Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää BODATUISTA miehistä

Vierailija
27.09.2014 |

Bodattu, siis sellanen oikein lihaksikas jöntti-vartalo on minusta ruma ja epäseksikäs. Ihan siis ällöttää sen näköset miehet!!

Oonko epänormaali, kun aattelen noin?

Nim. nainen vm87

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:49"]

Itsestäni voin sen verta kertoo et bodattu kroppa on ainut mikä saa tussun sykkimään. Ihan tolleen roisisti sanottuna. pitäähän naisellakin olla vähän ees täytettä etumuksessa jos luomu ei riitä. se on vaan ihan sitä luonnollista itsestä huolehtimista.

[/quote]

Et taida olla nainen..

"Tussun sykkimään"..

Ai oikein tussun. Ja tosiaanko nqisen otettava isot tissit jos omat ei ole tarpeeksi, muuten et ole haluttava. En itse ihan perusta kumielämästä.

Vierailija
2/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:25"]

Tyhmä kysymys: Mistä (nainen) erottaa, onko lihakset hankittu töissä vai salilla? Siis vaikka ei kilpabodareista olisikaan kyse, vaan ihan vaikka 5-10v salilla 3krt/vko perustreenaajasta.

Ulkonäöllisestihän siinä ei käsittääkseni välttämättä ole mitään eroa, mutta jostain syystä joillain (esim. tämän ketjun perusteella) näyttäisi tuollainen kriteeri olevan.

[/quote]

Salilla käyminen ja bodybuilding on eri asia. Jälkimmäisessä tavoitteena rakentaa kroppaa ja olla tosi lihaksikas. Voima ei ole siinä se juttu vaan mahdollisimman suuri koko. Joku työssäkäyvö raksamies voi olla voimakkaampi kuin salilla rehkivät lihaskimppu. Sellainen sopiva ylläpito on ok, mutta ei mikään kehonrakennus suuremmaksi ja suuremmaksi. Sikaniska on ihan hirveä ja jotkut valtavat reidet ja peppu tai möhkälemäinen olemus. Lihasten pullistelu on myös tosi epäseksikästä.

Vierailija
4/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:25"]

Tyhmä kysymys: Mistä (nainen) erottaa, onko lihakset hankittu töissä vai salilla? Siis vaikka ei kilpabodareista olisikaan kyse, vaan ihan vaikka 5-10v salilla 3krt/vko perustreenaajasta.

Ulkonäöllisestihän siinä ei käsittääkseni välttämättä ole mitään eroa, mutta jostain syystä joillain (esim. tämän ketjun perusteella) näyttäisi tuollainen kriteeri olevan.

[/quote]

Salilla käyminen ja bodybuilding on eri asia. Jälkimmäisessä tavoitteena rakentaa kroppaa ja olla tosi lihaksikas. Voima ei ole siinä se juttu vaan mahdollisimman suuri koko. Joku työssäkäyvö raksamies voi olla voimakkaampi kuin salilla rehkivät lihaskimppu. Sellainen sopiva ylläpito on ok, mutta ei mikään kehonrakennus suuremmaksi ja suuremmaksi. Sikaniska on ihan hirveä ja jotkut valtavat reidet ja peppu tai möhkälemäinen olemus. Lihasten pullistelu on myös tosi epäseksikästä.

[/quote]

Mut kai niillekin on kysyntää jos tarjontaakin. nim. kysynnän ja tarjonnan laki

Vierailija
5/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olet epänormaali, kannattaa hakeutua hoitoon

Vierailija
6/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:05"]

Joo, olet epänormaali, kannattaa hakeutua hoitoon

[/quote]

Mikä niissä sitten sua viehättää? Mulla vaan ei jotenki ne värähdä. AP

Vierailija
7/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kiinnosta. Olin myös vähän tympiintynyt kun oma mies aloitti treenaamisen, ärsytti suorastaan. Sitten pullisteli jatkuvasti lihaksiaan peilin edessä ja kehui kun ei vaatteet enää mahdu päälle, vaikka tietää tasan tarkkaan että mun mielestä tommonen toiminta kertoo vähintään järjen köyhyydestä. Ei se kyllä muutenkaan yritä mun mielenkiintoa herätellä, tietää et tykkään pitkähiuksisista miehistä niin pitää lyhyenä kynittynä tukkana.

