Maksaako Rossoissa vielä vesikannullinen vettä?
Siis jos tilaa esimerkiksi pitsan ja syö sen paikan päällä?
Kommentit (28)
Saisi maksaa. Muuten sinne tulee porukkaa, jotka ostaa yhden pizzan ja litkii sitä vettä sitten loppuillan.
Vierailija kirjoitti:
Saisi maksaa. Muuten sinne tulee porukkaa, jotka ostaa yhden pizzan ja litkii sitä vettä sitten loppuillan.
Ja tämäkös sinua kiukuttaa.
Aika sama, kun kukaan ruokaa mitenkään arvostava ei todellakaan käy Rossossa enää vuonna 2021. Maailmassa on hyviä ravintoloita jotka käyttävät hyviä raaka.aineita eikä joka ruoka maistu standardikastikkeiden takia ihan samalta.
Vierailija kirjoitti:
Ja joku pikkumaksuko tuon estäisi???
Vierailija kirjoitti:
Aika sama, kun kukaan ruokaa mitenkään arvostava ei todellakaan käy Rossossa enää vuonna 2021. Maailmassa on hyviä ravintoloita jotka käyttävät hyviä raaka.aineita eikä joka ruoka maistu standardikastikkeiden takia ihan samalta.
Juu, niin on maailmassa. Mutta jos olet juuri tietyssä kaupungissa, jossa ei ole näitä hyviä ravintoloita, mutta syödä pitää, niin ihan hyvä vaihtoehto se Rosso on. Viimeksi kävin kesäkuussa Kokkolassa, kun olimme ajamassa Saariselälle.
Vierailija kirjoitti:
Saako Rossossa syödä vain jonkun tietyn ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin on maailmassa. Mutta jos olet juuri tietyssä kaupungissa, jossa ei ole näitä hyviä ravintoloita, mutta syödä pitää, niin ihan hyvä vaihtoehto se Rosso on. Viimeksi kävin kesäkuussa Kokkolassa, kun olimme ajamassa Saariselälle.
Totta tuokin on, mutta jos joku muu vaihtoehto kuin ketjuravintola löytyy, niin suosin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tuokin on, mutta jos joku muu vaihtoehto kuin ketjuravintola löytyy, niin suosin sitä.
No, mä taas menen mieluummin Rossoon kuin vaikkapa johonkin kebulaan, koska kebula saattaa olla ihan minkä tasoinen tahansa, kun taas Rosson tason tietää.
Kävin Rossossa viimeksi vuonna 1999. Olin silloin opiskelija. Tilattiin kaverin kanssa pitsat ja juotavaksi kannullinen vettä, opiskelijabudjetti kun oli molemmilla aika tiukka. Kun laskun aika koitti, ilmeni, että vedestä piti maksaa erikseen. Emme tienneet siitä entuudestaan. Maksettiin kyllä koko lasku, mutta sen verran sapetti, että pöllin lasin, josta olin juonut sitä vettä. (Se lasi on muuten vieläkin tallessa.) ;)
Niiden sapuskojen laatu huonontui jossain vaiheessa niin paljon, että jätin koko lafkan omaan arvoonsa.
Olen käynyt Rossossa ehkä kerran joskus yli 10 vuotta sitten. Muistan reissusta juurikin sen kun purskahdin tilausta tehdessäni nauruun: ”Siis maksaako täällä hanavesi?” Myyjä näytti loukkaantuneelta. Saatiin sitten kaverin kanssa maailman pienin annos ranskalaisia ja kaverilla myös naama myttyrällä sitten. En tosiaan mennyt enää toista kertaa.
En tiedä kun otan aina mukaan jos sieltä ostan.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Rossossa ehkä kerran joskus yli 10 vuotta sitten. Muistan reissusta juurikin sen kun purskahdin tilausta tehdessäni nauruun: ”Siis maksaako täällä hanavesi?” Myyjä näytti loukkaantuneelta. Saatiin sitten kaverin kanssa maailman pienin annos ranskalaisia ja kaverilla myös naama myttyrällä sitten. En tosiaan mennyt enää toista kertaa.
Luulisi S-ryhmällä olevan varaa edes maksuttomaan veteen Rossossa.
Kun käy missä tahansa kallion pikkukuppilasa, niin AINA on vesimaatti tiskillä, tai pyydettäessä ojennetaan lasillinen vettä, vaikka ostaisit yhden halvan oluen. Luulisi että ruokaravintolalla olisi varaa myös tähän.
Hei, missä paikkakunnilla on vielä Rosso? Täällä ei enää ole, luulin että ketju lopetettiin kokonaan. Olisi kiva käydä nostalgiasyistä. Olen syönyt elämäni ensimmäisen pizzan Rossossa. Mainosta siis Rossoasi, voisin tulla käymään!
Vierailija kirjoitti:
Hei, missä paikkakunnilla on vielä Rosso? Täällä ei enää ole, luulin että ketju lopetettiin kokonaan. Olisi kiva käydä nostalgiasyistä. Olen syönyt elämäni ensimmäisen pizzan Rossossa. Mainosta siis Rossoasi, voisin tulla käymään!
Seinäjoki, Kokkola. Eikös muuten Seinäjoen Rosso ole ollut siinä samassa paikassa iät ja ajat?
Tahmaisia paikkoja mutta hyvää silti oli lämpimät salaatit lohta ja hyvää muuten mutta kerran kävi että joku tuli pöytään syömään lautaselta nainen ehkä ei niistä tiedä . Hävytön narkomaani.
Joo ne ottaa jonkun 90 senttiä vesipullosta kun ne tuo oikein pullossa joka ollu jääkaapissa.
Oi niitä aikoja, muistan elävästi, kun Rossossa tuotiin vesikannu pöytään. Enpä ole aikoihin käynyt.