Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs miettisit jos paljastuisi että ihastuksesi puoliso onkin ihan samanlainen kuin sinä?

Vierailija
27.08.2021 |

Samannäköinen?
Samanlainen työ?

Yms.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin ja nopeasti. Muutenkin kiertäisin varatut kaukaa.

Vierailija
2/15 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla kävi tuuri. Ja ihastuksellasi tietysti myös, jos sai laadukkaan. Ei tarkoita, että vaihtaisi. Eikä että liittyisi sinuun, jos tapasi puolisonsa aiemmin.

Voitteko olla sukulaisia? Siksi sama ulkonäkö ja työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hän on ehkä saanut arvoisensa miehen. Jos he vaikuttaisivat onnellisilta, olisin aidosti onnellinen ihastukseni puolesta. Ja samaan aikaan pinnan alla tuska kaivertaisi sydäntäni oman kohtaloni takia.

Vierailija
4/15 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hämilläni.

Vierailija
5/15 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lle käynyt niin?

Vierailija
6/15 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hirveän hämmästynyt. Siis siitä, että hänellä on puoliso.

Vierailija
7/15 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen tarina. Tuttuus miellyttää.

Näin vahingossa kuvan yhden lukioaikaisen poikaystävän vaimosta, olivat olleet tutun tutun häissä. Vaimossa oli paljon samaa näköä ja olemusta kuin minussa. Ajattelin, että joku toinen elää mun vaihtoehtoista todellisuutta.

Vierailija
8/15 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai testaisin alapäähommelit ekana.

Vierailija
9/15 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten toisessa ihmisessä on jotain erilaista ja samalla jotain samanlaista kuin itsessä on, kun häneen tutustuu. Silti, ei välttämättä kokisi mitään viehätysvoimaa tähän samanlaisen kumppanin puolisoon kuin itse on. Minulle on käynyt niin, että kaverin puoliso on samanlainen kuin itse olen ja hänen vaimonsa on paras ystäväni - en ihmettele yhtään, että miksi he ovat pariskunta, mutta tämä puoliso on välillä hyvin rasittavaa seuraa ;)

Vierailija
10/15 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hän kuitenkin jommastakummasta pitää enemmän. Emmehän me voi täysin samanlaisia olla.

Vierailija
11/15 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan iskeä varatun miehen, pyrin olemaan mahdollisimman erilainen kuin hänen kumppaninsa. Tämä toimii lähes aina.

Vierailija
12/15 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen tarina. Tuttuus miellyttää.

Näin vahingossa kuvan yhden lukioaikaisen poikaystävän vaimosta, olivat olleet tutun tutun häissä. Vaimossa oli paljon samaa näköä ja olemusta kuin minussa. Ajattelin, että joku toinen elää mun vaihtoehtoista todellisuutta.

Ei aloituksesta käynyt ilmi, onko ap:n ihastus myös ihastunut häneen.

Vierailija
13/15 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos heillä tulee ero niin tuskin haluaa toista samanlaista tilalle.

Vierailija
14/15 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluan iskeä varatun miehen, pyrin olemaan mahdollisimman erilainen kuin hänen kumppaninsa. Tämä toimii lähes aina.

Varmasti toimiva strategia lyhyellä aikavälillä. Pitkällä aikavälillä tuskin. Eli saatat saada miehen, mutta olemalla erilainen myös menetät miehen jossain vaiheessa, koska sinulla ei ole niitä ominaisuuksia, joita mies pidemmässä suhteessa arvostaa. Toisaalta, miksi edes haluaisit miehen, joka on valmis jättämään sinut erilaisen naisen ilmestyessä tyrkylle.

Vierailija
15/15 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta häkellyttävä tilanne. Tosin yhtäläisyydet rajoittuivat vain ulkonäköön.