Joo enää jää kysymys miksi mä edes harkitsen että pukeutuisin silleen et mies tykkää, kun ei sekään tee mun eteen moista.

Vierailija
8/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin ihmeellistä susta että ihmisillä on erilaiset maut? Se että sä et tykkää bodatuista miehistä ei tarkoita ettei muut vois tykätä.

Vierailija
9/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:03"]

Bodattu, siis sellanen oikein lihaksikas jöntti-vartalo on minusta ruma ja epäseksikäs. Ihan siis ällöttää sen näköset miehet!!

Nim. nainen vm87

[/quote]

Mun mielestä et ainakaan tietenkään ole epänormaali, koska kyllä muakin ällöttää sellaiset teennäisen bodatut miehet. Eihän siinä ole mitään luonnollista, kun jokainen lihas on pumpattu jonkin laitteen avulla äärimmilleen.

Vierailija
10/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nim. nainen vm87

[/quote]

Itse en pidä miehistä. Oonko epänormaali kun aattelen noin?

Ja mielestäni en siis ole epänormaali. En vihaa miehiä, mutta heidän vartalonsa ovat epäseksikkäitä. Ei tosin ällöttäviä.

Vierailija
11/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tykkää miehekkäistä miehistä. Mielestäsi karvaisen miehen pitäisi varmaan ajaa rintakarvat pois koska pidät agrodyyneista poikasista:D Oletko koskaan miettinyt tykkäätkö tytöistä?

Vierailija
12/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kylh tykhhään. Kerrassaa ihaniania semmotset jönthikät mitä voipi oikein kovasth kiinhi othaa ja ne pakahrat, voih hyvä luohja! Mie iha lauhkee ku mie niith aathelen!! Miuth sais semmothine uros, UROS isohla sanonkho milläh ottaat vaikh tästä pikhasta!!! Voih jöntha!!! Mie enneeh kesthä!!!!

Vierailija
13/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulle bodatut miehen ovat täydellinen turn-off. Pidän enemmän kiinteän jäntevistä juoksija-tyypeistä ja erityisesti ruumiillisella työllä tai monipuolisella urheilulla muotoutuneesta sopusuhtaisesta kropasta. 

Itsensä valtavaksi bodaaminen on mun mielestäni wt-ilmiö. Siihen liittyy usein tietynlainen vaatetus, joskus tatskat ja kampaus (tai useammin kampauksen eli tukan puuttuminen kokonaan). 

Mutta tiedän oikein hyvin, että on naisia joihin nämä pumpatut steroidi-möhkäleet menevät kuin häkä.

Vierailija
14/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nyt miehekkyys ei ainakaan meinaa sitä että pumppaa huvikseen lihoja pulleiksi että "näyttäis hyvältä"- Sen sijaan vaikka perheestä huolehtiminen olis ihan 6-0 sille mä lämpeen. 

4

Vierailija
15/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:19"]

Nim. nainen vm87

[/quote]

Itse en pidä miehistä. Oonko epänormaali kun aattelen noin?

Ja mielestäni en siis ole epänormaali. En vihaa miehiä, mutta heidän vartalonsa ovat epäseksikkäitä. Ei tosin ällöttäviä.

