Millaisella patjalla lasten kaverit nukkuvat teillä
kun ovat yökylässä? vai onko kavereille oma sänky? Missä säilytätte patjaa/varasänkyä kun se ei ole käytössä?
Kommentit (19)
Meillä on varapatja joka toimii rahina muutoin..kyllä meillä noita sänkyjäkin on mutta kivempi varmaan nukkua kaverin sängyn vieressä kun kerta on yökylässä
Ilmapatjalla. Sellainen joka siis tarkoitettu varavuoteeksi. Säilytän rullalla omassa säilytyspussissa.
Ihan normi patjalla. Ja kun lapseni kaverit eivät yleensä haluaisi yksin nukkua patjalla, niin laitetaan myös meidän lapselle patja siihen kaverin patjan viereen. :')
Vierashuoneessa. Siellä on parisänky ja likat voivat nukkua siellä vaikka kimpassa.
Teinipojalla on huoneessaan mahdollisuus kahdelle yövieraalle. Jos enemmän tulee, kaivetaan patjoja lattialle. Säilytämme vaatehuoneessa.
Meillä ei käy kavereita yökylässä. Lapsella on 120cm runkopatja että eikö tuossa nyt sopisi nukkumaan jos kävisi joku kaveri,mut eipä ole semmoisia kavereita.Ollaan muutettu kaverit jäi 500km päähän.
Riippuu ihan siitä kuinka paljon on niitä kavereita. Yksi mahtuu lapsen huoneeseen sohvalle, mutta isommalle porukalle laitetaan vinttiin siskonpeti. Kesäisin nukkuvat pihalla teltassa ilmapatjoilla.
Nojatuolien pehmusteista saa varavuoteet.
Piikkimattoa olen tarjonnut, ei pahemmin näy vieraita. Ai niin, eihän minulla ole lapsikaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:37"]Piikkimattoa olen tarjonnut, ei pahemmin näy vieraita. Ai niin, eihän minulla ole lapsikaan.
[/quote]
Näköjään ei huumoriakaan
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:37"]Piikkimattoa olen tarjonnut, ei pahemmin näy vieraita. Ai niin, eihän minulla ole lapsikaan. [/quote] Näköjään ei huumoriakaan
[/quote]
Niin, sinun huumorisi on sitä ainoaa oikeaa-haluatko mitalin.
Oon tainnut nukkua parin viimeisen vuoden ajan samassa sängyssä kaverin kanssa aina. Kahdella on parisänky, mutta lopuilla perus yhden hengen. Ilman mtn seksuaalista merkitystä, läheisyys vain on kivaa :) t. 16v
Meillä on kaksi rahipatjaa (http://www.on24.fi/sisustus/sohvat_nojatuolit/rahit-ja-jakkarat/15158), jotka ovat olohuoneen nurkassa istuimina tavallisesti. Ne saa varapatjoiksi helposti. Näiden lisäksi meillä on kaksi tavallista vaahtomuovipatjaa varastossa. Sitten on Muuramen sänky, jonka saa säädettyä lapsen sängystä aikuisen sänkyyn asti. Se on takkahuoneessa yleensä pyykinselvitystasona.. Ei siis kenenkään sänkynä tällä hetkellä.
Jos tulee aikuisvieraita, meillä on sellainen sohva, jonka saa täysmittaiseksi aikuisen sängyksi.
onpas teillä hulppeita asuntoja, kun huoneisiin mahtuu sohvia ym.
Meillä on ihan niitä kokoontaitettavia kaveripatjoja, just ja just mahtuu kaksi sellaista kunkin lapsen huoneeseen. Säilytetään komerossa ( 4 kpl).
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:56"]
onpas teillä hulppeita asuntoja, kun huoneisiin mahtuu sohvia ym.
Meillä on ihan niitä kokoontaitettavia kaveripatjoja, just ja just mahtuu kaksi sellaista kunkin lapsen huoneeseen. Säilytetään komerossa ( 4 kpl).
[/quote]
Ei ole iso asunto, vaan vanhanaikainen jossa isot huoneet mutta muuten ahdasta. Vessakin vain pieni metri kertaa metri koppi.
t. 2
Jossain vaiheessa meillä ei ollut edes ylimääräistä patjaa, joten keräsin peitoista, petarista ja tyynyistä jonkinlaisen vuoteen lattialle. Nykyään lapsella on sänky, jossa on vuodelaatikko varasänkynä ja siinä patja, joten kavereillekin on paikka. En tiedä, miksei meillä ollut ylimääräistä patjaa. Ei vaan saatu aikaiseksi ostaa. Meillä oli toki ylimääräinen sänky vierashuoneessa, mutta se on runkopatja ja ei sitä viitsi tytön huoneeseen siirtää yövieraiden takia. Kysymys ei ole siis tilanpuutteesta. Asutaan 6h+k, 140m2 2 aikuista ja kaksi lasta.
Lapsella on omassa huoneessa sohva jolla kaverit voi nukkua.