ja suihinottoa keskenään?
Kai minäkin alan nyt vaatia mieheltä suuseksiä hyvitykseksi silloin kun hän on niin vitullisessa migreenissä ettei pysty panohommiin. Ihan reilu peli, ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaatko persettä ja suihinottoa keskenään?
Tarjosin vain mielestäni täydellistä ratkaisua kuukautisista ärtyvälle perseenvonkaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Kai minäkin alan nyt vaatia mieheltä suuseksiä hyvitykseksi silloin kun hän on niin vitullisessa migreenissä ettei pysty panohommiin. Ihan reilu peli, ilmeisesti.
Juuri näin. Menkoista kitisevät pellemiehet voisivat miettiä tätä.
Ei ärsytä, mutta mies kammoaa kuukautisia niin, ettei halua mitään seksuaalista silloin, jos on vaara nähdä edes häivähdys rusehtavaa limaa.
Ei ärsytä. Sanon, kun on menkat. Mies kestää sen kyllä, pyytää käsi- tai suuhoitoa, jos tarttee. Kuulun niihin onnekkaisiin, joiden kuukautiset ei ole pelkkää kipua ja tuskaa. Välillä tuskin muistan koko menkkoja, ellei tartteis välillä kuppia tyhjennellä. Vaihtelee kyllä, joskus on huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minä saan oman osani joku muu kerta minkäänlaista vastapalvelua ;)Näin se toimii normaalissa hyvässä parisuhteessa. Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja mielestäni on ihanaa ottaa häneltä suihin. Meillä on seksiä 1-2 kertaa viikossa ja pahimman lorinan aikana otan häneltä mielelläni suihin ja tietenkin muutenkin, ei se ole minulta ollenkaan pois, päinvastoin!
Meille seksi on mukavaa rentoa yhdessäoloa ja sitä ei tehdä hampaat irvessä koskaan.
Suihinottoko on tae normaalista hyvästä parisuhteesta?! Minä elän normaalissa hyvässä parisuhteessa ja osaamme nauttia toistemme seurasta myös ilman seksiä. Kunnioitan itseäni, puolisoani ja avioliittoa niin paljon, etten edes kerro omasta seksielämästä vauva palstalla. Tämä on mielestäni hyvä normaali, tasapainoinen parisuhde.
Tutkimusten mukaan seksi todellakin helpottaa menkkakipuja. Sen sijaan että kärsit yksin kivuissasi ja laitat miehenkin kärsimään, käytä häntä hyväksi ja unohda särkylääkkeet. :D
Se sotkuinen seksi menkkojen aikana on juuri sitä aitoa, alkukantaista ja koruilematonta läheisyyttä!
Ei ärsytä. Ei mun menkat vaikuta elämään muuten kuin vatsakrampeilla. Seksiäkin harrastetaan jos mieli tekee, kuukautiset eivät ole este. Suihin tykkään ottaa ihan muutenkin. Kyllä mun mies ostaa mulle tamponeja jos on tarvis, ihan luonnollista.
Niinkö oikeasti luulet?
Liikuttavaa.