Asuuko teidän rapussa ketään jota pelkäät?
meidän talossa asuu alkoholisti pariskunta joilta jokunen vuosi sitten otettu lapset huostaan.. Pelottavaa rähinää välillä kuuluu, en anna lapsen liikkua enää yhtään yksin tai mennä pihalle ilman valvontaa. Pieni koululainen.
Kommentit (12)
Ei asu, vaikka yläkerran naapuri onkin kaksoismurhaaja (yleensähän tuollaisia pelätään.) Mukavia asukkaita meidän talo täynnä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:01"]Ei enää. Ennen asui alkoholistimies, joka oli harmiton, mutta joitakin kertoja sen oven takana kävi räyhäävä vieras, joka jaksoi hakata ovea ja huutaa uhkauksia yli tunninkin. Kerran uskalsin puuttua asiaa ja räyhääjä lähti. Mua lehmäksi haukkuen.
[/quote]Minä en antaisi kenekään haukkua sinua, jos olisit vaimoni.
Olen sosiaalifoobikko ja rappunaapurina on vanha mummo joka tykkää valittaa mulle ihan kaikesta. Siis jos alakerrassa joku paukauttaa oven, se on minun vika, jos joku muu pitää bileet, tulee melu minun kämpästä. Syyttää koiraanikin kaikesta, kuinka valvottaa haukuillaan (huomaisin varmaan jos tuo haukkuisi keskellä yötä, hiljainen rotu muutenkin). Antaa palautetta pitkään, vihaisesti ja huutamalla. Pelkään koko naista ihan sairaasti koska hänen kohtaamisensa ahdistaa ihan törkeästi ja pelkään joka kerta kun astun ovesta ulos että tulee taas mäkättämään :( muiden kanssa ei ole kertaakaan ollut mitään ongelmaa.
Ei onneksi. Talossa asuu vain mummeleita (jotka tosin ovat omalla tavallaan pelottavia) ja kilttejä opiskelijatyttöjä :)
Ei enää. Ennen asui joitakin epämääräisiä tyyppejä ja eräs mt-ongelmainen tyyppi joka riehui asunnossaan ja rappukäytävässä. Sen tyypin kanssa en olisi halunnut joutua samaan hissiin.
Kyllä. Jos yhdelle menee huomauttamaan bassoäänistä jotka kantautuu läpi talon viikolla yöllä, tyyppi tulee teräaseen kanssa ovelle vastaan. Toinen liimailee pesutuvan lukkoa jotta pääsee tarkistamaan koneiden olevan kiinni ettei tule säteilyä. Yksi mummo huutaa pelkkää vittua niin kovaa kuin pystyy ulkona kulkiessaan. Ja viimeisimpänä lisäyksenä ihan puhdas narkki, joka on kehittänyt jo kuukaudessa sotatilan tuon ensimmäiseksi mainitun tyypin kanssa; käytävän huudosta ja oven hakkaamisesta on helppo päätellä, kummalla on sillä hetkellä enemmän kavereita kylässä jotta voi käydä pelottelemassa.
Mitään muuta hyvää tässä ei ole kuin se, että ensi viikolla muutetaan pois. Motivaatio omakotitaloa varten säästämiseen pysyi tässä ihan itsestään korkealla. Enää ei tarvitse miettiä kuin se, miten muuttokuormat saadaan turvallisesti kaikkien näiden sankareiden ohi.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:06"]Olen sosiaalifoobikko ja rappunaapurina on vanha mummo joka tykkää valittaa mulle ihan kaikesta. Siis jos alakerrassa joku paukauttaa oven, se on minun vika, jos joku muu pitää bileet, tulee melu minun kämpästä. Syyttää koiraanikin kaikesta, kuinka valvottaa haukuillaan (huomaisin varmaan jos tuo haukkuisi keskellä yötä, hiljainen rotu muutenkin). Antaa palautetta pitkään, vihaisesti ja huutamalla. Pelkään koko naista ihan sairaasti koska hänen kohtaamisensa ahdistaa ihan törkeästi ja pelkään joka kerta kun astun ovesta ulos että tulee taas mäkättämään :( muiden kanssa ei ole kertaakaan ollut mitään ongelmaa.
[/quote] uhkaa häntä lähestymiskiellolla. Luulisi mummon pelästyvän. Tuohan on selvää vainoamista.
Pelkään! Meidän talossa käy vähintään kerran viikossa poliiisit ja osa porukasta on tatuoituja (varmaankin narkkareita ). Yksi mies on aina kellarin oven raossa odottamassa jotain ja menee piiloon jos tulee ulkoovesta sisälle. Seinänaapuri joku entinen helvetin enkeli ja pyörittää ilmeissesti jotain huumebisnestä kun porukka ramppaa koko ajan sisään ja ulos... ei kyllä ole kiva paikka asua, varsinkin vauvan kanssa.
Ei enää. Ennen asui alkoholistimies, joka oli harmiton, mutta joitakin kertoja sen oven takana kävi räyhäävä vieras, joka jaksoi hakata ovea ja huutaa uhkauksia yli tunninkin. Kerran uskalsin puuttua asiaa ja räyhääjä lähti. Mua lehmäksi haukkuen.