Unohdin maksaa Klarnan laskun
Maksoin laskun eilen (todella myöhässä) ja tänään tuli perintäkirje, jossa luki että tuo kirje on ainoa huomautus asiasta, seuraavaksi menee ulosottoon.
Pitääkö mun maksaa tuo perintämaksukin, vaikka käytännössä ehdin maksaa laskun ennen kirjeen saamista?
Kommentit (10)
Itse maksaisin. Yleensä niissä lukee, että mikäli olet maksanut laskun ennen huomautuslaskun päiväystä niin ei ongelmaa. Luulisi laskun olevan päivätty ennen eilistä.
Itse maksaisin. Yleensä niissä lukee, että mikäli olet maksanut laskun ennen huomautuslaskun päiväystä niin ei ongelmaa. Luulisi laskun olevan päivätty ennen eilistä.
En maksaisi. Koska lasku on jo maksettu ennen huomautuslaskun saapumista. Jos on epävarmuutta, niin soittaisin ja kertoisin maksananeeni eilen ja tänään saapui huomautus, että onhan kaikki siltä osin silti ok?
En ole maksanut vastaavassa tilanteessa (ei klarna) ja ei koskaan peritty sitä huomautusmaksua. Pystyin myös jatkossa tilaamaan ko. paikasta.
Hei!
Klarnalla haluamme pitää aina huolta asiakkaistamme ja auttaa heitä mahdollisimman monen viestintäkanavan kautta. Asiakaspalveluumme voi olla myös yhteydessä puhelimitse numeroon 09 425 99771 tai sähköpostitse hello@klarna.fi
Ystävällisin Terveisin
Markus
Klarna OY
Hei!
Mikäli olet saanut perintälaskun Segorialta, voit olla suoraan yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa asian varmistamiseksi.
Heihin saat yhteyden sähköpostitse info@segoria.fi tai puhelimitse 09 425 99776.
Mukavaa syksyä!
Ystävällisin Terveisin
Milla
Klarna Oy
Mikä ihme Klarna-kampanja täällä on menossa, Klarna sitä Klarna tätä...
Klarnan tyypit ovat itse kirjoittaneet aloituksen, koska vastaavat viestiin jopa Saman päivän aikana. Tai sitten googlettavat itseään jatkuvasti
Soita siihen laskussa olevaan numeroon.