Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain maanantaina tiedon altistumisesta. Ei oireita

Vierailija
27.08.2021 |

Kieltäydyin siitä exit-testistä. Nyt olen yrittänyt saada aikaa koronatestiin, mutta 2 päivään ei ole tullut puhelua takaisin, eikä pääse läpi.

Olenko ihan kamala ihminen, jos en käy testissä ja menen ensi viikolla töihin? Karanteeni päättyy sunnuntaina.

Olen ollut karanteenissa koko ajan ja mies on vain käynyt töissä ja kaupassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et varaa testiä netistä?

Vierailija
2/7 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistunut, kun yritin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ainakaan altistuneiden tarvi käydä testissä jos ei oireita.

Vierailija
4/7 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä näistä ohjeista enää pätkääkään. Menen asiakaspalvelutyöhöni kuten ennenkin ja jos joku saa taudin minulta, niin koskaan ei selviä, että olin se tautilähde, koska minua ei ole testattu. Näin tekee moni muukin nykyisin, testiin menevät vain ne, jotka haluavat pari vapaapäivää koronan varjolla. Ei enää kiinnosta pätkääkään, moniko on sairaalassa tai sairastunut.

Vierailija
5/7 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiin mennää oireista. Ei huvikseen.

Vierailija
6/7 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistunut, kun yritin.

Ap

Mikä siinä ei onnistunut?

Vierailija
7/7 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä näistä ohjeista enää pätkääkään. Menen asiakaspalvelutyöhöni kuten ennenkin ja jos joku saa taudin minulta, niin koskaan ei selviä, että olin se tautilähde, koska minua ei ole testattu. Näin tekee moni muukin nykyisin, testiin menevät vain ne, jotka haluavat pari vapaapäivää koronan varjolla. Ei enää kiinnosta pätkääkään, moniko on sairaalassa tai sairastunut.

En minäkään jaksaisi välittää, mutta työskentelen koulussa, kolmessa eri luokassa, enkä haluaisi levittää koronaa. Töissä pidän maskia, samoin kaupassa. Muualla en sitten liikukaan, kuin töissä ja kaupassa. Äitiäni ja sisarusteni perheitä en ole tavannut yli vuoteen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme