TV Mixien pussittaja on ollut näköjään salmiakkituulella tällä kertaa kun on vain neljä hedelmäkarkkia pussissa!
Eiko noita pussittajia voisi ohjeistaa, että ei oman mielitekonsa mukaan täyttele pusseja?
Kommentit (16)
Mixit on muutenkin ihan huonoja kun niissä aina niitä lakuja..
T:gluteeniton
Vierailija kirjoitti:
Kone ne pussittaa.
Ai - Konsta Hietanen vai?
Sama juttu dumle mix pussissa, miksi niitä ruskeita tulee eniten vaikka niitä liiloja lakritsinmakuisia tekis eniten mieli?
Noitahan on joskus karkkivalmistajilta kyselty ja vastaus oli muistaakseni se, että karkit on valmiina sekaisin jossain laarissa ja ne menee sieltä automaattisesti pussiin, joten sisältö saattaa siksi joskus olla just tollanen.
Hei sinä yksinkertainen aloittaja. Ne pussitetaan koneellisesti.
Pussittajallakin voi olla huonoja päiviä. Pussit kuin pussit.
Karkkipussi on kuin maailma, aina liikaa mustia
Eihän niitä nyt kukaan käsin sinne pussiin pudottele :D luulet varmaan että joku omin pikku kätösin myös liimaa ne pussit kiinni XD
Siinä yhessä tv-mix-pussissa oli aikoinaan liikaa niitä helvetin sitkeitä hedelmäkarkkeja. Nykyään onneks muuttaneet reseptiä. Sai heittää ne kovat karkit suoraan roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä nyt kukaan käsin sinne pussiin pudottele :D luulet varmaan että joku omin pikku kätösin myös liimaa ne pussit kiinni XD
Jaa, miksi ne sitten mainostaa noita, että käsin pussitettua?!
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu dumle mix pussissa, miksi niitä ruskeita tulee eniten vaikka niitä liiloja lakritsinmakuisia tekis eniten mieli?
Mä taas en osta enää niitä mix-pusseja kun niissä oli aina eniten noita syömäkelvottomia lakritsidumleja :D ne ruskeet nyt vielä meni..
Oon surullinen sun puolesta, mulla menis ilta pilalle tommosesta mut onneks sä oot vahvempi.