Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit olla uhkea ja näyttävä nainen kuin Kate Upton

Vierailija
27.09.2014 |

tai pieni ja siro kuin Kylie Minogue, kumpi haluaisit olla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylie, Katen tissit on liian löysät eikä sillä ole persettä ja lantioo tarpeeksi.

Vierailija
2/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylie, sit parinkymmenen vuoden päästä :)
Upton ihan nätti mutta oma kauneusihanne on hoikka ja siro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pituudeltani tasan siitä välistä (Google sanoo, että Kylie on 152 cm ja Kate 178 cm.) Haluaisin varmaan olla Kylie mieluummin. Ei sillä, että pituudessa olisi mitään pahaa, mutta olen ujo joten haluaisin mieluummin olla pieni, jotta voisin tarvittaessa tuntea itseni pieneksi ja huomaamattomaksi.

Vierailija
4/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylie. Kate on ällö.

Vierailija
5/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katen naama ja Kylien kroppa pidempänä.

Vierailija
6/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika pitkä, luonnonvaalea, kurvikas luomu ja aika paljon kuulemma Kate Uptonin näköinen ja nuorempana minua sanottiin usein ruotsalaisen Victoria Silvstedtin näköiseksi ja muotoiseksi, joten haluaisin oikein mielelläni kokeilla olla lyhyt, siro ja tumma välillä kuten esimerkiksi Kylien nuorempi ja tummempi sisko Dannii.

http://www.unrealitytv.co.uk/wp-content/uploads/2011/07/dannii-minogue-460x579.jpg

Hänessä on jotain Twin Peaksin "Audreyn" tyylistä glamouria.

Olen myös aina pitänyt Audrey Hepburniä viehättävämpänä ikonina kuin Marilyn Monroea vaikka itse olen enemmän Marilynin mallinen ja värinen :D Miksi ihminen ei ole koskaan tyytyväinen?

Vierailija
7/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:55"]

No Kate Upton, on oikeasti ihan älyttömän hot vaikka ne rinnat vähän roikkuukin.

[/quote]

Sano joku isorintainen luomu jolla ei vähän roikkuisi? Aidot rinnat kun ovat aitoa lihaa eikä muovia, ja on olemassa sellainen asia kuin painovoima, vai onko tullut lintsattua koulun fysiikan tunnit???

Vierailija
8/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä että kyselyssä on huomioitu normi-mallimittaista suurempi ja kurvikkaampi kaunis nainen ja keski-ikäinen kaunis nainen :-) Eikä aina mitään Megan Foxeja ja vastaavia.

Vierailija
9/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot esimerkit. Halvaantuisin kauhusta kummankin ulkomuodosta herätessä. Oma keho rakas, vaikka ruhjoutunut, eikä ihan ideaali olekkaan. Sama pätee naamaan. 

Vierailija
10/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä kate upton, koska musta se on kauniimpi nainen. En pidä kylien kasvoista. Vaikka kylien pituuden ja vartalon mielummin ottaisinkin. Mutta kasvot ovat tärkeämmät minulle.

Vierailija
11/17 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Upton.

Vierailija
12/17 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Upton. Minusta kauniimpi kuin Kylie, niin kropasta kuin kasvoiltaankin.

Vierailija
13/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Kylie mieluummin

Vierailija
14/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylie, siis en nyt mutta sitten kun olen hänen ikäisensä. Kate Upton ei miellytä mua ollenkaan.

Vierailija
15/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Kylli.

Vierailija
16/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upton, vaikken kaukana olekkaan. Omat tissit jonkun kaksi kuppia pienemmät, mutta vyötäröä löytyy toisinkuin Uptonilla (90-60-90) ja peppua kans.

Vierailija
17/17 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kate Upton, on oikeasti ihan älyttömän hot vaikka ne rinnat vähän roikkuukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi