Ovatko laihoista naisista pitävät miehet piilohomoja?
Ihan oikeesti jos tätä aletaan miettimään niin muodoton vartalohan tuo mieleen pojan. Eikö se ole ihan tieteellisestikin selitettävissä että miehet pitävät leveästä lantiosta ja muodoista. (Muodoilla en tarkoita läskiä). Miestä joka ei tykkää kurveista voisi pitää siis vähän homona tai ainakin outona että pitää enemmän poikamaisesta vartalosta. En trollaa mutta tuli vain mieleeni.
Kommentit (46)
Laihat ja hoikat naiset antavat vaikutelman nuoruudesta ja ovat tyttömäisiä. Ja kyllä, tyttömäisillä naisilla on todellakin ihailijansa, ihan kuin pyöreärintaisilla ja peppuisillakin. Ainoat ryhmät, mitkä voisin kuvitella olevan miesten kiinnostuksen ulkopuolella on lihavat naiset ja anorektikot.
Nämä muotoja hehkuttavat naiset ovat kyllä ihan järkyttävän absurdia porukkaa... Mukamas niin hirveästi ihannoidaan naiseutta, mutta todellisuudessa ollaan se kaikkein pahiten naisvihamielinen porukka. Hoikat naiset eivät näissä puheissa ole naisia ollenkaan, vaan lautoja ja poikia, joista kiinnostuessaan miehenkin täytyy siis olla homo. Huhhuh. Jännä miten naiseuden haasteet ovat kyllä hoikkienkin hartioilla, mutta ilot vissiin kuuluvat ainoastaan niille muodokkaille "oikeille naisille". Kovin kateelliselta ja pakkomielteiseltä kuulostaa. Minusta nainen voi kyllä kokea olevansa naisellinen ja näyttää muidenkin silmiin naiselta ihan niiden tissien ja lantion kokoon katsomatta. Ei se naiseus ihan pelkästään niistä rakennu.
Ei ne miehetkään mitään herkkuja aina ole. Luuletko että niillä on varaa valita?
En usko tähän hypoteesiin. Sitä vastoin olen havainnut kuinka pakkomielteisiä monet miehet ovat naisten laihuuden suhteen. Lihavuus on nykyisin niin käsittämättömän vastenmielistä että monet miehet ottavat mieluummin vaikka ruman naisen, kunhan vaan on laiha. Jos nainen sattuisi lihomaan hiemankin, miehet eivät kestä sitä ollenkaan vaan alkavat pihdata seksiä ja vihjailevat erosta ellei nainen laihdu takaisin.
Kait Se sitten on? Mun persreiän on kyllä jättänyt rauhaan.
No miehen näkökulmasta nämä hehkutetut "muodokkaat" ovat Suomen maassa kyllä useimmiten aikamoisia taikinasäkkejä. Kyllä varmasti kaikille miehille kelpaisi muodokas nainen lattarityyliin, kapea vyötärö ja pyöreät pakarat. Valitettavasti Suomessa moni normaalipainoinenkin on jo tasapaksu pötkylä. Vyötärö ei erotu, vatsassa on ylimääräistä löysää. Lihavista puhumattakaan.
Omasta mielestäni naisen muodokkuus on sitä, että kaunis lantion kaari ja kapea vyötärö erottuvat, kuin myös rinnat. Ei niin että on kasa epämääräistä massaa. Nämä kriteerit täyttyvät mielestäni parhaiten (Suomessa) laihahkoilla ja hoikilla ja aika lailla samaa mieltä ovat tuttavatkin asiasta. Siksi siis suosin hoikkia/laihoja naisia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:26"]
No miehen näkökulmasta nämä hehkutetut "muodokkaat" ovat Suomen maassa kyllä useimmiten aikamoisia taikinasäkkejä. Kyllä varmasti kaikille miehille kelpaisi muodokas nainen lattarityyliin, kapea vyötärö ja pyöreät pakarat. Valitettavasti Suomessa moni normaalipainoinenkin on jo tasapaksu pötkylä. Vyötärö ei erotu, vatsassa on ylimääräistä löysää. Lihavista puhumattakaan.
