Mua ei ole kukaan mies halannut / pitänyt sylissä noin 10 vuoteen.
Exän kanssa hätäistä tarpeiden tyydytysseksiä oli pari kertaa vuodessa mutta se siinä. Olisi ihana kun joku halaisi. Tai toisaalta, en tiedä osaisinko enää ottaa läheisyyttä edes vastaan.
Kommentit (21)
Koirakin olisi ok. Mutta se aivastuttaa ja ahistaa henkeä. Pitäisi saada se mies :D
Hah mua ei ole kukaan koskaan halannut. Ikä 35. Hankin kans koiran. Se halii monta tuntia ja pussaa pyynnöstä ( ja ilman pyyntöö).
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:38"]
Koirakin olisi ok. Mutta se aivastuttaa ja ahistaa henkeä. Pitäisi saada se mies :D
[/quote]
Ne/se ahistaa sitten muuten vaan ja useasti.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:27"]Exän kanssa hätäistä tarpeiden tyydytysseksiä oli pari kertaa vuodessa mutta se siinä. Olisi ihana kun joku halaisi. Tai toisaalta, en tiedä osaisinko enää ottaa läheisyyttä edes vastaan.
[/quote]
No nykäse hiasta kun nähdään mä lupaan halata...
Mitä hienoa on halaamisessa, tunkea itsensä toisen ihmisen hikisiä ja likaisia vaatteita ja ihoa vasten? Bakteerit ja viruksetkin tarttuvat ja pian on taudissa. Halaaminen on yliarvostettua.
Jospa saisi halailla puhdasta, hyväntuoksuista, komeaa ja hyväntahtoista miestä :)
Minua joku nuori tuntematon tyttö halasi kerran kadulla ihan yllättäen ja pyytämättä =)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:56"]
Minua joku nuori tuntematon tyttö halasi kerran kadulla ihan yllättäen ja pyytämättä =)
[/quote]
Oletko mies vai nainen?
Tarkistitko, ettei pöllinyt mitään?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:52"]Jospa saisi halailla puhdasta, hyväntuoksuista, komeaa ja hyväntahtoista miestä :)
[/quote]
Kovat on vaatimukset. Hanki se hurtta.
Et ehkä ole halattava. Jotkut eivät ole :(
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:52"]Jospa saisi halailla puhdasta, hyväntuoksuista, komeaa ja hyväntahtoista miestä :) [/quote] Kovat on vaatimukset. Hanki se hurtta.
[/quote]
Eli likaista, paskan hajuista, rumaa ja vihamielistä miestä pitäisi mielestäsi halitella? Tuo komeakin on mielipide kysymys, jokaisella omansa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:59"]
Et ehkä ole halattava. Jotkut eivät ole :(
[/quote]
Millainen ihminen ei ole? Jos ei nyt ilmiselvistä asioista, kuten paskanhajuisesta spurgusta puhuta.
Tiedän tunteen, välillä oikein repii sydäntä, kyyneleet silmissä kaipaa halausta ja minä olen sentään ns parisuhteessa. Välillä ajattelen että olisi parempi olla yksin yksin kuin yksin suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:52"]Jospa saisi halailla puhdasta, hyväntuoksuista, komeaa ja hyväntahtoista miestä :) [/quote] Kovat on vaatimukset. Hanki se hurtta.
[/quote]
Eli likaista, paskan hajuista, rumaa ja vihamielistä miestä pitäisi mielestäsi halitella? Tuo komeakin on mielipide kysymys, jokaisella omansa.
[/quote]
Joo ei mikään adonis pidä olla.. mutta puhdas kyllä. Tuoksu on plussaa. Ja se ettei tarvitse pelätä nyrkkiä. Ja tietysti että tykkäisi musta, vähän ylipainoisesta mutta urheilullisesta taviksesta.
Kaipaan myös halausta. Sitä että joku halaisi oikein lujasti ja ilman kiirettä.
Mikä tässä on ongelma? Jos se on niin ihanaa että joku halaisi, voit ratkaista tämän ongelman 15 minuutissa. Mene minkä tahansa kaupunging keskustaan nyt ja kysy ensimmäiseltä vastaantulevalta mieheltä voisiko hän halata. Tai jos et uskalla kysyä, ota kohteeksi humalainen tai pulsu, niiltä ei tarvitse kysyä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:56"]
[/quote]
Oletko mies vai nainen?
Tarkistitko, ettei pöllinyt mitään?
[/quote]
Olen mies. Jos pölli, niin ei ainakaan mitään sellaista jota olisin ymmärtänyt jäädä kaipaamaan.
Sanoi vain, että sinä näytät sellaiselta, että tarvitset halausta.
Mie hommasin koiran ;) se on aina iloinen ja hyväksyy sellaisena kun on.
Miehiin olen pettynyt....