Mikä ulkonäössäni tekee sen, että joudun AINA syntipukiksi työpaikoilla?
Ja noin elämässä muutenkin. Ärsyttää, kun kaikki vaan valitaa ja valittaa ja on vihasia mulle. Mä en enää jaksa. En jaksa kuunnella sitä valitusta, katsella teidän mulkoilua.
Kommentit (11)
Jospa syy ei ole ulkonäössäsi vaan työmoraalissasi?
Ulkonäkö on harvoin syynä huonoon käyttäytymiseen, paitsi silloin, kun joku aivan tuntematon kohdistaa aggressiota toista kohtaan. Suomalaisilla työpaikoilla on paljon kiusaamista ja sen kohteeksi voi joutua kuka tahansa. Kurja tilanne. Muistan omastakin menneisyydestä sellaista.
kertokaa miksi joudun aina silmätikuksi
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 18:08"]
Jospa syy ei ole ulkonäössäsi vaan työmoraalissasi?
[/quote]Mutta kun teen kovasti töitä. Koko ajan :/
Etenkin yks mummeli, joka on oikeasti jo eläkkeellä kerää ympärilleen hovia ja kertoo ikäviä juttuja selän takana. Pyytää aina jonku mukaansa tupakille, ja siellä sitten en tiä mitä puhuu. Pyytää aina työvuoroja vaihtoon sen mukaan kenen kanssa joutuu töihin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 18:12"]
Etenkin yks mummeli, joka on oikeasti jo eläkkeellä kerää ympärilleen hovia ja kertoo ikäviä juttuja selän takana. Pyytää aina jonku mukaansa tupakille, ja siellä sitten en tiä mitä puhuu. Pyytää aina työvuoroja vaihtoon sen mukaan kenen kanssa joutuu töihin.
[/quote]Eikä siis malta jäädä sille eläkkeelle. Joutais jo jäämään.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 18:05"]Ja noin elämässä muutenkin. Ärsyttää, kun kaikki vaan valitaa ja valittaa ja on vihasia mulle. Mä en enää jaksa. En jaksa kuunnella sitä valitusta, katsella teidän mulkoilua.
[/quote]
Itsekin olen kokenut eriarvoista kohtelua. Olen älykäs ja nokkela, älykkäimpiä koko porukasta. Enkä pidä asiasta meteliä, teen vain työni. Toiset valittaa kun on vaikeeta ja ongelmia. Oon aatellut että olen varmaan liian täydellinen ja se muistuttaa muita omista puutteistaan, siks on helppo keksiä minulle tuulesta temmattuja ominaisuuksia joilla voi mustamaalata mua, ettei vaan kukaan muu huomaa että haukkuja on kehnompi työssään kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 18:05"]Ja noin elämässä muutenkin. Ärsyttää, kun kaikki vaan valitaa ja valittaa ja on vihasia mulle. Mä en enää jaksa. En jaksa kuunnella sitä valitusta, katsella teidän mulkoilua. [/quote] Itsekin olen kokenut eriarvoista kohtelua. Olen älykäs ja nokkela, älykkäimpiä koko porukasta. Enkä pidä asiasta meteliä, teen vain työni. Toiset valittaa kun on vaikeeta ja ongelmia. Oon aatellut että olen varmaan liian täydellinen ja se muistuttaa muita omista puutteistaan, siks on helppo keksiä minulle tuulesta temmattuja ominaisuuksia joilla voi mustamaalata mua, ettei vaan kukaan muu huomaa että haukkuja on kehnompi työssään kuin minä.
[/quote]Miten sinulla? Tuntuuko sinusta, että koska olet niin taitava, kaikki sinun tekemäsi virheet paisuu järkyttäviin mittasuhteisiin. Joillekin ihmisille jos sattuu mokia, niin niille vaan naureskellan ja kohotellaan olkia mutta toiset ei saa tehdä ees sitä yhtä virhettä, ilman, että se on sitten jotakin AAAAAAAIVAAAN järkyttävää!!!!
Olet kaunis, iloinen, ihana luonne, Naiset tuntevat kateutta...
...mutta olet liian herkkä pitämään puoliasi.
Mutta mä lupaan, että sun vuorosi tulee vielä! Elämässä on olemassa karma, usko siihen. Tee työsi, niele paska. Älä näytä ulospäin että sua sattuu. Ne jotka ovat sulle ilkeitä ovat vain helvetin kateellisia.
Terv, kaunis vanha nainen ja nykyään pidän vain kauniiden nuorten naisten puolta, koska muistan miten mua aikoinaan kohdeltiin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 18:35"]
Olet kaunis, iloinen, ihana luonne, Naiset tuntevat kateutta...
...mutta olet liian herkkä pitämään puoliasi.
Mutta mä lupaan, että sun vuorosi tulee vielä! Elämässä on olemassa karma, usko siihen. Tee työsi, niele paska. Älä näytä ulospäin että sua sattuu. Ne jotka ovat sulle ilkeitä ovat vain helvetin kateellisia.
Terv, kaunis vanha nainen ja nykyään pidän vain kauniiden nuorten naisten puolta, koska muistan miten mua aikoinaan kohdeltiin.
[/quote]Tän mää oikeestaan halusin kuulla :D mutta en taia olla ainakaan kaunis.
up