Raejuustohullut, mitä syötte sen kanssa?
Kommentit (53)
En voi sanoa olevani raejuustohullu, kun syön sitä vain satunnaisesti. Mutta olen huomannut, että sopii porkkanakeiton kanssa oikein hyvin. Miksei jonkun muunkin sosekeiton
Pyttipannun päälle täytyy ehdottomasti saada raejuustoa. Myös pinaattilettujen kanssa syön raejuustoa (+puolukkahilloa).
No raejuustohan taipuu vaikka mihin: Minkä tahansa ruuan kaveriksi lisukkeena, marjojen kanssa, puuron kanssa, kasvissosekeiton päällä, jogurtissa....
Miedon makuisena se sopii proteiinin lähteeksi melkein minkä tahansa kanssa. Ainoa, mitä oon huomannut, niin jos laittaa marjojen päälle raejuustoa, niin sokeria ei kannata enää ripotella päälle, ne ei sovi yhteen.
Syön sitä kuivana 400g päivässä
-m31-_-
Itse laitan kasvissosekeittoon tai syön jälkiruokana mansikka tms. -hillon kanssa.
Pääasiassa vain puuron ja sosekeittojen kanssa. Joskus pilkon päärynän/persikan ja sotken raejuuston kanssa iltapalaksi.
Joka-aamuinen "puuroni" ;
Raejuustoa, kaurahiutaleita & mehukeittoa, NAM!:P
Puuroon, keiton päälle, salaatteihin. Muualle en haluakaan "tuhlata" sitä. Olen aina tykännyt hulluna raejuustosta sellaisenaan. 20 kg laihdutusta takana melko korkeaproteiinisella dieetillä. Tavallisin "repsahdus" on ollut raejuuston lusikoiminen suoraan jääkaapin ovella.
Mä laitan ihan vain lautasen reunalle, siihen perunoiden ja muiden sapuskojen viereen ja lappaan siitä suuhuni.
Uskokaa tai älkää, mutta mulle jäi raskaudesta lähtien tapa syödä raejuustoa ketsupin kera... Siis ihan sekasin vaan :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:33"]Paljaaltaan iltapalana.
[/quote]
Mä käytän kyllä kortsua :/
En miellä itseäni varsinaisesti raejuustohulluksi, mutta koska syön sitä paljon niin vastaan. Laitan raejuustoa salaattiin tai syön sellaisenaan. Tai ei salaatti välttämättä ole mitään oikeaoppista salaattia, yksinkertaisimmillaan se on kurkkua ja raejuustoa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:34"]
Uskokaa tai älkää, mutta mulle jäi raskaudesta lähtien tapa syödä raejuustoa ketsupin kera... Siis ihan sekasin vaan :D
[/quote]
On muuten hyvää, vaikka en olekaan ollut raskaana :) Tuore basilika on myös herkkua raejuuston kanssa.
Ruohosipulia voi myös silputa sekaan. Keitettyjä munia ja raejuustoa sekaisin ja saa kevyempää munavoita.
Hedelmien kanssa, tonnikalan ja raejuustoa, salaateissa joihinkin ruokiin lisään esim kanaruokii