Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla mitään fobioita?

Vierailija
25.09.2014 |

Mulla on vain yksi ainoa fobia ja se tuntuu järjettömältä. Eli en pysty katsoa videoita tai kuvia isoista risteilyaluksista merenpohjalla. Olkoon vaikka uponnut tai pystyssä. Tulee pyöryttävä olotila ja haluan peittää silmät vaan mahdollisemman nopeasti. Omituista tässä mielestäni vielä tekee sen, että olen olen 32v mies.

Haluan eroon tuosta fobiasta. Miten tuota kannattaa lähestyä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään ahtaita paikkoja ja yksin ollessa pimeää. Ahdas paikka pitää olla sellainen etten pysty pyörähdettyä ympäri, eli seinät ovat liian lähellä selkää ja kasvoja. Jo ajatuskin siitä että jään olkapäistä kiinni kun yritän kääntyä, ahdistaa. Pimeänpelko on varjostanut elämääni ihan lapsesta asti. En pelkää jos en ole yksin, mutta kun mieheni ei ole kotona. Nukun sun valot eteisessä ja kun mies lähtee aamulla kuudelta töihin, on oppinut että laittaa minulle valon eteiseen. Pimeänpelkoni oli pahimmillaan minun muutettua yksin loppusyksystä Helsinkiin muutama vuosi sitten. Kotonani oli valot öisin, monesti nukuin tv:n ääressä tai sängyssä kanssani oli läppäri joka pyöritti sarjoja samalla kun nukuin. Se aika oli kamalaa ja pelottavaa. Nyt pelkoani lieventää muutaman viikon ikäinen poikani, hänen läsnäolonsa rauhoittaa, vaikka tiedän että on pieni ja avuton eikä hänestä fyysisesti ole minulle turvaa.

Vierailija
22/24 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

araknofobia, kesä kamalaa aikaa, ja maalla olen kasvanut, en pidä muistakaan ötököistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat paikat. Rupeaa huippaamaan jos vaikka pitää ajaa autolla oikein korkean sillan yli. Sama tunne saattaa tulla veneessä oikein kirkasvetisellä järvellä, kun näkyy se pohja siellä kaukana alla... Myös tv:ssä kun näytetään alaspäin vaikka jostain vuorenjyrkänteeltä, niin alkaa huimata.

Vierailija
24/24 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei nyt ihan fobia, mutta ravintolassa tunnen oloni aina tavattoman tukalaksi. Ihan sama, onko olutbaari vai pöytäliinapaikka. Ainoa toive on, että olisin jossain muualla. Edes hyväksi kehuttu ruoka ei maistu miltään, kun olo on niin kehno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän