Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssainen laihduttaja kysyy Finrexinistä

Vierailija
24.09.2014 |

Eli olen jonkun aikaa ollut dieetillä ja onnistunut karsimaan ruokavaliosta mm mehut pois. Nyt olen kuitenkin kipeänä ja aiemmin tottunut juomaan Finrexiniä flunssaa helpottaakseni. Mutta, en löydä pakkauksesta mitään tietoa ravintosisällöstä. Tarkottaako se, että kaloreita ei ole yhtään vaan tuote on makeutusaineilla makeutettu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:54"]läskiä tulee jos flunssassa napsii liikaa kaloreita.

[/quote]

Juu, on se kumma, ettei Finrexin-pakkauksessa lue, että siitä voi tulla läskiksi.

Vierailija
22/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut useamman kuukauden, mutta nyt karmeassa flunssassa en todellakaan laske kaloreita. Palaan kaidalle polulle kunhan tervehdyn. Hunaja on luonnon oma antibiootti, sitä parempaa ei olekaan. Laitan teen sekaan hunajaa ja tuoretta inkivääriä, hyvää on ja terveellistä. Tai teen kuuman juoman puristamalla keitettyyn veteen puolikkaan sitruunan, ruokalusikallisen hunajaa, ja sitten inkivääriä. Voittaa Finrexinit mennen tullen. Mutta ihan todella, nyt yritän vain tervehtyä enkä mieti mitään kaloreita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä Finrexin-pussissa on n. 16 kcal energiaa.