Miksi miehet eivät alenna vaatimuksiaan parisuhdemarkkinoilla?
Miehet elävät täysin omassa fantasiamaailmassaan ja jäävät ihan omasta syystä yksin. Nyt voittekin lopettaa naisten syyllistämisen.
Kommentit (36)
10: Ehkä osa onkin tuollaisia naisia. Minun lähipiirini naiset (itseni mukaanlukien) olivat 2-kymppisenä huomattavan omanarvontuntoisia. Yksinkertaisuus oli todellakin kaukana eikä kenenkään miehen annettu määräillä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 02:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 01:30"]
Tosiaankaan alenna! Tossa sohvalla makaa katkera, juopunut ja lihava eukko sipsipussi kädessä! Tosta ku pääsen eroon, ni rima NOUSEE raketin lailla!!!
[/quote]
No kenen syy se on, että se on siinä sohvalla?
[/quote]
Mun ku luulin nuorempana, että ihan kaikki naiset ei muuttuisi törkykasoiksi vanhetessaan. Vahingosta viisastuneena seuraavaksi nuorempaa vosua peliin. Vaikkapa Ukrainasta. Ainakaan enää en mene Suomi-akkojen sumutuksiin. T: Isukki
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 02:08"]
Tosiaankaan alenna! Tossa sohvalla makaa katkera, juopunut ja lihava eukko sipsipussi kädessä! Tosta ku pääsen eroon, ni rima NOUSEE raketin lailla!!!
[/quote]
[/quote]
Oma.
Luin kommentteja il:n sivuilta, jaa mitä olen miesten kanssa jutellut, niin ei tuo tutkimus pidä paikkaansa kuin murto-osan kanssa. Tai sanotaan, että seksiin kelpaa, mutta jos pitkää parisuhdetta etsii, niin sitten jokainen tietää ettei iän varaan voi rakentaa. Tyhmempikin mies sen tajuaa.... Tosin minä en ole asiasta tyhmien kanssa jutellut.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:34"]
koska miehiä ei kiinnosta naisen ajatukset. mitä vanhempi ämmä, sitä enemmän sillä on niin sanottuja omia ajatuksia jotka ei kiinnosta vittuakaan. mitä nuorempi nainen, sitä yksinkertaisempi ihminen ja sitä parempi vartalo eli parempaa seksiä. uskokaa jo akat että meitä miehiä ei voisi vähempää se kiinnostaa mitä teidän pään sisällä liikkuu.
[/quote]
Tämä on totta. Naiset, teidän on vaikea tätä tajuta, mutta yhteiskunnassa eletään hierarkiassa. Aina.
Mies kokee historiallisten syiden vuoksi olevansa edelleenkin naista korkeammalla yhteiskunnan tikapuilla.
Kukaan, joka on hierarkiassa ylempänä, ei ota vakavasti alempana olevan sanomisia. Kohteliaan kannustavasti suhtaudutaan toki lapsiin ja vammaisiin ja värillisiin jne. mutta tietyn kohteliaan "anteliaisuuden" kautta: ollaan kiinnostuneita, koska tiedetään syvimmällä sisimmässä, että normaaliälyllä varustettu on kehittyneempi kuin vajaaälyinen, aikuinen on tietävämpi ja vastuuta ottavampi kuin lapsi jne. Kun tietää sen, on varaa osoittaa arvostusta mutta se on erilaista kuin auktoriteetille annettava arvostus.
Miehen ajatusmaailma on suhteessa naiseen sama kuin naisen suhde on häntä vajaavaltaisempaan heikompaa lapseen tai vammaiseen. Ei terve nainenkaan lähtökohtaisesti kerjää polvillaan, että maailman vammaiset antavat hänelle huomiota ja murehdi, kun ne eivät riittävästi arvosta hänen ajatuksiaan. Se tuntuisi tosi kummalliselta ajatukselta.
Sen sijaan kerjäämme polvillamme, että edes se oma mies tykkäisi ja arvostaisi meidän ajatuksiamme! Luulemme, että teemme niin, koska se mies on meidän oma mies ja että parisuhteessa kuuluisi molempien tehdä niin. Tosiasiassa kerjäämme, koska näköjään itsekin uskomme edelleen, että miehellä on enemmän auktoriteettia. Siksi kerjäämme niiltä asioita, joita lapsi kerjää äidiltään ja isältään.
Älkää odottako mielhiltä arvostusta. Ne pitävät meitä lapsen ja kehitysvammaisen tasoisina. Vain hyvin harvoin mies arvostaa aidosti naista.