Omasta mielestäni naisen muodokkuus on sitä, että kaunis lantion kaari ja kapea vyötärö erottuvat, kuin myös rinnat. Ei niin että on kasa epämääräistä massaa. Nämä kriteerit täyttyvät mielestäni parhaiten (Suomessa) laihahkoilla ja hoikilla ja aika lailla samaa mieltä ovat tuttavatkin asiasta. Siksi siis suosin hoikkia/laihoja naisia.
[/quote]
Juuri näin. Hoikallahan ne muodot juuri erottuvat. Lihasäkki ei kiihota yhtään!
Onko feminiinisistä miehistä pitävä nainen piilolesbo? Minä olen ainakin tuntenut itseni ihan heteroksi niin kauan, kuin muistan.
Antiikin Roomassa ihailtiin naisia, joilla oli litistetyt, pienet rinnat. Olivatko kaikki roomalaismiehet piilohomoja?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:38"]
Olen ajatellut samaa, varsinkin kun näiden lautojen kanssa elävät vastustava homoja yli kaiken.
[/quote]
No kiitos nyt vaan kauniista nimittelyistä. Itse en nimittele ihmisiä painon ja ulkonäön mukaan.
En myöskään ikinä voisi kuvitella olevani sellaisen miehen kanssa, joka "vastustaisi homoja". Ihan ovat mieheni olleet sovussa sen asian kanssa, että osa on homoja ja osa heteroita ja monet siltä väliltä. Mihin perustuu tämä väitteesi, että juuri laihoista naisista pitävät miehet ovat homofoobisia?
Nimi.Luonnostaan laiheliini, naisellinen nainen
Laiha ei ole synonyymi muodottomalle. Itse olen laiha ja hoikka, mutta minulla on erittäin kurvikas x-vartalo. Ainakin mieheni kehuu minua hyvin naiselliseksi. Rinnat toki voisi olla vähän suuremmat, mutta mulle riittää nämä B/C oikein hyvin. Kurvit ja muodot eivät tule liikakiloista vaan perimästä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:11"]
Nämä muotoja hehkuttavat naiset ovat kyllä ihan järkyttävän absurdia porukkaa... Mukamas niin hirveästi ihannoidaan naiseutta, mutta todellisuudessa ollaan se kaikkein pahiten naisvihamielinen porukka. Hoikat naiset eivät näissä puheissa ole naisia ollenkaan, vaan lautoja ja poikia, joista kiinnostuessaan miehenkin täytyy siis olla homo. Huhhuh. Jännä miten naiseuden haasteet ovat kyllä hoikkienkin hartioilla, mutta ilot vissiin kuuluvat ainoastaan niille muodokkaille "oikeille naisille". Kovin kateelliselta ja pakkomielteiseltä kuulostaa. Minusta nainen voi kyllä kokea olevansa naisellinen ja näyttää muidenkin silmiin naiselta ihan niiden tissien ja lantion kokoon katsomatta. Ei se naiseus ihan pelkästään niistä rakennu.
[/quote]
Just näin. Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:11"]
Marilyn Monroe = muodokas nainen = 90-60-90 cm
[/quote] Läski mikä läski. http://starcasm.net/wp-content/uploads/2012/08/marilynmonroe.jpeg
Minähän puhuinkin leveästä lantiosta kurveina. t: aloittaja
Olen ajatellut samaa, varsinkin kun näiden lautojen kanssa elävät vastustava homoja yli kaiken.
No, kaikkea voi tietysti tulla mieleen.
Miten joku voisi olla "vähän homo" tai "vähän hetero"?
Tai ehkä ne vaan tykkää terveellisistä elämäntavoista, ja niitä noudattavista naisista...?
Olitteko te siis poikia ennen kuin saitte "naisellisia muotoja", jos laihat naiset on muka poikamaisia? :D Kyllä laihat naiset on enemmänkin tyttömäisiä, mutta näinhän ei voi sanoa, koska se kuulostaa positiiviselta eikä laihoja naisia saa kehua... Laihalla tai hoikalla (en puhu nyt anorektitista) naisella voi myös olla muotoja eli lantio, takapuoli ja rinnat, mutta rasvaa ei ole paljon.