Lohturuoka, lohtuneule jne.
Nyppii toi, et kaikki muu paitsi selleri ja lehtikaali on muka lohturuokaa. Iltapvälehden jutussa lanseerattiin lohtuneule, voi luoja. Miksei koskaan puhuta lohtukaljasta tai lohtutupakasta?
Kommentit (16)
Tupakoitsijoilla jääny rintaruokinta/tuttivaihe päälle, kun pitää myrkkykäärylettä imeskellä.
En hae lohtua jos pidän neuletta päällä. Olisko muka oikeampaa olla biksut päällä, jos keli vaatii pukeutumaan lämpimämmin. Outoa.
Lohtutupakoitsijat kauppakeskusten ovenpielissä, voi duudelis!
Lohtuneule ja kostokroppa. Siinäpä lyömätön yhdistelmä!
Minulla ei ole lohtuvillasukkia ja villatakkia vaan vaatteita, joita lisään päälleni, kun syksyllä on viileää sisällä. Taloyhtiö ei vielä lämmitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lohtuvillasukkia ja villatakkia vaan vaatteita, joita lisään päälleni, kun syksyllä on viileää sisällä. Taloyhtiö ei vielä lämmitä.
Entä taloyhtiö, onko se lohtutaloyhtiö vai kostotaloyhtiö?
Lohtuviini on parasta. Se ei vaan lohduta aamulla krapulassa. Auttaisiko silloin se lohtuneule?
Tässäpä lohtualoitukseesi lohtukommentti lohtupeukutettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
En hae lohtua jos pidän neuletta päällä. Olisko muka oikeampaa olla biksut päällä, jos keli vaatii pukeutumaan lämpimämmin. Outoa.
Ne on kostobiksut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on kostobiksut.
Aina tulee näistä kostoasuista mieleen, että niihin on jotenkin integroitu joku tikaripiilo tai myrkkykätkö.
Vierailija kirjoitti:
Lohtuviini on parasta. Se ei vaan lohduta aamulla krapulassa. Auttaisiko silloin se lohtuneule?
Kyllä se on silloin se lohtuyrjö joka tarjoaa parhaan avun.
Vierailija kirjoitti:
lohtumies olis ihan kiva...
Lohtumies on kuin kaveripoika, joka junnaa ystävyysalueella. Kostomies olisi kiinnostavampi.
Koska ihmiset on lapsena opetettu siihen, että herkuilla lohdutetaan. Shoppailulla lohdutetaan. "Mä olen ansainnut tän!"
Kaljoittelijat ja tupakkamaakarit on muka niin voimaantuneita ja oman elämänsä sankareita. Miksei heitä syyllistetä? Mitä he kompensoivat alkoholilla ja nikotiinilla?