Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soinilta aika kovia paljastuksia PS:n hallitustaipaleesta....

Vierailija
26.08.2021 |

Hanna Mäntylän eron syyt ministerin paikalta kuulemma valehdeltiin julkisuuteen. Kokoomus ei ollut juuri ollenkaan puheenjohtajansa ohjauksessa, Risikko ja Berner olivat todella vaikeita ym. ym.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkki

Vierailija
2/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla löysällä ukolla muuta kovaa olekaan, kun puheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus tuntui torppaavan kaiken aina Soinin mukaan.

Vierailija
5/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen katkera äijä.Tajuaisi jo lopettaa on ihan naurettava.

Vierailija
6/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinillahan ei ole mitään velvoitetta puhua totta.

Vierailija
7/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinin valehtelut ovat täysin yhdentekeviä.

Vierailija
8/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus tuntui torppaavan kaiken aina Soinin mukaan.

Joo, ei se Soini itse olisi pettänyt koko PS:n äänestäjäkuntaa mitä törkeimmällä tavalla ja romahduttanut puolueen suosiota pohjamutiin, mutta kun Kokoomus torppasi.

Vierailija
9/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini kuulostaa siltä, että olisi melkein ennemmin ottanut demarit hallitukseen (ainakin jälkiviisaana).

Vierailija
10/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini on reilu ystävä ja esimies.

Varmasti oli Mattila kertonut tuntemuksistaan aivan luottamuksellisesti Soinille, ja nyt tämä repostelee ITSE valitsemansa henkilön luottamuksellisia tuntoja kirjassaan.

Ei ihme, että Soinista ei pidetä. En itse haluasi tuollaista pomoa tai ”ystävää”.

Vierailija
11/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen katkera äijä.Tajuaisi jo lopettaa on ihan naurettava.

Katkeruuden lisäksi vaikuttaa ihan superilkeältä. 

Vierailija
12/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti oli Mattila kertonut tuntemuksistaan aivan luottamuksellisesti Soinille, ja nyt tämä repostelee ITSE valitsemansa henkilön luottamuksellisia tuntoja kirjassaan.

Ei ihme, että Soinista ei pidetä. En itse haluasi tuollaista pomoa tai ”ystävää”.

Joo, vähän on kyllä pa*kamainen juttu ruveta tuollaisia kirjoittelemaan entisestä kollegasta ja saman puolueen jäsenestä.

Ja itselläni ei ole todellakaan ikinä ollut mitään yhteyksiä tuohon puolueeseen, mutta en itse tekisi samaa mitä Soini on nyt tehnyt.

Muuten voisin arvostella kyllä ministereiden tekemisiä.

Vierailija
13/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin ihmetyttää miksi pitää ruotia muiden sanomisia ja tekemisiä etenkin jos kenestäkään ei ole mitään kivaa sanottavaa.

Keskittyisi tuokin ruotimaan vain omia tekemisiään tai jättäisi sitten kirjan kirjoittamatta jos niistä ääneen puhuminen ei hotsita.

Vierailija
14/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisimpiä perussuomalaisia, ja tottakai "reheväpuheinen".

Vierailija
15/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisimpiä perussuomalaisia, ja tottakai "reheväpuheinen".

Soini ei ole enää perussuomalainen sen enempää kuin Matti Putkonen on demari. Soini loikkasi Siniseen tulevaisuuteen, jotta sai leikkiä aborttia vastustavaa ulkoministeriä hallituskauden loppuun saakka.

Vierailija
16/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikin puolin sympaattinen mies. kun on seuraavat eduskuntavaalit niin toivottavasti kokoomus tai joku muu puolue pyytä tuota ääniharavaksi.

Vierailija
17/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini sanoo, että PS:n asema hallituksen sisällä ei juurikaan heikentynyt 2017 puolueen hajoamisen jälkeen.

– Sipilä oli tässä hyvin tasapuolinen, ja totta on sekin, että tavoitteemme olivat lähempänä keskustan kuin kokoomuksen politiikkaa, Soini kirjoittaa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6fbaafd3-f65c-40ca-8ddd-df6e43c50…

Eikö se ollutkaan siniset?

Vierailija
18/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella ikävästi tehty Mäntylää kohtaan. Ei tyylipisteitä eikä mitään muitakaan Soinille minulta, ennenkään, ja tuon luettuani vielä vähemmän.

Soini on ollut tuolloin vähintäänkin moraalisesti Mäntylän esimies. Uskomatonta juoruilla noin henkilökohtaisia asioita valtakunnanjulkisuudessa.

Virherekrytointi kun on aina rekrytoijan oma virhe. Ei työntekijän.

Vierailija
19/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla löysällä ukolla muuta kovaa olekaan, kun puheet.

Näytöt on melko kovat, kun melkein nollasta rakensi Perussuomalaisen puolueen, jonka nyt Halla-lahkolaiset on sysännyt tuhon tielle… ja en todellakaan ole koskaan ollut persu, mutta Soinin taitoja on ihailtava.

Vierailija
20/43 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemme näkemään kymmeniä uhriutumisia tästä kirjasta ja hyökkäyksiä Soinia vastaan, mikään maailmassa ei ole niin herkkähipiäinen kuin perussuomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi