Olen 26-vuotias nainen mutta mieheni on 35. Miksi se on joillekin ongelma?
Kommentit (51)
Luuserit ja rupsahtaneet deittailee vanhempia. Sä varmaan tarviit jonkun vanhemman, siis huoltajan pikkup***u.
No ette ole lähellekään saman ikäisiä... Minun mies on 10v minua vanhempi. Onhan siinä eroa, kymmenessä vuodessa tapahtui paljon. Minkä sille mahtaa, jos rakastuu itseä vanhempaan. En nyt ala erotakaan sielunkumppanistani vain siksi että ikäero voi alkaa painaa vanhempana.
Jos asia on itsellesi ok, niin silloin kenenkään mielipiteillä ei pitäisi olla mitään väliä. Mutta näköjään on, kun täällä asiasta pitää valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Katkerille mammoille on. Sellaista se on kun ovat rumia lihavia akkoja joitten markkina arvo on nolla.
Onko ap sanonut olevansa hoikka ja kaunis? Miksi nuoresta naisesta oletetaan tätä? Tuntemallani naisella on 25 vuotta vanhempi mies. Naisen BMI on arviolta 35. Ei sillä, että sillä olisi mitään väliä, mutta ei kaikki nuoret naiset ole hoikkia, eivätkä edes kauniita.
"Mutta mieheni on 35" Sun pitäisi kirjoittaa se JA. Sulle itselles se on näköjään mutta. Mutta mun mielestä, miks ottaa vanhempi mies, jos voi nuoremmankin saada?
Naapurin hyvin tuhdilla tytöllä on vanhempi miesystävä, nyt vauva tulossa. Mistä luulo, että kaikki on niin kauniita ja hoikkia, joilla vanhempi miesystävä?
Vierailija kirjoitti:
Katkerille mammoille on. Sellaista se on kun ovat rumia lihavia akkoja joitten markkina arvo on nolla.
Oletko h o m o ?
Melkoisia optimisteja mammat, kun ensimmäinen oletus on että joskus 50 vuoden päästä nuori nainen on omaishoitaja. Haluaisin nähdä yhtä pitkänäköistä käytöstä muutenkin kuin miestä muille valittaessa.
Olen 40 ja puolisoni 25. En ole kuullut, että se olisi kenellekään ongelma.
Ketä V I T T U A kiinnostaa tällainen p a s k a 😑😑😑😑🥱🥱🥱🥱🥱😑😑😑😑