Hikoilu
Mulla on sellainen ongelma, että hikoilen tosi paljon! Välillä tuntuu, että on jotkut vaihdevuodet, kun hikeä vaan pukkaa. Ja ikää on kuitenkin vaan se 27. Tää hikoilu on vaivannut mua jo pari vuotta ja vaihdoinkin jo muutama vuosi sitten rexonat apteekin antiperspirantiin ja oon käyttänyt Bats-nimistä dödöä. Se on ollut tähän asti ihan toimiva, mutta tuntuu, ettei sekään auta enää. Nyt ostin apteekista sellaista Triple Dry:tä, onko kellään siitä kokemuksia???
Joidenkin paitojen kanssa hikoilu on voimakkaampaa kuin toisten, mutta yleensä aina jonkun ajan päästä kaikki paidat alkavat heti lyhyenkin käytön jälkeen haista pahalle. Ja joskus myös jotkut sosiaaliset tilanteet lisäävät hikoilua, vaikka en koekaan, että niitä erityisemmin jännittäisin (paitsi sitä että alanko hikoilla ja haista pahalle).
Auttakaa!!! Miten ootte saanut liikahikailun kuriin? Tää on tosi kiusallinen vaiva!
Kommentit (8)
Siis käytätkö sitä oikeasti vaan kerran viikossa? Etkä käytä sitten mitään muuta dödöä?
herkisty aineesta pidemmän päälle niin,ettei siedä joka viikkoista käsittelyä. niinpä käytänkin sitä vain silloin,kun on jotain erityistä ja pitää pukeutua tiukkiin vaatteisiin tai juhlavasti.
ei kakkonen vaan se toinen absolut torrin käyttäjä!
että tota absolut torria tarttee laittaa vaan kerran viikossa, eikä mitään muuta?
Kokeilen nyt ekaks tota Triple Dry:ta, sitäkään ei tartte laittaa joka ilta.
-ap-
onko tuo absolute torr ainoastaan kainaloille vai voisiko sillä vähentää kamala jalkojen hikoilua...?
t. hikisukka
ja nyt se ei enää oikein toimi, joutu kuitenkin käyttämään tavallistakin dödöä. samoin joskus meni yöt ihan pipariksi, kun kainaloita kutitti. mitä siitä vaikka hikoilee, kunhan ei vaan haisisi pahalle... nyt en tiiä mitä oikein kokeilisin, jaksoin jonkin aika sitä triple dryta (ei tunnu niin paljon kainaloissa kun absolut torr) joka ilta laittaa, mutta silti haisi, plääh. toivo on kohta mennyttä...
apteekissa myytävää absolut torria ja se auttoi. Sitä ku laitan yöksi niin ei tarvitse pelätä hikoilevansa enkä laita sitä kuin kerran viikossa niin kainalot pysyvät kuivina koko viikon, enkä enään jännitä sosiaalisia tilanteitakaan niin paljon kun ei tarvitse peitellä hikisiä kainaloita.