Menin sitten rakastumaan grandioos narsistiin
Mies oli aluksi todella mukavaa seuraa ja aivan ihana. Pienistä murusista kuitenkin huomasin että jotain outoa on tekeillä. Jätin hänet yksin kotiini ja laitoin valvontakameran kuvaamaan keittiöön kun menin töihin. Nyt murusia ei ollutkaan, vaan hän oli tyhjentänyt JOKA IKISEN pakastelokerini grandioisan pizzoista ja kertoi mairea hymy kasvoillaan että hänellä on grandiosa narsismi ja täten oikeus toimintaansa, mutta ei voinut kertoa alussa sitä minulle sillä ei olisi silloin saanut tilaisuutta syödä pizzojani. Nyt harmittaa ja suututtaa miten ikinä ajoin itseäni tähän tilanteeseen, mutta työskentelen ravintolassa kokkina ja hän haistoi minusta rasvan ja hyökkäsi pilaamaan elämääni. Kuinka jatkaa ja tietää jatkossa jos tunnistan samanlaisen tapauksen?
Kommentit (6)
Mä taas jouduin psykopaatin uhriksi. Mulla on pieni paatti ja eiköhän haistanut tässä tilaisuuden. Valtasi paattini, niin etten enää viikonloppuisin saa sitä käyttää. Kunnon psyko paatti!
Mulle kävi sama, olen pahoillani puolestasi 💖. Ongelmani kuitenkin ratkaisi se, kun ostin pienen veneen mistä psykopaatti ei kiinnostunut lainkaan ja menetti samalla minuun mielenkiinnon.
Paksunahkaisen grandiosa narsistin tunnistaa ympäriinsä leijuvasta pepperonin hajusta, mutta ohutnahkainen saattaa piilotella niitä myös taskussaan kun paksunahkaisen kanssa saat raivarin tullessa oikeasti väistellä niitä lentäviä pepperoneita henkesi edestä. Kerran meinasin kuolla siihen pepperonitulitukseen ja kaksi niistä osui silmääni.