Kauhunhetkiä Finnmatkojen lomalennolla
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014092718700073_uu.shtml
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288743867844.html
Onko tämä Jettime joku hämäräyhtiö kun sen omistuksestakaan ei löydy mitään. Kuka yhtiön taustalla?
Kommentit (35)
Hei!
Välitän Jet Timen vastauksen tähän ketjuun. Ystävällisin terveisin, Jenita Sillanpää/Finnmatkat
Jet Time Oy on suomalainen B2B-lomalentoyhtiö, joka aloitti toimintansa hieman alle vuosi sitten, maaliskuussa 2014.
Panostamme korkeaan laatuun ja huippuosaavaan asiakaspalveluun. Asiakas on toimintamme keskiössä ja tämä heijastuu kaikessa toiminnassamme. Saamamme asiakaspalaute on selkeästi alan keskitason yläpuolella, ja panostamme osaamisen kehittämiseen jatkuvasti. Päämäärämme on, ei vain saavuttaa, vaan ylittää asiakkaan toiveet joka lennolla, joka kerta.
Keskustelupalstoilla käydään vapaata keskustelua ja se on ainoastaan hyvä asia. Jos emme ole onnistuneet jonkun asiakkaan kohdalla palvelussamme, toivon yhteydenottoa asiakaspalveluumme.
Mitä tulee koneisiimme, ne ovat asianmukaisesti huollettuja, hyviä ja turvallisia koneita. Koneidemme ikä on noin 15 vuotta, joka on Pohjoismaissa operoivien yhtiöiden koneiden keskitasoa, eli niillä voisi operoida vielä vuosikymmeniä.
Ystävällisin terveisin,
Jorma W. Liikamaa, lentotoiminnan johtaja Jet Time Oy
Kokemuksensa kullakin. Mä taas pyrin karttaman Finnairia. Hinta ja laatu ei vaan kohtaa vaikka kuinka koittais uskoa sinivalkoiseen... Täyttä rahastusta koko touhu, asiakaspalvelusta ei tietoakaan!
Retardi 14 vuotta vanha lentokone on kuin uusi! ja ne ovat erittäin hyviä mutta ei kuten sinä retardi
Me lennettiin jet timellä Samokselle ja kyyti oli hyvää.
muutamat ilmakuopat kippari suomalainen vaihtoi lentokorkeutta kaikki ok paitsi suomalainen juoppo pariskunta peltikiinni. Crosswindiän oli samoksella melkoisesti +vuorenrinteet vieressä.
Pilotti pro.
Takas tulo 14-16 ms sivutuuli ravisti aivan saatanasti, kippari ilmoitti ennen nousua pitäkää pipoista kiinni saattaa pikkasen ravistella.
Hienosti meni kuvailin kameralla ikkunasta maisemia.
Eiköhän toi boing 737 -700 ole yleisin kone maailmassa .
Huonoa tuuria jos tulee kenttää.
100 kertaa vaarallisempaa on ajaa moottoripyörällä .
737-700 koneita ei ole kuin muutamia satoja käytössä. Ei taida olla edes kymmenen yleisimmän mallin listalla.
Kyseinen kone on 14 vuotta vanha romu. Miksi tälläsillä romuilla rahanahneudessa lennätetään suomalaisia?
Miksei Finnmatkat käytä lainkaan suomalaisten luottamaa Finnairia?
Tässä listaa Jettimen koneille tapahtuneista onnettomuuksista:
moottori sammui kesken lennon, matkustamon paineet katosivat, rengas räjähti nousussa, laskuteline rikki.
Ei näistä koneista taideta paljon pitää huolta ja lennetään konetyypillä jolle ei edes ole huoltoa Suomessa.
aika pientähän tämä nyt on sama juttu olisi voinut käydä yhtä hyvin finnairilla ja en kyllä löydä mitään noista muista tilanteista ja koneet eivät todella ole mitään romuja ymmärrän tietenkin että kaikkia jännitti niin kuin mutta voin sanoa että minä en ainakaan luota finnairiin enään ollenkaan jos olet seuraillut uutisia niin sillä niitä vasta onkin kun jet time lentoyhtiöllä on ollut nyt vain tämä yksi pieni tapaus ps olin myös itse samalla lennolla
http://www.jet-time.dk/fi_FI/about-jet-time/management.html
siinä on sinulle vielä kaikenlaisia johtajia ja muita
ja kun väitit eetä koneita ei huolleta niin tässä on teksti suoraan jet timen sivuilta
lentokonemekaanikon lupakirjan omaava lentokoneasentaja tarkastaa koneen teknisesti kerran vuorokaudessa. Tarkastukseen kuluu noin kaksi tuntia. Jokaisen 250 lentotunnin jälkeen kone viettää koko päivän huoltohallissa isommassa tarkastuksessa, ja lennettyään 4000 lentotuntia sille tehdään perusteellinen tarkastus, joka kestää viikosta kahteen viikkoon. Siinä tarkastetaan kaikki järjestelmät ja rakenneosat osa osalta.
Itse tulin jet timen koneella corfulta 3 viikkoa sitten ja aivan samanlaisia koneita kun muutkin. Mielelläni lennän myös uudestaan kyseisen yhtiön koneilla.
Rikoksetkin on laissa kiellettyjä mutta silti niitä tapahtuu. Myös kaikkea hyvää tarkoittavaa on jollekin nettisivulle kirjoitettu mutta se ei tarkoita että se pitää paikkana. Sukulainen oli lennolla ja siellä oli ollut melkoinen paniikkitunnelma vaikka Jettimen edustaja tavallisena kuluttajan esiintymällä yrittääkin tilannetta valkopestä.
