G: Monelta heräsit tänään ja miksi?
Itse heräsin klo 6:11, kun lapsi ilmoitti, ettei aio enää nukkua.
Kommentit (58)
03.30 :/ Tästä tulee piiiiiitkä päivä.
6:00 Koska lehmät on lypsettävä viikonloppuisinkin.
Klo 6:45. Lapset lähdössä partioleirille. Ekan piti olla asemalla jo klo 7:45 tokan 8:15. Kivat ajat Joo..
Tänään vasta klo 05 :) ja vain 7 herätystä yöllä. Taapero ja vauva joka molemmat nukkuu huonosti.
6.40 heräsin ihan itsekseni. Ei ole mitenkään erikoinen aika herätä, useinkin herään lauantaiaamuisin ennen seitsemää. En vain osaa nukkua pidempään.
Heräsin 6.30 yskimiseeni. Yskin muutenkin koko yön. Kauhea flunssa. Unta ehkä huonot kolme tuntia.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 08:20"]Klo 6:45. Lapset lähdössä partioleirille. Ekan piti olla asemalla jo klo 7:45 tokan 8:15. Kivat ajat Joo..
[/quote] onneksi ihan inhimilliset vielä ovat.
Klo 7:30. Vapaapäivä, puolen päivän maissa lähtö kaupunkireissulle ja halusin ennättää aamulla rauhassa aamulenkille.
Klo 6.30 pitää käydä töissä pyörähtämässä että saa perheelle ostettua ruokaa sun muuta tarpeellista.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 08:20"]Klo 6:45. Lapset lähdössä partioleirille. Ekan piti olla asemalla jo klo 7:45 tokan 8:15. Kivat ajat Joo.. [/quote] onneksi ihan inhimilliset vielä ovat.
[/quote]
Ihan normaalit ajat. Mites teillä lähtee lapset arkena kouluun?
Eka kerran kuudelta kun tyttö oli laittanut jossain syystä herätyksen kännykkään... toisen kerran äsken mut vielä peiton alla. Odottelen josko joku keittäisi mulle kahvia... ;)
Lapsi herättä kahdeksan maissa. Tuntuu, et vielä on pöpperössä, kun lapsi venkslaa paikasta toiseen samassa sängyssä unissaan ja mulla on silsi vähän huono asento.
Nimim. Täyttäis jo 18
Joskus kasin ja ysin välillä. Olin jo hereillä, mutta kun esikoinen heräsi, lähdin hänen kanssaan alakertaan.
Seiskalta heräsin ihan itsekseni. Rymsteeraus kesken joten olen tässä suunnitellut pari tuntia jatkoa. Kohta aamiaista rauhassa, lapset nukkuvat vielä.
Tasan 7.03 kun lapsi tekstaili että haluaa kotiin. On kaverin mökillä. Torkuin sitten 7.30 asti. Nousin ylös juomaan kahvit. Nyt odotan remppamiestä. Mies lähti puutavarakauppaan ostamaan viimehetken tarvikkeita.
7.00 heräsin katsomaan nukunko yksin.nukun.vituttaa.