Meillä on unelmaperhe!
Meillä on kaksi lasta, poika ja tyttö. Iso, kaunis rakentamamme omakotitalo ja kultainen noutaja. Mahtaa moni wt-mamma olla kateellinen kerrostalossaan odotellessaan sossurahoja neljän lapsen yh:nä neljän eri isin kanssa säätäessään :)
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:08"]
Olemme kuitenkin akateemisia ja onnellisia, ei tätä voi rahalla ostaa. :)
Ap
[/quote]
Akateemisia :D Reps! Paperit varmaan sieltä Elämän Korkeakoulusta, ei yliopistoihmiset tuollaisia kirjoitusvirheitä tee.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:21"]Ap mistä tiedät ettei just sun mies käy mua panemassa. T. Yh äiti
[/quote]
Kunnon miehet ei koske tuollaiseen paskaiseen yh - saastaan!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:20"]
Oletko koskaan yllättänyt aviomiestäsi homosuhteesta?
[/quote]
Pari kertaa tämä on käynyt, mutta ehkä se kuuluu miehen juttuihin. Se on kuitenkin niin komea ja macho että pitäähän sitä välillä saada kunnolla miesten rakkautta. Enkä koe että se olisi minulta pois kunhan ei saa mitään sukupuoli tautia, ja enhän minä sitä peppuun töki muuta kun kielellä välillä. Kyllä se minua rakastaa ja olemme täydellinen pari!
Ap
[/quote] meillä on vissiin erilainen käsitys unelmaperheestä :'D
Ja huonot provot senkuin jatkuu..
Ap on ottanut muutaman siiderin lauantain kunniaksi ja uppoutunut haavemaailmaansa:)
Maanantai on kylmä ja kolkko herätys todellisuuteen.
Toisen täydellinen voi olla toisen kauhu. Mietippä sitä ;)
Meidän unelmaperheessä on monta lasta ja helvetin hyvää seksiä. Muu onkin sitten toissijaista :P
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:09"]Joskus kyllä tuntuu että elämä on niin täydellistä että oikein pakahdun taakan alle. Pitäisikö miettiä ajamista rekan keulaan?
Ap
[/quote]Tiedän miltä sinusta tuntuu. Eikä siinä vielä kaikki, että elämä on täydellistä vaan kun itsekin on ah niin täydellinen ihminen. Jaksuhali <3