Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetetty lapsi pääsi lääkikseen, pullolapsi AMK:hon

Vierailija
26.09.2014 |

yt kistellään imetyksestä. kerronpa vainettä imetin omaan poikaani 3 vuotiaaksi, hän pääsi 5 v sitten lääkikseen ja naapurin laspsi sai korviketta pullosa ja pässi vain amk:hon. Eli rintamaito tekee älykkääski.N

yt

n

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sekä imetettiin että ruokittiin pullolla, joten minäpä pääsin yliopistoon ja AMK:uun molempiin. Koska imetettiin aluksi, pääsin tietty ekaksi yliopistoon ja myöhemmin sain pulloa, joten AMK:hon vasta vanhempana. Näillähän on aivan selvä yhteys!

t. kohta kaksi tutkintoa

Vierailija
2/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotiaaksi vain. Naapurissa imetettiin 55 vuotiaaksi. Tosi fiksu mies onkin. Käyttää vaippojakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinua ei ole taidettu ainakaan imettää. On nimittäin kirjoitusvirheitä ihan kivasti.

Vierailija
4/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:27"]

Minun imetetty veljeni on bussikuski. 

[/quote]

Unohdit kertoa että sinä pullojuotettu olet puskadeeku ja että bussikuskiveljesi on sukunne tähtioppilas!

Vierailija
5/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 1-vuotiaaksi imetetty syrjäytynyt, kouluttamaton, köyhä luuseri.

Vierailija
6/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

n

nnea sinulle imettäjä äiti. Kyllä uskon että juuri äidinmaito on parasta lapselle, voi niitä joilla ei maitoa tule! ÄidiO

Vierailija
7/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:02"]n

nnea sinulle imettäjä äiti. Kyllä uskon että juuri äidinmaito on parasta lapselle, voi niitä joilla ei maitoa tule! ÄidiO

[/quote]
Miksi vastaat itse itsellesi? Eikö tylsä provo lähde lentoon?

Vierailija
8/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
9/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot on siis lääkis ja AMK mitä elämässä voi tehdä? :D
Menehän imemään itse sitä tissiäsi jos siitä sullekkin jotain viisautta siunaantuisi.

Vierailija
10/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa hupia vastata itsellesi! Sua ei varmaan sitten ole imetetty ollenkaan, kun noin älyttömältä vaikutat. 

Vierailija
11/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin tytärtäni vähän yli vuoden, hän pääsi kauppikseen. Matikan suoritti lisätehtävillä. Kauankohan olisi pitänyt imettää että olisi päässyt amk:hon?

Vierailija
12/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä (imetetty) olen käynyt AMK:n, siskoni (imetetty) myös. toinen siskoni (imetetty) on maisteri. eli ei merkitystä.

Vierailija
13/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pullolapsi opiskeli yo:ssa. Eikä varmaan ole ainoa pullolapsi joka näin teki/tulee tekemään.

Olisi ap:nkin kannattanut opiskella yo:ssa niin olisi kausaalit yhteydet paremmin hallussa.

Vierailija
14/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah,

täällä pullomaisteri joka imetti omiaan noin 2 v molempia... saa nähdä mitä niistä tulee, ehkä tissiamiksia ...? jää nähtäväksi.

Vierailija
15/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintamaito (ajatuksenakin yök!) teki minut tyhmäksi blondiksi, olisi äiti edes juottanut kaupan viileää merkkimaitoa! En päässyt kynsiteknikkokouluun tai maskeeraajakouluun!

No ehkä pääsen kuudennella yrittämällä vielä chattijuontajaksi telkkariin, tai Seiskaan tähtitytöks esitteleen mun uusia silikoneja (joilla ei muuten sitte mitään imetellä!!!) joten kai musta voi vielä tulla jotain isoo.

Vierailija
16/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä imetetty kouluja käymätön kukkahattu äiti, jolla on pullolapsia :D toivottavasti pärjäävät elämässään paremmin, kun minä

Vierailija
17/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Meidän esikoinen(pullolapsi) lienee siis menetetty tapaus. Kakkosesta(imetetty) tulee lääkäri. Halusi tai ei. :D

Vierailija
18/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pullolääkäri päivää. Veljeäni imetettiin ja hän kuoli jo lapsena.

Pullo- yliopisto

imetys-lapsikuolema

Vierailija
19/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni joi jo pienenä viinaa ja veteli huumeita ja hänestä tuli aivokirurgi.

Vierailija
20/25 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele! Onko liian myöhäistä aloittaa 11-vuotiaan imetys? Haluan hänelle vain parasta.