Mitenköhän pitkälle perjantai-iltana kannattaa odottaa opettajalta Wilma-viestiä?
Asia, joka koskee maanantaita. Luuletteko, että vielä vastaa?
Kommentit (13)
Itse oon vastannut myöhäänkin illalla, mutta mulla ei olekaan perhettä tai muuta elämää.
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa.
T. Ope
Ok. ap
Luultavasti maanantaiaamuun. Onko asia miten kiireellinen?
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti maanantaiaamuun. Onko asia miten kiireellinen?
Koskee maanantaina tapahtuvaa asiaa.
Mun työaika loppui klo 14, enkä sen jälkeen wilmaa vilkuile. Aikaisintaan sunnuntai-illalla kahdeksan jälkeen tulee mietittyä työasioita.
Riippuu opettajasta. Voi vastata viikonlopun aikanakin.
Vierailija kirjoitti:
Mun työaika loppui klo 14, enkä sen jälkeen wilmaa vilkuile. Aikaisintaan sunnuntai-illalla kahdeksan jälkeen tulee mietittyä työasioita.
Ok. Meillä on ollut myös opettaja, joka lähetteli Wilma-viestejä suvereenisti myös viikonloppuisin ja iltaisin, joten mietin, mikä on normaali käytäntö. ap
Riippuu täysin opesta. On vastailtu sunnuntai-iltana ja perjantai-iltana, harvemmin jostain syystä lauantaina. Yleensä ne kyllä vastaa viikonlopun jälkeisiin maanantaina kukonpierun aikaan
Riippuu kuule ihan opettajasta. On tullut vastauksia perjantai-iltana, pitkin viikonloppua, klo 23 jälkeen tai jo klo 05 aikaan. Hölmö kysymys...
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuule ihan opettajasta. On tullut vastauksia perjantai-iltana, pitkin viikonloppua, klo 23 jälkeen tai jo klo 05 aikaan. Hölmö kysymys...
Hölmöjä kysymyksiä ei ole olemassakaan, ja tämä nyt ainakaan ei ollut sellainen.
Yrittänyt pitää näpit irti Wilmasta aina perjantain lähestyessä puoltayötä. Jotenkin tuntuisi nii helpolta vastata niihin vaikeisiinkin viesteihin, mutta ehkä kuitenkin kannattaa selvinpäin miettiä sanamuodot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Meillä on ollut myös opettaja, joka lähetteli Wilma-viestejä suvereenisti myös viikonloppuisin ja iltaisin, joten mietin, mikä on normaali käytäntö. ap
Ei ole olemassa mitään "normaalia" käytäntöä. Kannattaa kuitenkin varautua siihen, että perjantaina virka-ajan jälkeen opettaja saattaa avata wilman vasta su-iltana tai jopa ma-aamuna. Riippuu siis ihan opettajasta.
t. tuo ketjun elämätön opettaja
No tuskinpa.
T. Ope