Miehiin kohdistuva ahdistelu
Toisessa somealustan ketjussa suomalainen mies kertoi häneen kohdistuvasta seksuaalisesta ahdistelusta yleisessä vessassa ulkomaalaisen miehen osalta, koskien hänen genitaaliinsa.
Mies, onko sinua ahdisteltu elämäsi aikana ja mitä tunteita herätti jälkikäteen? Oletko jo päässyt tapauksesta yli?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Joskus uimahallissa pitkätukkaisena nuorukaisena (tai olin n. 25, en muista tarkemmin; en mikään teini kuitenkaan enää) huomasin, että joku vanha äijä (arviolta kuuskymppinen) alkoi tuijottaa minua, ja sillä alkoi seistä. Tuijotti minua koko ajan, kun peseydyin ja koitti kätkeä erektiotaan. Ei siis koskenut minuun tai muuta, mutta tuntui se jotenkin oudolta. Vieläkin muistan kuinka hänen silmänsä laajenivat, kun huomasi minut.
M33
Aika ahdistavaa. Ehkei olisi ollut yhtä paha jos olisi vain vilkaissut ja tullut fyysinen reaktio häpeillyn kera ja loppunut siihen, mutta päätti jatkaa tuijottamista? Hyi helvetti.
Joskus uimahallissa pitkätukkaisena nuorukaisena (tai olin n. 25, en muista tarkemmin; en mikään teini kuitenkaan enää) huomasin, että joku vanha äijä (arviolta kuuskymppinen) alkoi tuijottaa minua, ja sillä alkoi seistä. Tuijotti minua koko ajan, kun peseydyin ja koitti kätkeä erektiotaan. Ei siis koskenut minuun tai muuta, mutta tuntui se jotenkin oudolta. Vieläkin muistan kuinka hänen silmänsä laajenivat, kun huomasi minut.
M33