Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 26-vuotias nainen mutta mieheni on 35. Miksi se on joillekin ongelma?

Vierailija
27.08.2021 |

Olemme melkein samanikäisiä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisik 26v nainen ottaisin yhtä nuoren miehen... Niitä et saa kun vanhenet

10 vuotta nuorempia miehiä ainakin saa ihan helposti.

N49

Vierailija
22/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 26 kun tapasin mieheni, tuolloin 42v. Ei ole ollut kenellekään ongelma.

Ei välttämättä ongelma, mutta ihan varmasti tuota ikäeroa on kuitenkin päivitelty sun selän takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuori nainen ottaa keski-ikäisen miehen?

Ne nyt vaan on parempia

Koska me vastataan kun kysytään eikä sanota aina että: "emmä tiiä".

Vierailija
24/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle se on ongelma?

Vierailija
25/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöh

Vierailija
26/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus tai se että on jokin mitä voi arvostella. Ei kannata välittää. Minullakin on ihana 19-vuotias hoitajatytsy ja mentiin juuri kihloihin.

M37

Vai että oikein kateutta aiheuttaa! Enpä usko. Olet selvästi typerä.

Vierailija
27/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset pelkäävät jäävänsä yksin kun nuoret naiset vievät heidän ikäisensä miehet heidän neniensä edestä.

Vierailija
28/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään et ole. Olet noin 40-vuotias mies, joka provoaa vauvapalstalla. Ja toisekseen se ei ole mikään ongelma kenellekkään edes teoriassa.

Tuo voi olla se yli viiskymppinen Hannu. Mutta on provo ja kommentoi naisista tyyliin lihavat katkerat mammat jne..

Vierailija
29/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 31 ja mieheni 37. Ei ole ongelma kellekään. Tärkeintä on kemia ja yhteensopivuus, sekä yhteiset tavoitteet ja unelmat. Exäni oli minua taas 4 vuotta nuorempi, joten en ole tietääkseni tarkoituksellisesti etsinyt vanhempaa miestä. sellainen vain sattui tupsahtamaan elämään.

Vierailija
30/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se meille ole mikään ongelma. Sitten kun mies jää eläkkeelle niin sen jälkeen on vain alamäkeä omaishoitajana.

Hehheh, vai meinaat, että ihminen on heti vihannes kun jää eläkkeelle :)

Nykyiset kolmekymppiset tulevat elämään jo liki 100 vuotiaiksi, yhä usemmat ylikin ja jos sitten ysikymppisenä tarvitsee omaishoitajaa, niin eiköhän se 81 vuotias ole jo ihan passeli hoitamaan ;)

Vierailija
31/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä naisten ajattelua siitä, että ikä olisi jotenkin negatiivinen ominaisuus. Varsinkin kun jokainen käyttää aikansa eri tavalla.

Vierailija
32/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se meille ole mikään ongelma. Sitten kun mies jää eläkkeelle niin sen jälkeen on vain alamäkeä omaishoitajana.

9v on todella pieni ikäero. Ei tunnu missään. Ja mitään omaishoitoa kuusikymppiset vielä tarvii.

Vierailija
33/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette aikuisia. Lakatkaa välittämästä muiden mielipiteistä

Vierailija
34/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kellekään ongelma. 10 vuoden ikäero on se normaali, josta lähdetään laskemaan.

Vierailija
35/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuori nainen ottaa keski-ikäisen miehen?

Ne nyt vaan on parempia

Koska me vastataan kun kysytään eikä sanota aina että: "emmä tiiä".

Ketkä on parempia ja kuka ei "tiiä"?

Vierailija
36/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut oman ikäisiä miehiä tai nuorempia. Vanhemmat tuntuvat kalkkiksilta. Ovat niin kujalla seksistäkin. Tutustun harrastuksissa ja ravintolaelämässä. Nuoremmilla miehillä freesimmät näkemykset ja mielipiteet. 40-50v miehet tylsiä ja ennakkoluuloisia. Miehet 23- 35v aivan ihania.

Vierailija
37/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, vai meinaat, että ihminen on heti vihannes kun jää eläkkeelle :)

Nykyiset kolmekymppiset tulevat elämään jo liki 100 vuotiaiksi, yhä usemmat ylikin ja jos sitten ysikymppisenä tarvitsee omaishoitajaa, niin eiköhän se 81 vuotias ole jo ihan passeli hoitamaan ;)

Tästä oli joku tilasto lehdessä viime viikolla. Olikohan että suomalaiset ehtii olla eläkkeellä keskimäärin n. 2,5 vuotta ja sitten kuolo korjaa.

Vierailija
38/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden ikäero on typerä idea. Itse koin sen 30 v avioliitossa. Meni ok, kunnes ikää tuli. Leskeksi tulin erinäisten vaiheiden kautta. Nyt naimisissa 3 v vanhemman kanssa. Parempi. Älkää nuoret ottako vanhoja. Olin 21 v ja olisin saanut nuoremmankin varmaan, mutta otin 9 v vanhemman.

Vierailija
39/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 ja mieheni on 35. Onko se AB:lle ongelma? Kaverini on 54 ja hänen miehensä on 47. Onko se jollekin ongelma? AP, sinä olet jotenkin nyt vähän myöhäisessä junassa. Nykyään tuollaisiin asioihin ei niin paljon kiinnitetä huomiota. Tällaisia eri ikäisiä pareja nyt on ollut kautta aikain. Joissakin maissa morsian on kolme kuukautta ja sulhanen 35. ..Vuotta. Se on kyllä minusta ongelma.

Että Ab älä tee ongelmaa äläkä luule että se on muille ongelma. Nauti elämästäsi.

Vierailija
40/51 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee turhautuneisuuttaan huokailee.

Ei ol ongelma. Mistä yleensä keksit sen ongelmaksi?