En uskalla Facessa tätä kertoa
Niin kerron nimettömänä teille: olen laihtunut! Miltei 40 kiloa pienempi kun raskauksista tullut ylimäärä on poissa. Ja tänään aamupaino vuosiin NORMAALI.
En ole vielä tavoitteessani mutta siihen ei ole enää kuin 5 kiloa ja nimenomaan niin että lässähtäneen kehon sijaan löytyisi kivasti lihasta.
Kommentit (15)
Hienoa! Onnittelut ja tsemppiä jatkoonkin :)
Kiitos teille! On iskenyt sensuuri kärpänen Facea kohtaan enkä oikein raaski siellä kehuskella. . AP
Mahtavaa, tulin iloiseksi sun puolesta! Eikä tarvii mitään facebookissa jakaa, kyllä sun olemus puhuu puolestaan :)
Oi kuutonen, sinä kehuja äiti ;) Kiitos ja reipasta perjantaita! AP
Onnea, ihan mahtava juttu! Sama urakka menossa, kerro ihmeessä miten onnistuit ja kauanko meni? T: 15kg takana, 25kg edessä
Onnea ap! Kyllä sinusta muutos huomataan muutenkin. Ei Facessa tarvi kaikkea jakaa.
Älä kirjota, lisää kuva niin ihmiset näkee :-)
Onnea!! 40 kiloa on jo huimasti :) ja ei tosiaan tarvi naamassa mainostaa kun näkeehän tuon päältäkin päin varmasti. Tsemppiä loppukaristukseen ja painon ylläpitoon!
Kiitti kasi :D
oon vanha sohvaperuna eikä lapsuudenkodissakaan harrastettu liikuntaa niin tämä on oikeastaan ihmiselämän mittainen muutos ja aloitin varovasti pointtina säännöllisyys. Pari kertaa viikossa itse lähdin lenkille ja välillä muutama punnerrus yms. Hyötyliikuntaa koitin keksiä lisäksi: rappusia, rappusia, jätin auton parkkipaikalla kauemmas, mentiin bussilla kirjastoon ja käveltiin muutama pysäkki kauempaa.
Ruuassa lisäsin heviä. Uusi motto oli että sotaan hevi-osastolla. Olen kotiäiti ja teen itse ruokia. Viimeksi tein punajuurileipiä jaa muksut tykkäs eli lisäsin säilöttyjä punajuuria leipätaikinaan.
Tykkään suklaasta ja alkoholista niin ruuan jälkeen voi jakaa miehen kanssa suklaan (määrä siis vähenee puolella) ja siiderin sijaan otin punaviiniä.
Ruoka helppoa ja nopeaa. Kun menee kauppaan niin lappu valmiina tai paljon kivoja ohjeita kokeiltavana. Kaupasta yleensä tahtoo nopeasti ulos jo saada ruuan äkkiä. Kaikki turha mitä kaupasta viet kotiin on vaaraksi illalla jos on nälkä. Kannattaa ihan tietosesti ostaa se paha sitten vähemmän pahaksi jos iltasyöminen on ongelma.
Pääsyni normaaliin painoon on yksi etappi edellinen oli ehkä vuosi takaperin kun aloin siitä vuoden kestäneestä säännöllisestä liikkumisesta tehostaa asioita. Niin kai tämä on elämäntapamuutos?
AP
Mahtavaa ap!!!
Pystyn niin samaistumaan suhu, tein itsekkin saman urakan viitisen vuotta sitten, aika tarkalleen 50 kiloa laihdutin. Menin kyllä alipainoiseksi mutta otin sitten takaisin lihasta ja flässää, normaalipainoinen olen ollut kuitenkin siitä asti ja 2 raskauttakin ollut tuona aikana. Hyvä me :)
Mahtavaa! Onnittelut! Mun pitäis myös pudottaa vajaa 20 kiloa, joista 15 tuli raskausaikana. Imetys sai aikaan painon jumituksen. En liho, mut en laihdukaan. Kun imetys loppuu ja nilkkojen nivelet asettuu taas aloilleen, niin alkaa myös mulla armoton treenaaminen.
Tosi mahtavaa! Upea suoritus! Tsemppiä loppukiriin! :)
Onnea! Laita Faceen vaan joku kuva. Semmonen jossa et kumminkaan tyrkytä ittees :D
Älä sitten kerro. Ei se ole mikään velvollisuus.