Ikinä se ei arvosta naista ylemmäkseen. Jos mies arvostaa naista, se on useimmiten sitä kohteliasta kannustusarvostusta, jolla me kohtelemme itseämme hierarkiassa alempana olevia. Se ei ole samanlaista mitä mielipide- tai muulle auktoriteetille annetaan. Sellaista arvostusta mies antaa vain toiselle miehelle. Sellaisita arvostusta mekin yleensä annamme vain miehille. Nainen, joka nousee todelliseen auktoriteettiarvostusta vaativaan asemaan, on todella harvinainen. Tällainen nainen herättää nousullaan muissa naisissa kateuden sekaista vihaa ja miehissä puhdasta vihaa. Toki se peitetään useimmiten passiivis-aggressiiviseen mitätöintiin kuin että sitä näytettäisiin avoimesti. Seuraukset ovat kuitenkin yhtä raskaat kantaa.
Älkää odottako miehiltä arvostusta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:34"]koska miehiä ei kiinnosta naisen ajatukset. mitä vanhempi ämmä, sitä enemmän sillä on niin sanottuja omia ajatuksia jotka ei kiinnosta vittuakaan. mitä nuorempi nainen, sitä yksinkertaisempi ihminen ja sitä parempi vartalo eli parempaa seksiä. uskokaa jo akat että meitä miehiä ei voisi vähempää se kiinnostaa mitä teidän pään sisällä liikkuu.
[/quote
Parempi vartalo ei takaa parempaa seksiä...
Minun 48 v miehenpuolikkaani on harrastanut paljonkin itseään nuorempia naisia. Siis jopa 20 v nuorempia. Minua hän kuitenkin kosi jo kolmen kuukauden jälkeen, ja vielä 2 v seirustelun jälkeenkin jaksaa hokea saavansa elämänsä parasta seksiä....
T. 46 v
Joo no enpä usko, että mieheni olisi mun kanssa jos ei olisi kiinnostunut mun ajatuksista. Olisi se nuoremman ja timmimmänkin saanut.
Eipä tällä naamalla ole miehenä varaa esittää juuri mitään "vaatimuksia". Edes jonkinasteisen mukava ja huumorintajuinen täytyy olla ja lihava ei oikein saisi olla, kun itse olen normaalipainoinen ja liikuntaa harrastava. Ylipainokaan ei olisi este. Ei mielestäni ole kovin kummoiset vaatimukset nämä...
Nainenhan sen valinnan tekee 90%:sta tapauksista, kun kyseessä on parinvalinta....
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 00:34"]
koska miehiä ei kiinnosta naisen ajatukset. mitä vanhempi ämmä, sitä enemmän sillä on niin sanottuja omia ajatuksia jotka ei kiinnosta vittuakaan. mitä nuorempi nainen, sitä yksinkertaisempi ihminen ja sitä parempi vartalo eli parempaa seksiä. uskokaa jo akat että meitä miehiä ei voisi vähempää se kiinnostaa mitä teidän pään sisällä liikkuu.
[/quote]
Oma kokemukseni on täysin päinvastainen. Minuun on aina ihastuttu miesten omien sanojen mukaan esim. älykkyyden, rauhallisuuden, syvällisyyden tms henkisten syiden takia. Varmaan näin siksi, etten ole mitenkään erityisen hyvän näköinen, joten sen takia ei kukaan ihastu. Mutta siis on tosiaan olemassa miehiä joita kiinnostaa enemmän nainen jonka kanssa voi jakaa syvällisiäkin ajatuksia ja tunteita, eikä vain maksimaalisen hyvän näköinen seksikumppani.
Miehistä 20% on sellaisia joilla on varaa asettaa mitään kriteerejä.
Minulle riittää se että nainen tykkää minusta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 02:34"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 02:08"]
[/quote]
[/quote]
Mun ku luulin nuorempana, että ihan kaikki naiset ei muuttuisi törkykasoiksi vanhetessaan. Vahingosta viisastuneena seuraavaksi nuorempaa vosua peliin. Vaikkapa Ukrainasta. Ainakaan enää en mene Suomi-akkojen sumutuksiin. T: Isukki
[/quote]
Ukrainalaiset naiset ovat kyllä yleensä melkoisen kauniita.
Kopioin tähän toisaalle kirjoittamani viestin:
Olen 33v mies ja aivan sama juttu minullakin. Aina joku huutaa sivusta että pitäisi laskea standardejaan, vaikken edes mielestäni liikoja vaadi. En tykkää jokaviikkoisesta baarielämästä, joten en sellaista elämäntapaa harjoittavaa naista halua. Harrastan aktiivisesti liikuntaa, joten sipsejä popsiva, sohvanpohjalla viihtyvä tai ylipainoinen ihminen ei kiinnosta. Pari naista olen näillä vaatimuksilla nuorempana löytänyt. Toisella oli paha syömishäiriö ja masennus, toinen oli nätti ja koulutettu, mutta ei huolehtinut juuri lainkaan hygienastaan; Hengitys haisee ja suihkussakäynti pari kertaa viikossa ja melko runsas karvoitus. Olen myös yrittänyt laskea standardeja ja tapailla näitä joita olen saanut ja rumasti ovat aina päättyneet, kun ei vaan tunnu miltään. Siksi olenkin päättänyt olla yksin, unelmaani parisuhteesta en aio toteuttaa tyytymällä johonkin "kun en parempaakaan saa".
[/quote]