Miehen ex muutti samaan taloon
Viereiseen rappuun. Ystäväni oli kauhuissaan kun kerroin, muuttaisi itse kuulemma pois. Itseäni ei hetkauta suuntaan eikä toiseen, miksi pitäisikään. Miksi jotkut kammoavat kumppaninsa entisiä?
Kommentit (11)
Minunkin miehen ex muutti samaan taloon. Niin ruma akka että ei haittaa :D
Meillä asuu miehen ex saman kadun varrella. Tämä on omakotitaloaluetta ja ex asuu tuossa muutaman talon päässä. Heillä ei ole yhteisiä lapsia.
Kieltämättä kun sain tietää, että ko. rouva on miehen ex niin kyllähän se hiersi. En tiedä, oltaisko rakennettu taloa tähän, jos olisin tiennyt,että miehen ex on tuossa vieressä. En usko. Ex on sinkku nykyään.
Ei kai siitä nyt yleensä ole mitään haittaa jos välit ovat ok ja on vaikka yhteisiä lapsia.
Mutta jos välit ovat riitaisat tai toisella on vielä tunteita toista kohtaan niin ei ole ihan helppoa tuo rinnakkaiselo.
En voisi kuvitell että asuisin samassa talossa kun oma exän tai varsinkaan mieheni exän kanssa. Jos välit olisivat edes teenäisen hyvä ni tämä toimisi mutta kun joka asiasta väännetään riitaa vaikka me suostuttas jo siihen ekaan vaihtoehtoon ni pitää vääntää ja kääntää et varmasti hermostutaan (miehen ex on expertti tässä)
Kun muutin mieheni luokse, hänen exänsä asui samassa taloyhtiössä naapurirapussa. Muutettiin kyllä puolen vuoden päästä kauemmas. En mä sitä, etteikö olis ollut näppärää lasten kannalta, mutta oli ahdistavaa kyllä asua ihmisen naapurissa, joka vainosi ja kävi päälle.
Kätevää kun mies voi käydä polkemassa eksää naapurissa ; )
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:39"]
Ei kai siitä nyt yleensä ole mitään haittaa jos välit ovat ok ja on vaikka yhteisiä lapsia.
Mutta jos välit ovat riitaisat tai toisella on vielä tunteita toista kohtaan niin ei ole ihan helppoa tuo rinnakkaiselo.
[/quote]
Ei ole lapsia kenelläkään, eikä ymmärtääkseni tunteitakaan kuin nykyisiä puolisoita kohtaan. Molemmat ovat tahoillaan uudessa suhteessa :)
Asia olisi tietysti eri jos olisi pahoja riitoja tai muuta vastaavaa, silloin elo lähekkäin olisi varmasti vaikeampaa.
Ap
Minä en tykkäisi. En halua nähdä exäni uutta. Enkä halua nähdä nyxäni exiä, vaikka välit ovat sopuisia.
En tiedä miksi... jotenkin ajattelen, että se exä säälittelee minua tai miettii aina nähdessään "miten tuo jaksaa niitä likaisia sukkia" tms tms. Tai jotain sellaista...
Asutteko kaikki jossain kaupungin vuokrataloissa?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:22"]
Meillä tuo on ihankätevää, koska lapset voivat nähdä molempia vanhempiaan. Samassa talonyhtiössä asuu sekä minun ex-mieheni, että nykyisen miehen ex-vaimo kumppaneineen.
[/quote]
HYI HITTO, EI IKINÄ!!!
Meillä tuo on ihankätevää, koska lapset voivat nähdä molempia vanhempiaan. Samassa talonyhtiössä asuu sekä minun ex-mieheni, että nykyisen miehen ex-vaimo kumppaneineen.