Jos sinun tulisi vetää jotain ulos emättimestäsi niin millä työkaluilla...
...kokeilisit ensin? Jos pinsetit ei saa tarpeeksi tiukkaa otetta, mikä olisi seuraava työkalusi?
Kommentit (31)
Varmaan noi Tupperwaren paistopihdit olis mulla eka jota kokeilisin :D
Ihan on sormet riittäneet ainakin tähän saakka. Kun on lihakset kunnossa niin myös puristelemalla saa hukassa olevat (?!) paremmin hollille. =D
-_-
Mene nyt ihmeessä jo päivystykseen sen kierukkaongelmasi takia...
Mene nyt päivystykseen, että et tee isompaa vahinkoa. Onko pakko tunkea sinne jotakin sinne kuulumatonta?
Mene ensin kunnon "sumopainija" kyykkyyn ja ponnista. En tiedä, mitä siellä on ap:lla jumissa mutta jos et saa pois niin mene päivystykseen.
Pinsetit yleensä ovat sen verran terävätkin, että en tunkisi sellaisia sisääni muuten kuin äärimmäisessä hädässä. Kokeilisin jotain pieniä, kapeita ja tylppäpäisiä pihtejä.
Ainakin mitä itse en ole saanut ulos lihaksilla puristelemalla tai sormilla, on tullut kun olen laitttánut jalat haara-asentoon, mennyt hieman kyykkyyn ja "hytkytellyt" niin hyvin on tullut ulos.
Kokeile miestä. Itsellä meni ehkäisyrengas joskus niin syvälle ettei omien sormien pituus riittänyt alkuunkaan sitä pois ottamaan. Onneksi oli mies, ei tarvinnut mitään työkaluja :D
Mistä arvasitte, että se olin minä?
T. Kierukka-av-mamma
Ei vittu multa tulee kohta keskonen pihalle pyytämättäkin :''''D
Eikö sulla ole miestä jota voisit pyytää auttamaan kun miehet räpläävät pillua mielellään vai etkö kehtaa;D