Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo haava/tulehdus hampaan ja ikenen rajassa

Vierailija
25.09.2014 |

Nyt pari tai kolme päivää on ollut takahampaan ienrajassa kummallinen kipeä alue. Katsoin taskulampun kanssa ja alue punoittaa ympäriltä ja on keskeltä vaaleampi, hiukan kolmion muotoinen. Sattuu jos sinne osuu jotain eli voin pureskella vain suun toisella puolella. Hampaita ei myöskään voi harjata siitä kohtaa tai alkaa tulla verta. Ilman ärsytystä tuo kohta ei ole kipeä, mutta tuntuu tietysti vähän omituiselta. Soitin jo aamulla kunnalliseen hammaspäivystykseen, enkä saanut aikaa. Pitää kuulemma katsella viikonlopun yli. Mitähän tuo voisi olla? Tarvitseeko lähteä yksityiselle vai uskaltaako odottaa viikonlopun yli, jos tuo menisikin itsestään ohi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afta? Minulla välillä niitä ja ovat kyllä kipeitä ja inhottavia. Ota sormen päähän suolaa ja paina haavaumaan. Kirvelee, mutta auttaa!

Vierailija
2/3 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko afta todella tulla hampaan viereen? On minulla aftoja ollut joskus kauan sitten, mutta ne olivat suupielessä.

Tuli sellainenkin mieleen, että poltin suuni viime viikonloppuna kuumalla keitolla. En tosin huomannut, että tuo outo haava olisi ilmaantunut heti sen jälkeen, mutta voisikohan olla yhteys...?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftoja3560, jos ne nyt niitä ovat, saattaa minulla ainakin jostain kumman syystä tulla useampi samalle puolen suuta. Posken sisäpintaan ja ikeneen. Ajoittuu minulla usein syksyyn, en ole löytänyt mitään muuta yhteyttä.