Säälittää Arttu Viskari Voice Kidsissä
Luulen, että noista on eniten ammattitaitoa, mutta ei vaan sovi formaattiin. Lapset eivät tunne häntä, ei ole vetävä ulkonäöltään ja vain harva valitsee hänet, jos muita on tarjolla.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:19"]
Vai että ei ole vetävä ulkonäöltään... Kieltämättä ei, mutta pitäisikö lasten laulukilpailussa olla vain jotain seksipommeja?
[/quote]
No lähinnä sitä tarkoitin, että noille 13-14 -vuotiaille tytöille se merkitsee. Kun Elastinen oli teineiestäyli puolet valitsi hänet.
Mua ärsyttää että kaikki ruotsinkieliset menee automaattisesti Kristalle.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:19"]
Vai että ei ole vetävä ulkonäöltään... Kieltämättä ei, mutta pitäisikö lasten laulukilpailussa olla vain jotain seksipommeja?
[/quote]
No lähinnä sitä tarkoitin, että noille 13-14 -vuotiaille tytöille se merkitsee. Kun Elastinen oli teineiestäyli puolet valitsi hänet.
[/quote]Ehkä ne tykkää Elastisesta, koska se on muutenkin enemmän sen ikäisten suosikki ja jotenkin "julkkiksempi". Wiskari on ehkä enemmän äitiensä (Nova-kansan) suosikki? Ei siinä taida ulkonäöllä olla merkitystä. Tuo nyt on ihan esiteinien aliarviointia.
Mä en ole katsonut, mutta luulisin että Arttu on etukäteen osannut odottaa, ettei vetoa lapsiin ja nuoriin samalla tavalla kuin nuoremmat ja nuorekkaammat poptytöt. Onhan Arttu vaikka Elastista nuorempi, mutta olemukseltaan ja musiikkityyliltään kuitenkin vanhemman oloinen.
Nolointa siinä on se tyyli millä yrittää houkutella niitä lapsia. Musta se on pelottavan epämiellyttävättävän näköinen, kauhea puheääni ja eipä montaakaan hittiä sellaista johon lapset voisi samaistua. Krista ihanan pirteä ja Diandra yllättävän ammattimainen. Viskari on tossa ihan väärässä seurassa. Se on varmaan tosi setä lasten mielestä.
Jännä juttu miten sitten lopulta kaikilla on kuitenkin yhtä monta valmennettavaa...
Mua säälittää noi lapset siinä ohjelmassa noin yleisemminkin. Rahastusta.
Mua säälittää se blondi bimbo krista, "tuu mun tiimiin, sä oot niin cool"
Rasittava pyryharakka, en kestäisi päivääkään. Päälleliimattu tekopirteys ei vaan iske.
Teinit kysyivät että onko tolla oikeesti poikaystävä, kuka tota kestää.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:54"]Ei millään pahalla, mutta miten ihminen voi olla noin ruma?
[/quote]Ei millään pahalla, mutta miten ihminen voi olla noin inhottava?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:57"]
Mua säälittää se blondi bimbo krista, "tuu mun tiimiin, sä oot niin cool"
Rasittava pyryharakka, en kestäisi päivääkään. Päälleliimattu tekopirteys ei vaan iske.
Teinit kysyivät että onko tolla oikeesti poikaystävä, kuka tota kestää.
[/quote]Ei se varmaan miehensä seurassa ole tuollainen.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:41"]
Ei millään pahalla, mutta miten ihminen voi olla noin ruma?
[/quote]
Mun mielestä on symppiksen näköinen. Ei ollenkaan ruma. Ei vain panosta siistiin ulkonäköön. Jos olisi erilaiset vaatteet ja hiukset, Nikon mielikuva olisi ihan toinen. Hassua, että rumaksi nähdään. Minusta hänellä on kauniit piirteet ja on kiltin näköinen ja oloinen. Symppis ja viksu.
Lapset tietty valitsee tyttömäisiä äitihahmoja. Luonnollista. Hui sitä sen toisen tättähäärän show'ta. Jos rumaksi mainita naista...niin se pakkelimääärä. Ja teennäisyys. Huh.
Mutta eri jutut vetoaa eri ihmisiin.