Miksi Finnmatkat haalii lentoyhtiönsä kaikenmaailman vinkuintioista muttei käytä meidän kaikkien suomalaisten oma lentoyhtiötä, Finnairia, lainkaan?
Yhtiön nimikin on FINNmatkat eikä Vinkuintianmatkat. Saisitte muuttaa nimen kun yhtiössä ei ole mitään Suomeen viittaavaakaan enää.
Olen lentänyt Jet Timen lennoilla. Positiivinen kokemus monilta osin. Ei mitään moitittavaa.
Olen myös lentänyt TuiFly Nordic, TuiFly Germany, Thomas Cook, Finnair ja muinoin Air Finland.
AF tehnyt konkan jo ajat sitten, mutta yhden reissun ehdin heidän lennoilla tehdä ja oli eka ja vika. Finnairia en enää käytä. Eivät monilta osin pysty enää täyttämään kriteereitä, joita odotan.
Finnmatkat yhtiönä non meille kuotettava matkakumppani. He hoitavat 90% matkoistamme. Loput on Tjäreltä.
Jettimen lennoilla ja Finnmatkoilla rahat menee pimeästi veroparatiisiin eikä Suomeen makseta veroja. Itse haluan että lennot on meidän kaikkien omalla Finnairilla. On tyhmää olla suosimatta omaa yhtiötä. Haluan myös tukea suomalaista työtä. Jos jokainen suomalainen ostaisi muutamalla satasella kuussa enemmän suomalaista työtä ei olisi työttömyysongelmaa juuri lainkaan.
SUOSIKAA SUOMALAISTA!
Hei, Finnmatkat käyttää useita eri lentoyhtiöitä:
http://www.finnmatkat.fi/hyva-tietaa/lentomatka/tiedot-lentoyhtioittain/
Jet Time -lentoyhtiö on Tanskalainen tilauslentoyhtiö.
Jet Time -lentää 148-paikkaisilla Boeing 737-300 ja 737-700-koneilla. Suomesta lentävät koneet n. vm 2000. Asiakaspalautteidemme mukaan Jet Timen lentoyhtiöön ollaan pääsääntöisesti oltu erittäin tyytyväisiä.
Lisätietoa: http://www.finnmatkat.fi/hyva-tietaa/lentomatka/tiedot-lentoyhtioittain/jet-time/
Jet Timella on myös suomenkielinen nettisivusto: http://www.jet-time.dk/fi_FI/ josta löytyy hyvin lisätietoa yhtiöstä.
Terveisin, Mari
Finnmatkat
myynti@finnmatkat.fi
Finnmatkat käyttää useita yhtiöitä mutta miksi ette meidän kaikkien suomalaisten omaa yhtiötä? Eikö teillä ole mitään lojaalisuutta kun nimennekin on FINNmatkat suomalaisuutta kohtaan?
Jettime on Tanskassa toimiva mutta karibialaiseen veroparatiisiin rekisteröity yhtiö joka imee suomalasilta rahaa ja siirtää ne verottomasti Suomen verottajan ulottumattomiin.
Hyvä että ei käytä. Mä en finnairille rahojani anna. mielummin vaikka jet timelle.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:18"]
Hyvä että ei käytä. Mä en finnairille rahojani anna. mielummin vaikka jet timelle.
[/quote]
Et taida veroja maksaa ja matkustat sossun rahoilla? Isänmaanpetturi!
Itse lensin Jet timella pari viikkoa sitten ja ei mitään pahaa sanottavaa. Kohteeseen mennessä oli suomalainen kapteeni joka kertoili matkan aikana koneesta, lentokorkeudesta jne. Ilmoitti myös aina kun ikkunasta näkyi jotain katsomisen arvoista. Ei sitten mitään huonoa sanottavaa yhtiöstä! Lennän jatkossakin.
huh, meillä lähtö vajaan parin viikon päästä teneriffalle. Alunperin oli lentoyhtiö juuri tuo JetTime, mutta matkatoimisto siirsi lennot TUIFly-lentoyhtiölle, toivottavasti sen koneet uudempia kuin toi JetTime.
Me lennettiin 24.9 JetTimellä Turkkiin. Lento lähti tunnin myöhässä teknisen vian vuoksi. Hyvä fiilis siinä tuli kun moottorit oli ollu tovin käynnissä ja kone ei inahdakaan. Sitten sammui moottorit ja tuli kuulutus "jostain valosta joka palaa" :'D Tsemppiä matkaan JetTimellä!!!! Jos tämän uutisen olisin ennen poistuloa lukenut en olisi noihin romuihin enään mennyt... Ymmärrän kyllä että tapahtuma olisi ainutkertainen mutta että viikon sisällä kaksi=välinpitämätöntä, jumalalle kiitos että olen hengissä :'D
Vanha ketju, mutta kirjoitan nyt tähänkin. Olin tuolla "kauhunhetki" -lennolla ja kyllähän siinä vähän jännitti, että pysähtyykö kone kiitoradalla, vauhti oli niin kova. Hassua, että en usein lennä ja just sitten sattui tämä. Varmaan kamala tilanne jos kärsisi lentopelosta.
Kone oli todella ahdas, se on totta. Aikamoista ähertämistä käytävällä ohittaminen ja kun piti vielä päästää ikkunan vieressä istuva vessaan muutamaan kertaan ja peruuttaa käytävälle. Ja sitten kun sattui tarjoilukärryt ja vessajono siihen samaan sumaan.