Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin maksaa Klarnan laskun

Vierailija
25.09.2014 |

Maksoin laskun eilen (todella myöhässä) ja tänään tuli perintäkirje, jossa luki että tuo kirje on ainoa huomautus asiasta, seuraavaksi menee ulosottoon.

Pitääkö mun maksaa tuo perintämaksukin, vaikka käytännössä ehdin maksaa laskun ennen kirjeen saamista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita siihen laskussa olevaan numeroon.

Vierailija
2/10 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksaisin. Yleensä niissä lukee, että mikäli olet maksanut laskun ennen huomautuslaskun päiväystä niin ei ongelmaa. Luulisi laskun olevan päivätty ennen eilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksaisin. Yleensä niissä lukee, että mikäli olet maksanut laskun ennen huomautuslaskun päiväystä niin ei ongelmaa. Luulisi laskun olevan päivätty ennen eilistä.

Vierailija
4/10 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/10 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi. Koska lasku on jo maksettu ennen huomautuslaskun saapumista. Jos on epävarmuutta, niin soittaisin ja kertoisin maksananeeni eilen ja tänään saapui huomautus, että onhan kaikki siltä osin silti ok?

Vierailija
6/10 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maksanut vastaavassa tilanteessa (ei klarna) ja ei koskaan peritty sitä huomautusmaksua. Pystyin myös jatkossa tilaamaan ko. paikasta.

Vierailija
7/10 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Klarnalla haluamme pitää aina huolta asiakkaistamme ja auttaa heitä mahdollisimman monen viestintäkanavan kautta. Asiakaspalveluumme voi olla myös yhteydessä puhelimitse numeroon 09 425 99771 tai sähköpostitse hello@klarna.fi

Ystävällisin Terveisin

Markus

Klarna OY

Vierailija
8/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mikäli olet saanut perintälaskun Segorialta, voit olla suoraan yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa asian varmistamiseksi.

Heihin saat yhteyden sähköpostitse info@segoria.fi tai puhelimitse 09 425 99776.

Mukavaa syksyä!

Ystävällisin Terveisin

Milla
Klarna Oy

Vierailija
9/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme Klarna-kampanja täällä on menossa,  Klarna sitä Klarna tätä...

Vierailija
10/10 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnan tyypit ovat itse kirjoittaneet aloituksen, koska vastaavat viestiin jopa Saman päivän aikana. Tai sitten googlettavat itseään jatkuvasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi