Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v ja 40v suhde?

Vierailija
27.08.2021 |

Onko OK, jos 18-vuotias tyttö seurustelee 40-vuotiaan miehen kanssa? Miksi/miksi ei?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin OK.

Vierailija
2/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumat tuosta tulee, usko pois. Toinen aikuinen ja toinen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin osapuoli on täysi-ikäinen, joten niin kauan kun kumpikin haluaa sitä, mitä ollaan tekemässä, asia ei kuulu kellekään.

Vierailija
4/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok minustakin jos muuten vaan synkkaa :)

Vierailija
5/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
6/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan voittaa Kalevan kisat? Kaleva?

Vierailija
7/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Traumat tuosta tulee, usko pois. Toinen aikuinen ja toinen lapsi.

Sehän se juttu siinä taitaa ollakin, että toinen hakee aikuista, kun kaipaa kypsempää seuraa eikä mitään pikkupoikaa joka ei osaa mitään :D

Vierailija
8/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt aika vääristynyttä. Itse olen 41, ja 18-vuotiaat on kyllä aivan täysiä lapsia suhdemielessä. Ja myös seksin suhteen. 18-vuotiaalle voi olla jännittävää, ja hän voi kokea itsensä aikuiseksi, mutta mitä 40-vuotias tuosta saa? Tulee lähinnä mieleen, että mies ei kykene omanikäisten kanssa suhteisiin. On jollain tavalla henkisesti kehittymätön. Tai vaihtoehtoisesti haluaa manipuloida ja jopa käyttää hyväkseen. Vanhenmmat naiset kun ei siihen lähde mukaan, niin tuollaisen nuoren saa kyllä helposti manipuloitua.

Vierailija
9/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä ok kuin 18-vuotiaan miehen ja 40-vuotiaan naisen välinen suhde.

Vierailija
10/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok molemmat aikusilla

Vierailija
11/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on täysi-ikäisiä eli suhde on aivan ok.

Vierailija
12/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono idea. Omakohtaiset kokemukset avioliitosta vanhemman kanssa. On huono idea, usko minua.

Tiedän, että et usko ja painat siihen ihastuksesi. En minäkään uskonut äitiäni.

Vierailija
13/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias on vielä lapsi ja nelikymppinen on aikuinen, eikä kukaan päästään terve aikuinen halua lasta. Kavereita voitte olla, mutta seurustelusuhde ei ole hyvä idea. Eihän teillä edes ole ikänne vuoksi juuri mitään yhteistä, olette ihan eri elämänvaiheessa.

Vierailija
14/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyhhh. Itse olen 40 nainen ja tuon ikäiset miehet ovat kyllä pikkupoikia.. Ei voisi, ikinä.

Miksi se olisi toisinpäin ok? En ymmärrä.

Vierailija
15/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole OK

Vierailija
16/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK mitä joku random 18-vuotias touhuaa.

Jos se on tuossa vaiheessa noin pihalla, niin ei sitä kukaan omalta tyhmyydeltään kuitenkaan voisi suojata.

Ennustan draaman täyteistä, paskaaaa elämää joka päätyy katkeroitumiseen myöhemmin.

Kukaan fiksu 18v ei seurustele edes 28-vuotiaan kanssa, saati sitten nelikymppisen.

Vierailija
17/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta Salkkareissa tapahtui?

Vierailija
18/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, lapsi ja aikuinen!!

Vierailija
19/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin 45-vuotiaana isänä tervehtisin ilolla 40-vuotiasta sulhasehdokasta tyttäreni mättään piirittäjänä!

Hieman kypsempään ikään ennättänyt mies on muusa vailla vertaa nuoren opintiellä sekä hellä ja huomaavainen opettaja erotiikkapyrintöjen saralla.

Minä vain myhäilisin vaimoni kanssa merkitsevästi kuunnellessamme rytmikästä hetekan narinaa seinän takaa. "Voi kuinka vinhasti se Esa-Pekka meidän Jessicaamme kyydittääkin! Viljalti näyttää puhtia riittävän, vaikka raataa raskasta yövuoroa postinkantajana!"

Sinä et ole kenenkään isä, trolli😂

Vierailija
20/41 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin 45-vuotiaana isänä tervehtisin ilolla 40-vuotiasta sulhasehdokasta tyttäreni mättään piirittäjänä!

Hieman kypsempään ikään ennättänyt mies on muusa vailla vertaa nuoren opintiellä sekä hellä ja huomaavainen opettaja erotiikkapyrintöjen saralla.

Minä vain myhäilisin vaimoni kanssa merkitsevästi kuunnellessamme rytmikästä hetekan narinaa seinän takaa. "Voi kuinka vinhasti se Esa-Pekka meidän Jessicaamme kyydittääkin! Viljalti näyttää puhtia riittävän, vaikka raataa raskasta yövuoroa postinkantajana!"

Nauroin. Viihdyttävä, mutta muuten heikko trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan