Tuntuuko kenestäkään muusta, että Samuli Edelmann olisi Veskun lapsi?
Niillä on jotenkin niin samanlainen kemia, erityinen yhteys.
Kommentit (29)
Just katoin mainoskuvaa siitä elokuvasta jossa seisovat auton molemmin puolin, ja vertailin kuinka samalaiset piirteet on, ja sama tuli mieleen, suun muoto, silmien alueen... todellakin voisivat olla isä ja poika.
Sisäinen Sherlockkini heräsi myös tuon jakson aikana, kun loivat jotenkin nii salamyhkäisiä katseita toisiinsa kun Samulin perheestä puhuttiin. .Olisiko joku vaiettu salaisuus ollut Edelmanien perheessä jossa Vesku jotenkin osallisena. Mene ja tiedä, mutta isää ja poikaa en noista kahdesta kyllä usko.
On käynyt mielessä sama juttu...
Enemmänhän Samuli näyttää Veskulta kuin ''oikealta'' isältään...
Vesku on varsinkin nuorempana ollut melkoinen pukki ja panomies (ja voi olla vieläkin, kuka tietää).
Varmasti käynyt sutaisemassa Samulin äitiä ja poika saanut siitä alkunsa.
Olin alaikäisenä Kemissä jossain ilmaiskonsertissa koulun tiloissa,jossa tämän Samulin äiti esiintyi ja oli näkyvästi raskaana (sikiö oli kai Samuli) Keräsi kolehtia ja tuijotti minua uhkaavasti,minulla ei ollut penniäkään. Vaativaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsotte Veskun nuoruudenkuvia, huomaatte, että kyllä siinä on Elastisen isi, ei suinkaan Samulin.
Sekin on selvää, että Paula Koivuniemi Jenni Vartiaisen äiti. Katsoin tuossa jo ekassa jaksossa, kuinka Paula katsoi Jenniä yhdessä vaiheessa "sillä silmällä" ja ovat niin kovin samannäköisiäkin: molemmilla tummat hiukset, kaksi kättä ja jalkaa.
Jennillä oli syntyessään kolme kättä. Ylimääräinen leikattiin vauvana pois onnistuneesti.
Minusta Samuli on äitinsä näköinen.
Ovat tunteneet jo Samulin lapsuudesta saakka, yhteys syntyy siitä.