[/quote]

'Minusta miehen luonnollinen vartalo on kaunis. Voisin katsella vaikka kuinka pitkään nukkuvaa alastonta miestä. Olen siis nainen 51.v

Vierailija
16/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet yleensä bodaa naisia varten, vaan ne haluaa ihailua toisilta miehiltä, muistan esim. jonkun dokumentin jostain steroidihirmusta, joka selitti miten naiset yökkää sen lihaksille, mutta toiset miehet ihailee ja kyselee miten se on kasvanut niin paljon.

Katsokaa vaikka mikä kultti zyzzin ympärille tuli, ei ne sen ihailijat ole naisia...

Toinen aspekti on se, että monet bodaajamiehet on kasvaneet kodissa, jossa ne on kokeneet väkivaltaa, ja aikuisena haluavat olla mahd. "isoja", toinen dokumentti, jonka katsoin, kertoi juuri tuollaisesta miehestä. Sitä hakattiin kotona todella pahasti, ja se halusi aikuisena olla niin isokokoinen, että "katukivetys halkeaa, kun se kävelee sillä".

Joten se on oikeasti ihan sama noille miehille mitä naiset miettii niiden isoista lihaksista, ei ne ole teitä varten.

Tässä muuten kuva zyzzin vartalosta, monet miehet pitävät sitä parhaana vartalona, ja ihanteena, johon ne itse haluaa-

http://seannal.com/images/zyzz-workout.jpg

Vierailija
17/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehekäs ja bodattu eivät ole toistensa synonyymejä, eikä normaali, viehättävä mies ole pelkkää hikeä ja testosteronia. Tosin mun mielestä myöskään kaikkea naisellisuutta ei voi niputtaa samaan muottiin, tästäkin varmasti moni on kanssani eri mieltä. Itse pidän siitä, että mies huolehtii itsestään, mutta ei mene liiallisuuksiin. Jättimuskelit eivät miellytä silmää, mutta harvemmin muutkaan fyysiset "poikkeavuudet" ovat makuuni.

Vierailija
18/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:24"]

Ei miehet yleensä bodaa naisia varten, vaan ne haluaa ihailua toisilta miehiltä, muistan esim. jonkun dokumentin jostain steroidihirmusta, joka selitti miten naiset yökkää sen lihaksille, mutta toiset miehet ihailee ja kyselee miten se on kasvanut niin paljon.

Katsokaa vaikka mikä kultti zyzzin ympärille tuli, ei ne sen ihailijat ole naisia...

Toinen aspekti on se, että monet bodaajamiehet on kasvaneet kodissa, jossa ne on kokeneet väkivaltaa, ja aikuisena haluavat olla mahd. "isoja", toinen dokumentti, jonka katsoin, kertoi juuri tuollaisesta miehestä. Sitä hakattiin kotona todella pahasti, ja se halusi aikuisena olla niin isokokoinen, että "katukivetys halkeaa, kun se kävelee sillä".

Joten se on oikeasti ihan sama noille miehille mitä naiset miettii niiden isoista lihaksista, ei ne ole teitä varten.

Tässä muuten kuva zyzzin vartalosta, monet miehet pitävät sitä parhaana vartalona, ja ihanteena, johon ne itse haluaa-

http://seannal.com/images/zyzz-workout.jpg

[/quote]

Lähe tuollaisen kropan saa kyllä ihan kovalla fyysisellä työllä ja se on asia erikseen. Sellaisesta kyllä tykkään. AAH.

Vierailija
19/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään,yöök!lihakset pitää olla luonnolliset ja tulla raavasta fyysisestä työstä.se jos jokin on seksikästä.keltaiset,hormoni bodarit on ällöjä!!!!

Vierailija
20/53 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:34"]

Lähe tuollaisen kropan saa kyllä ihan kovalla fyysisellä työllä ja se on asia erikseen. Sellaisesta kyllä tykkään. AAH.

[/quote]

:D kovalla työllä.... sillä ei kyllä tuollaista vartaloa saada, vaan roinaamalla.

Zyzz muuten kuoli sydänkohtaukseen 22-vuotiaana, vaikea varmaan arvata miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi