Koetan nukkua mutta samalla sängyllä nukkuva kissani kuorsaa ja piereskelee. Mikä avuksi
Kommentit (10)
Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Nauti vielä, kun voit. T. rakkaan kissavanhuksen juuri menettänyt
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Nauti vielä, kun voit. T. rakkaan kissavanhuksen juuri menettänyt
Minäkin menetin juuri rakkaan kissavanhukseni. Hän oli myös ystävä, pienokainen ja mamin oma kiusankappale. Ikävä on...
Eihän kissat syö edes kovin kuitupitoista ruokaa, en oo ikinä kuullu kissan pierevän. Toisin kuin koirien.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kissat syö edes kovin kuitupitoista ruokaa, en oo ikinä kuullu kissan pierevän. Toisin kuin koirien.
Mun kissa päästääkin hiljaisia hiihtäjiä jotka ei anna kunnon varoitusta/suojelu hälytystä ennenkuin kaasu leviää mun naamalle.
ap
Mä menetin puoli vuotta sitten chihuahuaystävän.. Mieluusti ottaisin edes yhden niistä kerroista takaisin, kun nukuttiin vierekkäin päiväunia ja vanha ystäväni päästi sinappikaasut naamalleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa päästääkin hiljaisia hiihtäjiä jotka ei anna kunnon varoitusta/suojelu hälytystä ennenkuin kaasu leviää mun naamalle.
ap
XD kissa vaan hykertelee
Onkohan kissallasi uniapnea? Vie se lääkäriin tai syötä sille enemmän raikkaita silakoita. 🐟🐟🐟🐟🐟🐟