Venäjä on täynnä Superbeibejä, nam!!
Näin Venäjän matkan jälkeen on valitettavasti pakko todeta meidän maiden naisten tasoero. Venäjä on täynnä sellaisia Superbeibejä, joita suomalainen pullasorsakansa ei ole kuunaan nähnyt. Toki Venäjällä on suurinosa taviksia tai rumia. Rikkaat ja komeat saavat ne Superbeibet, mikä kiihottaa myös. Ei ole tasapaksua skoda-kansaa niinkuin Suomessa, jossa lähinnä luonne ja kiinnostuksen kohteet ratkaisevat pariutumisessa.
Lienee sanomattakin selvää, että itse saisin Superbeiben mutta vielä en ottanut mukaan.
-Komea mies 26v-
Kommentit (25)
Eihän siinä mitään jos ei lihavat pullasorsamammat kestä totuutta. Eihän teillä ole edes ssäriä.
-Komea mies 26v-
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:04"]
Eihän siinä mitään jos ei lihavat pullasorsamammat kestä totuutta. Eihän teillä ole edes ssäriä.
-Komea mies 26v-
[/quote]
Kohta tulee miesviha ja lompakko, ihan pian.
pieni pullasorsa
Mä oon superbeibe ja näytän tasantarkkaan yhtähyvältä ku ne venäjän superbeibet! Ottaa just aina päähän kun te rikkaat patukat luulette voivanne ostaa mut! Hahahaha
Mutta miksikähän sillä Haapasalolla jonka jokainen venäläinen megababe ottaisi ennen sinua on ihan suomalainen vaimo?
Mistäs ne keski-ikäiset matushka-mammat sitten tulee? Taitaa superbeiben elämänkaari timminä venakkona olla hieman lyhyt ja muutos matushkaksi käy hetkessä.
-Mies 29- on keksiny itselleen uuden nimimerkin :D
No, Putinin mielestähän Suomi kuuluu joka tapauksessa Venäjälle. Kohta meillä on ihan koto-Suomessa venäläinen enemmistö kun Venäjä tulee vapauttamaan venäläisen vähemmistön suomalaisten ikeen alta ja uudelleen asuttamaan Suomen. Varmaan ihan paratiisi kaltaisellesi miehelle.
No mutta sehän kiva. Otat sitten superbeiben kun olet valinnut mieleisesi, yhdeksi illaksi, viikoksi tai elämänkumppaniksi. Tuot sen tänne tai menet itse Venäjälle missä saat ihastella omasi lisäksi muitakin superbeibejä joka päivä. Helppoa ja kätevää ja kaikki ovat tyytyväisiä. Ei se, että tykkäät superbeibeistä (ja kertomasi mukaan ne sinusta), ole keneltäkään pois.
Terkuin lyhytkoipinen, perunanenäinen, pulska ja onnellinen tätsykkä
Haha aiheutti juuri sen verran peppukipeyttä kuin oletin mutta totuus sattuu ei mahda mitään.
-Komea mies 26v-
[/quote]
Hieno homma mut ei me nyt jakseta lähtee tähän tällä kertaa, katotaa joskus toiste, moro.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:28"]
-Komea mies 26v-
[/quote]
Hieno homma mut ei me nyt jakseta lähtee tähän tällä kertaa, katotaa joskus toiste, moro.
[/quote]
Ei ees ollu mun kommentti
Ap
Hmm.. Olen 176 cm,silmät vihreät, mitat 90/60/90 ja jalan sisämitta 90 cm. Hiukset puolipitkät ja vaaleat. Ainoa epäaito asia on hiusväri. Ei muovia, tekoripsiä, lisäkkeitä tai minkään sortin tekopikkareita. Ja ihan etelä-Pohjanmaan jaloste :D
Olet oletettavasti jostain kuolevasta tuppukylästä ja Venäjälle huoriin mennessä törmäsit ensimäisen kerran sellaiseen ei-sukulaiseen ja se nyt innosti liikaa?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:57"]
Hmm.. Olen 176 cm,silmät vihreät, mitat 90/60/90 ja jalan sisämitta 90 cm. Hiukset puolipitkät ja vaaleat. Ainoa epäaito asia on hiusväri. Ei muovia, tekoripsiä, lisäkkeitä tai minkään sortin tekopikkareita. Ja ihan etelä-Pohjanmaan jaloste :D
Olet oletettavasti jostain kuolevasta tuppukylästä ja Venäjälle huoriin mennessä törmäsit ensimäisen kerran sellaiseen ei-sukulaiseen ja se nyt innosti liikaa?
[/quote]
Espoosta. En käynyt huorissa vaan klubeilla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:57"]
[/quote]
Espoosta. En käynyt huorissa vaan klubeilla.
Ap
[/quote]
Noh, viimeksi Espoossa käydessä näin viiksekkään naisen. Ei siellä vahva taso ainakaan Kilossa ollut. Selvensi tosin aloituksesi pointtia ja nyt ymmärrän, miksi verrokkikansa näytti niin paljon paremmalle. -16
Etkö sä nyt mitään muuta keksi =) Aika väsynyttä
Mitä jos jäisit sinne Venäjälle? Ilo olisi pelkästään meidän pullasorsien puolella, vai lehmiäkö me oltiin =)
26 v. komea mies viettää lauantai-iltaa vauvasivuilla. Vakuuttavaa.