Jos voisit olla uhkea ja näyttävä nainen kuin Kate Upton
tai pieni ja siro kuin Kylie Minogue, kumpi haluaisit olla?
Kommentit (17)
Kylie, sit parinkymmenen vuoden päästä :)
Upton ihan nätti mutta oma kauneusihanne on hoikka ja siro.
Mä olen pituudeltani tasan siitä välistä (Google sanoo, että Kylie on 152 cm ja Kate 178 cm.) Haluaisin varmaan olla Kylie mieluummin. Ei sillä, että pituudessa olisi mitään pahaa, mutta olen ujo joten haluaisin mieluummin olla pieni, jotta voisin tarvittaessa tuntea itseni pieneksi ja huomaamattomaksi.
Katen naama ja Kylien kroppa pidempänä.
Minä olen aika pitkä, luonnonvaalea, kurvikas luomu ja aika paljon kuulemma Kate Uptonin näköinen ja nuorempana minua sanottiin usein ruotsalaisen Victoria Silvstedtin näköiseksi ja muotoiseksi, joten haluaisin oikein mielelläni kokeilla olla lyhyt, siro ja tumma välillä kuten esimerkiksi Kylien nuorempi ja tummempi sisko Dannii.
http://www.unrealitytv.co.uk/wp-content/uploads/2011/07/dannii-minogue-460x579.jpg
Hänessä on jotain Twin Peaksin "Audreyn" tyylistä glamouria.
Olen myös aina pitänyt Audrey Hepburniä viehättävämpänä ikonina kuin Marilyn Monroea vaikka itse olen enemmän Marilynin mallinen ja värinen :D Miksi ihminen ei ole koskaan tyytyväinen?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:55"]
No Kate Upton, on oikeasti ihan älyttömän hot vaikka ne rinnat vähän roikkuukin.
[/quote]
Sano joku isorintainen luomu jolla ei vähän roikkuisi? Aidot rinnat kun ovat aitoa lihaa eikä muovia, ja on olemassa sellainen asia kuin painovoima, vai onko tullut lintsattua koulun fysiikan tunnit???
Minusta hyvä että kyselyssä on huomioitu normi-mallimittaista suurempi ja kurvikkaampi kaunis nainen ja keski-ikäinen kaunis nainen :-) Eikä aina mitään Megan Foxeja ja vastaavia.
Huonot esimerkit. Halvaantuisin kauhusta kummankin ulkomuodosta herätessä. Oma keho rakas, vaikka ruhjoutunut, eikä ihan ideaali olekkaan. Sama pätee naamaan.
Mä olisin kyllä kate upton, koska musta se on kauniimpi nainen. En pidä kylien kasvoista. Vaikka kylien pituuden ja vartalon mielummin ottaisinkin. Mutta kasvot ovat tärkeämmät minulle.
Kate Upton. Minusta kauniimpi kuin Kylie, niin kropasta kuin kasvoiltaankin.
Kylie, siis en nyt mutta sitten kun olen hänen ikäisensä. Kate Upton ei miellytä mua ollenkaan.
Upton, vaikken kaukana olekkaan. Omat tissit jonkun kaksi kuppia pienemmät, mutta vyötäröä löytyy toisinkuin Uptonilla (90-60-90) ja peppua kans.
No Kate Upton, on oikeasti ihan älyttömän hot vaikka ne rinnat vähän roikkuukin.
Kylie, Katen tissit on liian löysät eikä sillä ole persettä ja lantioo tarpeeksi.