Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka matcaavat Tinderissä, mutta eivät vastaa mitään viesteihin

Vierailija
27.08.2021 |

Mikä järki tuossa oikein on? Mikseivät vaan jätä matchaamatta, tai sitten poista matchia jos ei miehen naamataulu tai viestit sittenkään napannut?

Luulisi ettei ainakaan naisilla olisi mitään intressiä kerätä mahdollisimman suurta matchien kokoelmaa.

Vai ollaanko sitä niin uniikkeja lumihiutaleita että odotetaan just sanasta sanaan sitä oikeaa avausjuttua, oikeassa muodosssa...Se jonka nainen on joskus prinsessaunelmissaan kuvitellut miehen hänelle sanovan.
Ja miehen pitää tämä jotenkin yliluonnollisesti tietää.
Sitä ennen vain istutaan tuppusuuna norsunluuturnissa...Tavallinen keskustelu ei käy.

Tätä tekevät ihan kaikenikäiset naiset joita olen matchannyt, ikähaarukka 20-40

M35

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei taida oikein tuo tinderöinti sopia?

Vierailija
2/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchia*

tuli kirjoitusvirhe otsikkoon...Tiedän kyllä miten sana kirjoitetaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchaavat* :D

ap

Vierailija
4/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi"

Vierailija
5/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko profiilisi tekstitön? Näkyykö kuvissasi harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita lainkaan? Onko avausrepla ”moi”? Ja se pyyhkäisy ei välitä mitään informaatiota, kun se on miehen tekemä, olet luultavasti vetänyt oikealle jokaisen, jota voisi kokeilla kerran pimeässä pussi päässä. Myös ulkonäkösi välittää hyvin vähän tietoa.

Vierailija
6/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moi"

On laitettu ihan lyhyttä "moi mitä kuuluu", tai jotain muuta vastaavaa, tai sitten pidemmän kaavan kautta kehitetty juttua jotain naisen kuvista...Lopputulokseen sillä ei juurikaan ole merkitystä.

ap

Vierailija
7/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko profiilisi tekstitön? Näkyykö kuvissasi harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita lainkaan? Onko avausrepla ”moi”? Ja se pyyhkäisy ei välitä mitään informaatiota, kun se on miehen tekemä, olet luultavasti vetänyt oikealle jokaisen, jota voisi kokeilla kerran pimeässä pussi päässä. Myös ulkonäkösi välittää hyvin vähän tietoa.

Miksi nainen sitten antaisi likeä tällaiselle profiilille jos ajatuskulku on tuollainen? En ymmärrä

Vierailija
8/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat siellä vain keräämässä mätchejä.

Vierailija
9/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vastaa silloin, jos ensimmäinen viesti on pelkkä hymiö. Se ei saa kiinnostumaan miehestä pätkääkään.

Vierailija
10/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tinderahdistus.

Kyllä ne vastaa jossakin vaiheessa ellet ala vaikeeks.

Vierailija
11/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sun aloitus on niin tylsä kuin "Moi, mitä kuuluu", niin en mä edes viitsi noin persoonattomaan aloitukseen vastata. Valitettavasti mun mielenkiinnon herättää enemmän panostettu ja iloisempi aloitus. Intuitioni on ollut oikeassa, sillä mulla on synkannut oikeassakin elämässä näiden hyvien kirjoittajien kanssa.

Vierailija
12/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi säätö kerrallan kiitos. Itse en siis vastaa seuraavalle, jos viestittely edellisen kanssa on vielä kesken. Viestittely voi kuitenkin olla niin alkutekijöissään, että kannattais poistella sen jälkeen tulevat Matchit. 

Vierailija
13/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luulisi ettei ainakaan naisilla olisi mitään intressiä kerätä mahdollisimman suurta matchien kokoelmaa."

Paitsi että oletko ikinä lukenut esimerkiksi Jodelia. Siellä naiset kehuskelevat että saavat päivässä vaikka 1000 mätsiä eli kyllä niitä keräilijöitä on paljonkin. Tuo on jonkinlaista egoboostia naisille.

Jotkut jopa valittavat jos saavat vain vaikka 100 mätsiä..

Vierailija
14/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku Moi1-viestien lähettelijä.

Jos eforttisi on nolla, niin niin on tuloskin.

15/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sattuu näin miehellekin. Joskus sitä vain swaippailee menemään ja matchin osuessa kohdalle huomaakin, että tulikin tehtyä huono swaippi. Kohteliaisuudesta en kuitenkaan poista matchia vaan annan olla enkä vastaa jos match laittaa viestiä.

M29

Vierailija
16/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikutat todella aggressiiviselta tuossa avauksessasi joten en ihmettele... Tosin varmaan salaat sen näiltä sun mätseiltä. Jos ne eivät vastaa niin senkun poistat mätsin ja siirryt seuraavaan, eikö? Mikä siinä on niin vaikeaa. Muakin roikottaa mätsinä edelleen yksi jannu jonka kanssa deittasin ja joka haukkui mut päin pläsiä. Silti se stalkkaa mua edelleen. Go figure.

Mut joo, itse vastaan kyllä aina jos tulee hiukankin mietitympi avaus ja vastaan myös moi mitä kuuluu -tyypeille vaikka yleensä ne ovat juuri yhtä tylsiä kuin avauksensakin. Että eläpä yleistä.

Vierailija
17/17 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin Moi viestiin olen jättänyt vastaamatta. Olen jo jonkun muun kanssa viesteillyt. Pariin Moi viestiin olen vastannut takaisin Moi. Siihen se on jäänytkin, ei ole mies enää viestiä laittanut. Tai jos on kysytty vaikka kuulumisia, olen vastannut. Niihinkään ei monesti enää vastata, vaikka olen lopuksi itse kysynyt, että entä sinulle tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi