Facen lääkeyrtti- ryhmä.
Nyt siellä neuvotaan kuinka skitsofreniasta paranee b- vitamiinilla yms. huuhaa neuvoa. Miten tuollainen ryhmä ylipäätään saa olla olemassa? Tuohan on ihmisten hengen ja terveyden kanssa leikkimistä.
Kommentit (11)
Kaikenlainen puoskarointi on muutenkin Suomessa sallittua.
Vieläkö porukka vetää sitä hopeavettä? Sehän oli ihan karseeta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä edelleen myydään esim. kärkkäisellä.
Lainsäädännöllä tulisi voida puuttua tuollaisen ryhmän toimintaan😡
No mitä se teille kuuluu? Jokainen aikuinen päättää itse, mitä tekee ja mitä uskoo. Ihme pätemisen halu ja huolitrollausta.
Maria Nordin myy kursseja ja Astral-TV pyörii telkkarissa. Ihan laillista.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
No mitä se teille kuuluu? Jokainen aikuinen päättää itse, mitä tekee ja mitä uskoo. Ihme pätemisen halu ja huolitrollausta.
Eli mielestäsi vakavasti sairaille ihmiselle voi antaa haitallisia ja vaarallisia neuvoja, se on o.k?
Eikö heikommassa asemassa olevia pitäisi suojella?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä edelleen myydään esim. kärkkäisellä.
Huoh. Mistäpä muualta. Hieno mies toi herr Kärkkäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi vakavasti sairaille ihmiselle voi antaa haitallisia ja vaarallisia neuvoja, se on o.k?
Eikö heikommassa asemassa olevia pitäisi suojella?!
Kyllä ihmisellä on ihan itse oikeus tehdä kehoaan koskevat päätökset - vaikka olisivat huonoja päätöksiä. Monet esim tupakoivat, ylensyövät tai käyttävät päihteitä. Tuskin joku nokkosen lisääminen aamusmoothieen on yhtä vaarallista. Noihin ryhmiin itse hakeutuu ihmisiä joita yrttien käyttö kiinostaa, kukaan ei pakota sinne. Ei kai ole laitonta kertoa omista kokemuksista jos on vaikka saanut valkosipulista apua kurkkukipuun. Aika pihalla saa olla jos on valmis hylkäämään koko länsimaisen lääketieteen jonkun randomin facebook kommenttien perusteella. Eiköhän suurin osa ole ihan "kohtuukäyttäjiä". Hyvähän se on jos saavat noista apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö heikommassa asemassa olevia pitäisi suojella?!Kyllä ihmisellä on ihan itse oikeus tehdä kehoaan koskevat päätökset - vaikka olisivat huonoja päätöksiä. Monet esim tupakoivat, ylensyövät tai käyttävät päihteitä. Tuskin joku nokkosen lisääminen aamusmoothieen on yhtä vaarallista. Noihin ryhmiin itse hakeutuu ihmisiä joita yrttien käyttö kiinostaa, kukaan ei pakota sinne. Ei kai ole laitonta kertoa omista kokemuksista jos on vaikka saanut valkosipulista apua kurkkukipuun. Aika pihalla saa olla jos on valmis hylkäämään koko länsimaisen lääketieteen jonkun randomin facebook kommenttien perusteella. Eiköhän suurin osa ole ihan "kohtuukäyttäjiä". Hyvähän se on jos saavat noista apua.
Jos jäisikin jonkun ihottuman ja hilseen hoitoon, mutta skitsofrenia ja syöpä on hiukka eri kategoriassa.
Up