Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks miehet kusee lavuaariin?

Pirttihirmu
27.08.2021 |

Asun poikani 15v kanssa ja hänellä on tapana kusta lavuaariin. Olin pitkään ihmetellyt siivouksen yhteydessä WC:mme lavuaaria kun se haisi pahalle. En kuitenkaan tajunnut että kuselle. Asia selvisi minulle, kun meillä oli pönttö hajalla ja kuulin vessasta ääntä. Ajattelin että talkkari oli mennyt takaisin vielä tekemään jotain ja lähdin kysymään koska työ olisi valmis. Talkkarin sijaan näin poikani selkä minuun päin lavuaarin edessä ja lorinasta tajusin et kusi. En ensin suuttunut vaan odotin että sai asiansa tehtyä ja sit sanoin et ei sit enää kuse lavuaariin, kun pönttö on taas kunnossa. Tällöin sain kuulla että on tehnytkin tätä jo kauan! Ei enää ihmetytä miks toistuvat lavuaarin puhdistusyritykset ovat olleet lähinnä tuloksettomia.

Poika tosin itse väittää että kusi saisi kaiken lian lähtemään happamuutensa takia ja että ei aio lopettaa kusemista sinne

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaita nykyään harvoin tarjolla, otettava lavuaari.

Vierailija
22/28 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viljo veitikka kirjoitti:

Olen työpaikalla kussut jo vuosia lavuaariin. Ei tarvi koskea pöntön mahdollisesti kusiseen reunukseen ja kumarrella. Housut vain auki, etuveitikka kouraan ja kuselle. Sen jälkeen huuhtelu vedellä, käsien pesu ja työpisteelle. Yleensä laitan etuveitikan takaisin housuihin jo vessassa.

Tämmöisiä kun lukee niin olen taas niin kiitollinen siitä, ettei minun tarvitse olla miesten kanssa missään tekemisissä.

Putkimiehen kuitenkin pyydät apuun kun olet tukkinut viemärin tampooneilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Olen kerran yhden naisen kanssa, joka kusi hotellihuoneen lavuaariin. Vettä päälle, niin mitäs siinä.

Vierailija
24/28 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavuaariin kuseminen on reviirin merkkaamista ja siihen puuttuminen on suoraan sanottuna misandriaa. Huomioi etuoikeutesi.

Vierailija
25/28 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sopivalla korkeudella. Mitä sitten? Samaa posliinia se on ja menee vähemmän vettä kun laittaa vettä perään.

Vierailija
26/28 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet tykkää posliinista.

Vierailija
27/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia kukaan jaksaisi tehdä tällaisesta aiheesta provoa? Olen mäkin teini vuosista asti kussut lavuaariin ja niin tekee myös oma isä ja monet kaverit ja varmaan 90% miehistä koko maailmassa vaikka eihän ne siitä huutele. Poika saattanut hiukka nolostua ja keksinyt tuon selityksen, koska kyllähän kaikki tietää että kusi on aika hapanta ja sitä ollaan muinoin käytetty mm haavojen puhdistamiseen (tämä minulle opetettiin jo 6luokalla historian tunnilla) ja kii jäädessäni oisin varmaan just jotain tuollaista selitellyt omalle mutsille.

Vierailija
28/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi