Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten höyryäminen omista syntymäpäivistään!

Vierailija
24.09.2014 |

Ihmetyttää,huvittaa ja ärsyttääkin aikuisten +25v hössötys omista syntymäpäivistään. Tasavuodet ymmärrän, 30,35,40,45 jne,eteenkin tasa kymmenet ovat juhlan paikka,mutta nytkin ystäväni täyttää 26v ja pitää ensin viikolla kahvitukset ja viikonloppuna aikuisten bileet, joihin kumpiinkaan en pääse,enkä jaksa sumplia enempää menojani yksien synttäreiden vuoksi :D Kauhea haloo ja hössötys. Musta se on sellaista itsekeskeistä,juhlitaan nyt MINUA,kun MINÄ täytän ja lahjokaa ja onnitelkaa ja minä olen nyt pääroolissa. Tämä oli ok silloin lapsuudessa...Ja joooooooo,kiva syy kutsua kavereita koolle,mutta oikeasti...ei tehdä noista haloota jookos?kun ei se 26v ole sen ihmeellisempi kun 25v...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä että yksi tuttuni kustui puoli vuotta etukäteen 27v juhliinsa...voi morjenss.

Vierailija
2/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne synttärit ovat vain tekosyy kutsua kavereita kylään? Eihän kenenkään ole pakko mennä. Menisitkö mieluummin jos kutsuttaisiin perus illanistujaisiin? Joka tapauksessa, oli synttärit tai muut kekkerit, on mielestäni kohteliasta viedä jotakin pientä emännälle, ei sekään ole minusta erona näiden välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni piti myös kissalle ristiäiset, vessalle vihkiäiset ym. Aina on aihetta juhlaan!

Vierailija
4/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:38"]

Ihmetyttää,huvittaa ja ärsyttääkin aikuisten +25v hössötys omista syntymäpäivistään. Tasavuodet ymmärrän, 30,35,40,45 jne,eteenkin tasa kymmenet ovat juhlan paikka,mutta nytkin ystäväni täyttää 26v ja pitää ensin viikolla kahvitukset ja viikonloppuna aikuisten bileet, joihin kumpiinkaan en pääse,enkä jaksa sumplia enempää menojani yksien synttäreiden vuoksi :D Kauhea haloo ja hössötys. Musta se on sellaista itsekeskeistä,juhlitaan nyt MINUA,kun MINÄ täytän ja lahjokaa ja onnitelkaa ja minä olen nyt pääroolissa. Tämä oli ok silloin lapsuudessa...Ja joooooooo,kiva syy kutsua kavereita koolle,mutta oikeasti...ei tehdä noista haloota jookos?kun ei se 26v ole sen ihmeellisempi kun 25v...

[/quote]

Mitä jos se tosiaan on syy kutsua ihmisiä koolle ja järjestää hyvät bileet? Toivottavasti jätät menemättä, tulee todennäköisesti hauskemmat juhlat ilman sinunlaisiasi marmattajia.

Vierailija
5/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mähän tuossa sanoinkin että ihan kiva syy kutsua kavereita koolle,mutta että suuttua kun en pääse HÄNEN SYNTYMÄPÄIVILLEEN. että olen huono ystävä :D muutenkaan kun ei ole pitänyt kauheasti yhteyttä uuden suhteen vuoksi.

Ap

Vierailija
6/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat on kivoja. Löysää pipoa.

Vierailija
7/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli olen nyt 22, joten saan luvan kanssa viettää vielä kolmet synttärit! Vai onko 25v synttäreitten vietto jo vähän hölmöä?

Vierailija
8/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:49"]

Minun ystäväni piti myös kissalle ristiäiset, vessalle vihkiäiset ym. Aina on aihetta juhlaan!

[/quote]

Mä olen myös ollut oikeasti kissan ristiäisissä! Oli tosi hauskat juhlat, lisää tällaisia!

Vierailija
9/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juhlitaan nimpparitkin. Mutta myös kaikemaailman muita höpöhöpöjuhlia, vain siksi, että on kiva järkätä ihmisiä koolle. Toki synttäritkin. Eikä ihmetellä, ettei sinne aina kaikki ihmiset pääse, saati odotella lahjoja. Suurella prosentilla kutsutut kyllä osallistuvat. Ja meidän porukassa ikähaitari 27-53.

Vierailija
10/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitas tuntea kateuden piston sydämmessään, ei uskalla järjestää itselleen vastaavia juhlia koska tietää että porukkaa ei ehkä tulisi paikalle. Todella läpinäkyvää.

Vierailija
11/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä ei ole koskaan liiaksi aihetta juhlaan! :)

Vierailija
12/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on asenteesta kiinni,jos juhlakalu on oikeasti itsekkäästi kauhuissaan kun joku ei tuonut "kuin" suklaalevyn lahjaksi ja "Nämä ovat MINUN juhlani,joten kuulkaas minä päätän nyt....." äänen sävyn voitte päätellä..joten jätän menemättä...ihme prinsessoja kun kuvittelevat että aikuiset jaksaa tuollaista minä minä minä touhua.

Vierailija
13/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini juhli minun läsnäollessani  47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67-päiviään ja varmaan tästä eteenkinpäin... kakut, kahvit, vieraita perheen lisäksi vaikka kuinka. Anopilla posket punottaa ja ääni kiekuu kovana. On vaikea jaksaa olla hymyilevä vieras, kun meinaa vaipua myötähäpeään.

Vierailija
14/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse järjestin isot 25-vuotisjuhlat ja melko isot 30-vuotisjuhlat, koska tykkään juhlia. Uskon, että tässä iässä ihmiset arvostavat hyvää ja mukavaa illanviettoa ja rentoutumista kavereiden kesken. Vaikka synttäreideni puolesta olen se juhlien syy niin en silti juhlien ykkösjuttu, ja lahjoistakin sanoin etten tarvitse enkä halua yhtään mitään. Kavereiden synttärit ovat kivoja siksi, että voi viettää aikaa kavereiden kanssa, laittautua, siemailla juomia, tanssia... se on se idea ainakin minun mielestäni tässä iässä.

Vierailija
15/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:19"] Uskon, että tässä iässä ihmiset arvostavat hyvää ja mukavaa illanviettoa ja rentoutumista kavereiden kesken. Vaikka synttäreideni puolesta olen se juhlien syy niin en silti juhlien ykkösjuttu, ja lahjoistakin sanoin etten tarvitse enkä halua yhtään mitään. Kavereiden synttärit ovat kivoja siksi, että voi viettää aikaa kavereiden kanssa, laittautua, siemailla juomia, tanssia... se on se idea ainakin minun mielestäni tässä iässä.
[/quote]

sama täällä! jos joku ei pääse paikalle niin that's fine. parhaimpia kavereita tosin yleensä kiinnostaa tulla.

Vierailija
16/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40v siskoni pitää edelleen kovaa meteliä omista synttäreistään ja aina toivoo lahjoja vanhoilta vanhemmiltamme. Muiden (esim. vanhempiemme) synttäreitä hän ei koskaan muista, vain omat ja lastensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän