Voiko treffeillä mennä heti toisen kotiin?
Kommentit (24)
Tokihan voi mennä tuntemattoman kotiin, mutta se mirkku voikin olla pera p*rsr*iskaaja.
Me tavattiin baarissa ja sit lähettiin mun kotiin.
Jos kutsuisin omaan kotiini ensimmäisille treffeille ja keskustelua ei oikein synny ja muutenkin huomaan, että ei ole oikein tyyppiäni niin milläs saat treffit loppumaan ettei loukkaa toista?
Jos aika pian haluaisin, että kaveri lähtisi pois. Miten sanon sen kohteliaasti.
Ei ollut ekat treffit, mutta oli sellainen tuttu mies josta ajattelin, että mitä jos kuitenkin olisi ainesta muuhunkin. Mies siis oli innokkaampi kuin itse olin.
Oli todella vaikea tilanne kun huomasin, että ei tule mitään, ei ole kipinää. Yritin siinä jutella kaikkea yleistä, onneksi mies kyllä jutteli itsekin. Mutta pitkästyin, ei kiinostanut jutut lainkaan.
Keksin sitten, että huomenna on rankka työpäivä, täytyy mennä aikaisin nukkumaan.
Mies vielä alkoi kysellä, että eikö haän voisi jäädä yöksi. Sanoin, että ei käuy, pitää saada nukkua rauhassa.
En tosin olisi ottanut yöksi muutenkaan heti.
Ei kannata, helpompaa jossain yleisellä paikalla.
Voi ja kannattaa. Olen itse useasti pyytänyt venäläistä naista tulemaan kotiini. Olen itsekin mennyt naisen asuntoon Pietariin ensimmäisillä treffeillä.