Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Macbookin varmuuskopiointi, miten?

Vierailija
27.09.2014 |

Mulla on 5 vuotta vanha MacBook ja nyt tajusin, että sisällön voisi ehkä varmuuskopioida... Olen ihan tumpelo, joten osaisiko joku neuvoa? Ostanko ulkoisen kovalevyn ja miten kuvat ja musiikki (nämä siis tärkeimmät) kopioidaan sille? Koneessa on joku Time Machine, miten se toimii?

Joo, olen yrittänyt googlata ja lukea Hopeista omenaa, mutta haluaisin ihan varmuuskopiointi for dummies -tyylisiä neuvoja :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta time machine kovalevy. Macbook kopioi siihen automaattisesti.

Vierailija
2/4 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ulkoinen kovalevy, ja liitä se USB-asemaan. Tarvittaessa tyhjennä kovalevy Levytyökalun avulla. Avaa Time Machine, valitse varmuuskopiolevyksi kyseinen kovalevy ja anna hurrata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Microsoftin ohjelmien dokumentteja lukuunottamatta lähes kaikki on tallessa iCloudissa eli Applen pilvipalvelussa.

Vierailija
4/4 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 10:04"]Hanki ulkoinen kovalevy, ja liitä se USB-asemaan. Tarvittaessa tyhjennä kovalevy Levytyökalun avulla. Avaa Time Machine, valitse varmuuskopiolevyksi kyseinen kovalevy ja anna hurrata.
[/quote]

Kiitos! Näin teen. Tuota iCloudia mietin, sillä en ole kirjautunut sinne mitenkään joten tuskin mun juttuja siellä on tallessa. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan