****BI**** -visa
Jahas, edellinen visa olikin päättynyt ja minä TAAS loppuratkaisuista myöhässä... mutta ei kun uutta peliin.
Eli haussa nimi, jossa esiintyy kirjainpari BI ei ala sillä, mutta muuten voi olla missä kohtia nimeä vaan. Ja kyseessä siis toki harvinainen nimi ja kirjaimia väh. 5, ei yhdysnimi kuitenkaan.
Näillä lähdetään, vinkkiä illalla tarvittaessa.
-Iitubi-
Kommentit (18)
-loppuu konsonanttiin
(ja aiemmat rajaukset siis: ei ala BI, 5 tai enemmän kirjaimia)
ja illalla pääsen vasta seuraavan kerran konelle, joten siihen asti arvauksia peliin näillä vihjeillä
-Iitubir-
-Nimessä -ABI ja kirjaimia väh. 6 (eli rajataan vielä ne 5 kirjaimisetkin pois)
-edellinen vinkkihän oli, että loppuu konsonanttiin...
.. piti sanomani, että jos oikeaa nimeä ei ole siihen mennessä löytynyt, niin tasan 22.00 tulee viimeinen vinkki. Joten kannattaa olla valmiina, nopeat syövät hitaat, vai miten se nyt menikään =)
Hyviä arvauksia ollut ja varmaan taas ihan komea saalis uusia nimiä löytyy, mutta vielä siis puuttuu tämä haettu nimi.
-Iitabin-
Olikos se Sabira mistä oli monta vuotta sitten juttua että isä oli kaapannut ulkomaille ja äiti sai pitkän ajan päästä kotiin..
Hyvin lähelle on jo osunut, yksi kirjain lisää ja haettu nimi on siinä...
En ehkä heti kerkiä voittajaa julistaa, jos k.o. nimi piankin löytyy. Mies tarvii koneen ehkä noin vartiksi, korkeintaan puoleksi tunniksi, joten sitten pääsen tilanteen katsastamaan...
Päättyy L-kirjaimeen.
(Ja keskellä yhä se abi ja nimi melkein jo mainittu, yksi kirjain uupuu.)
-Iitubil- *joka kovasti yrittää saada visan päätökseen ennen diilin alkua =D*
... nyt pakko siirtyä telkun ääreen =)
No juu, näitä on liikaa..
Meni äsken varmaan 10 min kun ihmettelin että ei löydy mitään nimiä.. sit tajusin että voi jee, mähän oon sukunimien puolella vrk:ssa :D
Olet juuri voittanut -abi teemaan liittyen paikan abiristeilylle =)
http://www.abiristeilyt.fi/showpage.asp?id=1117
Ollos hyvä. Ja jos seura tuntuu nuorelta, niin ainahan sitä voi kaiholla/kauhulla touhuja sivusta seurailla ja miettiä mitä kaikkea sitä itse tuossa iässä tekikään... =)
(kääk, minä ainakin muistelisin kauhulla, kaihot olisivat kaukana =D)
Etsitty nimi oli siis
SABIAL 1m
Kiitos kaikille visailijoille, käyn nimet läpi illlalla tai viim. huomenna.
Eli uudet löydökset tässä, kyllähän näitä taas olikin, vautsi vau.
Varsinkin Ilosku löysi uusia urakalla (11) joten erityiset onnittelut siitä!
Abigil 1n - Senal 30.08. 17:11
Babil 1m - ilosku 30.08. 16:44
Babila 2m - ilosku 30.08. 16:44
Barbit 1n - perenna 30.08. 16:00
Bibbe 1n - ilosku 30.08. 16:52
Biber 1m (2000) - perenna 30.08. 15:39
Fabina 1/1 - Juliaana-82 30.08. 22:00
Habibah 2n - Keijukka 30.08. 17:03
Habip 1m - Rva-Kevät 30.08. 20:18
Jabis 2m - ilosku 30.08. 19:51
Labib 2m - ilosku 30.08. 19:44
Labis 1n - ilosku 30.08. 19:51
Mabil 3m/2n - ilosku 30.08. 16:44
Mumbi 4n - perenna 30.08. 15:35
Nabid 1m - ilosku 30.08. 19:45
Ribin 1m - ilosku 30.08. 16:39
Sabial 1m - Rva-Kevät 30.08. 23:24
Sabil 1m - ilosku 30.08. 16:45
Sabile 5n - ilosku 30.08. 16:49
Shibin 1m - Senal 30.08. 17:25
Tebil 1m (2004) - perenna 30.08. 17:25
Jos joku nimilistalle kuuluva taas eteenpäin ilmoittelee, niin kiitos jo etukäteen kovasti =)
-Iitu-
Ja Iitulle tiedoksi, että nimet toimitettu. Kiitos !
Täytyi vain vähän askarrella nuo alkuhärdellit pois, kun muuttuvat kirjainsarjaksi siirrettäessä ;o) mistä lienet ne sinne taikonut ;)
Noista alkulootista =)... itse asiassa en niitä ole taikonut, mutta kun siirrän nuo nimet tuonne tekstinkäsittelyyn, niissä ovat mukana ne alkuperäiset neliöt / kolmiot / mitä nyt täälläkin puurakenteessa nimien edessä on. Kun olen käynyt nimet läpi kopion ne sitten sieltä samanmoisina, etumerkkiä poistamatta ja tänne viestiin liittäessä ne sitten muuttuvat tuollaisiksi laatikoiksi. Mutta hyvä kun sanoit, että haittaavat, täytyy ensi kerralla ne poistaa, ennen tänne laittoa.
-Iitu-
kun siirrät tekstinkäsittelyyn niin käytä -siirrä määräten- taikka -paste special- niin laatikot häviää...ainakin mulla Open Officessa ;o)
mutta ei se mitään vaikka noita olisikin, saahan ne napsittua pois, kunhan vaan jatkat emännöintiä ja perkausta, niin saadaan uusia mukavia nimiä listalle.
:: peris
ai nii ei näin lyhyitä