Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen tapaus.

Lääkäri ov
27.08.2021 |

Minulla oli kissa joka nyt on jo tosin kuollut. Se joutui onnettomuuteen, minkä vuoksi se loukkasi toisen etutassunsa niin pahasti, että se piti amputoida kissan ollessa nukutettuna. Leikkaus onnistui ja kissa toipui toimenpiteestä hyvin. Melko nopeasti se myös oppi liikkumaan kolmella jalalla lähes yhtä hyvin kuin ennen neljällä jalalla. Oli kulunut ehkä 3-4 kuukautta kun huomasin, että sen poistetun jalan kohdalla oli kasvamassa jotain. Siinä oli muutaman sentin pituinen jonkinlaista kasvainta muistuttava osa jossa oli ilmeisesti ainakin ihoa ja mahdollisesti lihastakin. En jostain syystä vienyt kissaa eläinlääkärille vaikka olin ihmeissäni ja hiukan huolissani kissasta, että mikä sitä vaivaa. Ajan kuluessa tuo jonkinlaiseksi kasvaimeksi luulemani osa kasvoi lisää ja jossain vaiheessa tajusin, että kissalle oli kasvamassa uusi jalka. Kissa alkoi minun tunnustella sitä ja jossain vaiheessa huomasin, että siinä oli selvästi turkin ja ihon alla lihasta ja luutakin. Vähitellen kissan jalka alkoi liikahdella ja kissa pystyi jo liikuttamaan sitä. Sitten kun se osui jo lähes maahan niin siihen alkoi kasvaa tassu. Noin 1½ vuotta amputaation jälkeen kissalle oli kasvanut uusi ja mitä ihmeisemmin täysin normaali jalka poistetun tilalle ja ennen kuin oli kulunut kahta vuotta niin kissa pystyi käyttämään sitä jalkaa yhtä hyvin kuin muitakin jalkojaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän