Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä siitä että huippusijoittajat povaa pörssiromahdusta pian?

Vierailija
26.08.2021 |

Jenkeissä fedi pumppaa lisää ja lisää rahaa markkinoille.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä povaavat? Missä povaavat?

Vierailija
2/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kun Fed pumppaa rahaa koneeseen, ei tule romahdusta. Kyllä ne romauttelijat nimenomaan varoittelevat sen varalta, että Fed lopettaa rahan pumppaamisen. Ei sekään tosin välttämättä mitään pitkäaikaista romahdusta aiheuta, koska ei se aiemmin painettu löysä raha mihinkään poistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai odottavat, että muut myy halvalla omansa, että he sitten ostavat ne halvalla?

Vierailija
4/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, Fed on vähentämässä osakkeiden ostoja. Se on luonnollista, koska elvytystä ei enää tarvita. Talous kasvaa ripeästi. Kaikki hyvin.

Vierailija
5/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä tuollaista povaavat? Nimiä kehiin ap .

Vierailija
6/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousromahduksia tapahtuu modernissa taloudessa suhteellisen usein ja seuraavaa romahdusta on osattu odottaa jo jonkin aikaa. En tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella. Kaipa se kertoo siitä, että nykyinen pankki- ja finanssijärjestelmä vaatisi jonkinlaista säätelytoimintaa, että näitä romahduksia ei olisi odotettavissa aina kymmenen vuoden välein.

Vierailija
7/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Burry ja Jeremy Grantham viimeksi.

ap

Vierailija
8/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sijoittajat odottavat romahdusta, koska silloin voi ostaa halvalla. Taito on valita myyntiaika viisaasti.

Vierailija
9/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan tilanne ei aiheuta teissä mitään ajatusta? Kabulin tilanne ei aiheuta ajatusta? Inflaatiot yleisesti ei aiheuta ihmetystä? Mikään muukaan uhkakuva, mitä on luotu ei aiheuta mitään negatiivista tuntemusta?

Kiva kun olette noin positiivisia ja optimistisia. Kyllä mä odotan jonkun asteista romahdusta. Ei ehkä samaan malliin kuin 1970-luvulla tai 2008, mutta lasku tulee. Olen jo aavistuksen varautunut siihen laittamalla isompiä säästöjä tileille.

Vierailija
10/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai odottavat, että muut myy halvalla omansa, että he sitten ostavat ne halvalla?

Niin no niinhän ne tekisi joka tapauksessa. Burry shorttaa Fediä vastaan (nyt elokuussa uutisoitiin) ja tekee taas saman megatilin kun 2008 kriisissä ja ostaa kermat mätänevän massan päältä (sinä ja minä)

ap

Vierailija
11/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Druckenmiller:

The investor indicated he would pull his cash out of equities in a matter of months.

"I will be surprised if we're not out of the stock market by the end of the year, just because the bubbles can't last that long," he said.

Vierailija
12/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua jos kukaan muu ei seuraa mitä sijoitusasiantuntijat muualla puhuu ja tekee.

Vierailija
13/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin O’leary

"The generation that is trading right now has never gone through a sustained correction. It's coming — I don't know when, I don't know what'll trigger it, but they will learn their lesson," he continued.

"If you have a lot of leverage on, it's a hell of a lesson because you end up in a negative net-worth position," O'Leary added. "But you do learn from it."

Vierailija
14/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisenmedian aikakautena on muutama miljoona analyytikkoa liikenteessä. Kyllä heistä joku ennustaa oikein. 

Vierailija
15/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Dent: Stock Market Crash Likely Within 3 Months (Heinäkuussa)

Vierailija
16/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksan tilanne ei aiheuta teissä mitään ajatusta? Kabulin tilanne ei aiheuta ajatusta? Inflaatiot yleisesti ei aiheuta ihmetystä? Mikään muukaan uhkakuva, mitä on luotu ei aiheuta mitään negatiivista tuntemusta?

Kiva kun olette noin positiivisia ja optimistisia. Kyllä mä odotan jonkun asteista romahdusta. Ei ehkä samaan malliin kuin 1970-luvulla tai 2008, mutta lasku tulee. Olen jo aavistuksen varautunut siihen laittamalla isompiä säästöjä tileille.

Odotan minäkin, mutta minkäs teet. Tulee se ilman minun murehtimistani jos on tullakseen. Käteispaino on liiankin suuri, kun olen himmaillut. Ei ainakaan viime vuonna varovaisuus auttanut. Inflaatio huolestuttaa, mutta tavis ei kovin hyvin voi siltä suojautua.

Vierailija
17/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pörssikeinottelu tuttu sana.

Vierailija
18/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siellä aina joku odottaa romahdusta. Esim. Nouriel Roubini odottaa vähän väliä niitä . Luotto häneen on mennyt.

Kuka osaa sanoa, milloin romahdus alkaa ja milloin on pohjat? Sellainen guru saa pointsit.

Vierailija
19/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on enemmän kuin todennäköistä. Itse kyllä epäilen että romahdus tulee merkittävän inflaation muodossa. Velkaa on lähes joka taholla sellaiset määrät ettei niitä reaalimaailmassa voida maksaa takaisin ja keskuspankit syytää lisää rahaa markkinoille. Suomessakin raha virtaa asuntomarkkinoille joka nostaa hintoja la lainasummia.

Vierailija
20/37 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bondimarkkinahan se manipuloitu on ja osakemarkkinan tilanne vain seuraus siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan