Voi helevata. Milla on vatsahaava ja ryyppy kaverit laittoivat äsken viestiä! Apua mitä teen. Viina taitaa viedä voiton!
Vatsahaava on hoidossa lääkityksellä mutta ei ole parantunut vielä täysin. Äsken tuli viesti "Hei! Pääsetkö ryyppäämään. Meillä olisi täällä naapurissa tarjolla ilmaista kaljaa".
En ole vastannut viestiin vielä mitään. Olen varma, että jalkani vievät minut kohta naapuriin!!! :0.
Voiko vatsahaava topilas juoda???
Apua!
Kommentit (29)
Milla hei sun täytyy muuttuu, sun elämältä suunta puuttuu.
Älkää vastailko. Ap taas satuilee 😂😂😂
Jos alkoholisti ottaa matsia brenkun kanssa niin brenkku voittaa aina. Ainoa tapa olla häviämättä on olla pelaamatta.
Voi voi. Miksi juuri tänään. Miksei vasta, kun olen terve. Kai se on mentävä. T.ap
Vastaat viestiin hei. En pääse. Toivun vatsahaavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vastaat viestiin hei. En pääse. Toivun vatsahaavasta.
No en todellakaan vastaa. T.ap
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Miksi juuri tänään. Miksei vasta, kun olen terve. Kai se on mentävä. T.ap
Luuseri. Ymmärrät jutun sitten kuolinvuoteella. Inhottaa maksaa sun hoito verorahoilla.
Tietenkin voi. Alkoholisti voi juoda koska tahansa ja missä tilanteessa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuseri. Ymmärrät jutun sitten kuolinvuoteella. Inhottaa maksaa sun hoito verorahoilla.
Ei niillä sinun toimeentulotuesta lähtevillä veroilla paljoa kustanneta.
Vierailija kirjoitti:
Oikea uhrin asenne, kyllä se elämä riepottelee sua epäreilusti eikö 😨
Tämä voi olla käännekohta elämässäsi. Pysy tiukkana.
Mene vaan, menet kuitenkin, heikko tahdoton vätys kun olet, eikä sulla ole enää mitään menetettävää. Kippis!
Ajattele veren syöksymistä vatsasta, johon kuolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä sinun toimeentulotuesta lähtevillä veroilla paljoa kustanneta.
Toimeentulotuki? Ymmärrätkö, että jotkut käy töissä ja saa palkkaa? Lieneekö lainkaan tuttu konsepti sulle.
No tasan menet, mikä nyt voisi olla tärkeämpää kuin ilmanen kalja! Ja ryyppykaverit, siis ryyppy kaverit! Ja hei, jos kehität itsellesi myös kroonisen haimatulehduksen vatsahaavasi kaveriksi, tuu sit kysymään, voiko haima tulehdus toipilas juoda.
Vierailija kirjoitti:
No tasan menet, mikä nyt voisi olla tärkeämpää kuin ilmanen kalja! Ja ryyppykaverit, siis ryyppy kaverit! Ja hei, jos kehität itsellesi myös kroonisen haimatulehduksen vatsahaavasi kaveriksi, tuu sit kysymään, voiko haima tulehdus toipilas juoda.
Totta kai se voi juoda. Haimatulehduksen saanut on alkoholisti, ja alkoholistille parempi kysymys on että voinko jättää juomatta. Ja vastaus on että teoriassa kyllä, mutta eiköhän kaikki tiedä miten käy.
Katkolle ja myllyhoitoon mars.
Trolololol