Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perussuomalaisten Ari Rinne eroaa Haminan kaupunginhallituksen puheenjohtajan tehtävästä - valittiin tehtävään kaksi viikkoa sitten

Vierailija
27.08.2021 |

Perussuomalaisten Ari Rinne eroaa Haminan kaupunginhallituksen puheenjohtajan tehtävästä. Hänet valittiin tehtävään vain reilut kaksi viikkoa sitten.

Rinne valittiin kaupunginhallituksen johtoon uuden valtuustokauden ensimmäisessä valtuuston kokouksessa 10. elokuuta.

– En etukäteen arvannut kuinka paljon puheenjohtajuudessa on hommaa. Kyllä minä sen sanallisesti kuulin, ja ajattelin, että mikäpä tässä, kokeillaan. Mutta nyt jo näyttää siltä, että mitään omaa elämää ei töiden ja kuntapolitiikan jälkeen jää. Joskus täytyy olla hieman itsekäs.

Hän toimii puheenjohtajana vielä seuraajansa valintaan asti. Ilmoituksensa mukaan hän itse aikoo toimia oman valtuustoryhmänsä rivivaltuutettuna nyt alkaneella valtuustokaudella.

https://yle.fi/uutiset/3-12075209?origin=rss

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullisia, yhteisten asioiden hoitajia ovat nämä persut. Yllättikö jonkun?

Vierailija
2/6 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#vainpersujutut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rehellistä lopettaa kun ei rahkeet riitä. Kaikille parempi. Ymmärtäisipä moni vallanhimon sokaisema juntti tämän.

Vierailija
4/6 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut parempi, jos hän olisi hoitanut sen lääkärinhommansa vasemmalla kädellä?

Vierailija
5/6 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista. "Kyllä minä sen sanallisesti kuulin". Onko noin tyhmiä ihmisiä olemassa? No, persu, tietenkin.

Vierailija
6/6 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näitä pitäisi saada lisää päättämään asioista? Miksi lähti edes ehdolle? Ihan vaan läpällä ja kun kaveri pyysi?